Raiffeisen Bank a anuntat luni ca a extins serviciul myBanking si pentru operatorul de telefonie mobile Orange. Ca urmare, clientii bancii care sunt abonati Orange vor putea prin acest serviciu sa efectueze operatiuni bancare (intra si inter-bancare) sau sa obtina informatii financiare direct de pe telefonul mobil.

Abonamentul pentru serviciul myBanking este de 0,5 euro/luna pentru persoane fizice si 1 euro/luna pentru persoane juridice.

Serviciul myBanking a fost lansat de Raiffeisen Bank impreuna cu Vodafone in vara anului 2003. Potrivit unui comunicat de presa al bancii, serviciul este folosit in prezent de circa 30.000 de clienti, care efectueaza tranzactii de peste 1,6 milioane de euro in fiecare luna.

„Prin serviciul myBanking oferit de Raiffeisen Bank, abonatii Orange vor putea sa efectueze operatiuni bancare de oriunde si oricand, in conditii de deplina securitate”, a declarat Thierry Millet, director comercial Orange Romania.

Pentru a beneficia de acest serviciu, clientii Raiffeisen Bank care sunt abonati Orange trebuie sa incheie un contract cu banca si sa aiba o cartela SIM Smart (pe care se gaseste aplicatia de mobile banking). Abonamentul pentru serviciul myBanking este de 0,5 euro/luna pentru persoane fizice si 1 euro/luna pentru persoane juridice.

Raiffeisen Bank are in prezent peste doua milioane de clienti de retail (dintre care peste 125.000 IMM-uri) si peste 4.700 corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank detine o retea de 242 unitati, 800 de ATM-uri si peste 6.500 de POS-uri.

Orange este lider de piata in Romania cu 7,2 milioane de clienti la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului 2006 si este parte a Grupului Orange una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 17 tari. In Romania, Orange are o retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 28 de locatii in toata tara.