Cu toate ca lucrarile de reabilitare erau departe de a fi terminate, la inceputul lunii septembrie, oficialii din Primaria Capitalei au anuntat cu surle si trambite redeschiderea Podului Grant pe ambele sensuri de circulatie. Realitatea de pe Podul Grant l-a contrazis chiar a doua zi pe directorul Directiei Transporturi si Siguranta Circulatiei din Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste.

Traficul se desfasura printre damburi, utilaje si echipe de muncitori, care fie montau rosturile de dilatatie, stalpii de electricitate sau reasfaltau bretele. Mai mult, si astazi un fir de circulatie pe sensul Turda - Crangasi este blocat traficului rutier. Razlet, cativa muncitori se fac ca lucreaza la remedierea asfaltului.

Cu toate ca directorul Gheorghe Udriste s-a laudat ca nu a dat nici un ban si ca nici nu va plati pana la receptia finala, aproape jumatate din bani au fost achitati de municipalitate. Lucrarile de consolidare a Podului Grant au inceput pe 1 iunie cu tronsonul Crangasi-Turda. Acestea au durat o luna si jumatate, iar pe 16 iulie a intrat in reparatie tronsonul Crangasi-Turda.

Integral in Gandul