Jeffrey Gitomer, trainerul de vanzari nr.1 in SUA, vine la Bucuresti

de     SmartFinancial.ro
Marţi, 19 septembrie 2006, 0:00



Jeffrey Gitomer, cel mai bine cotat trainer de vanzari din Statele Unite ale Americii, va fi gazda uneia dintre cele mai spectaculoase conferinte despre vanzari organizate in Romania, se anunta intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Evenimentul, denumit "Jeffrey Gitomer’s Masterclass in Sales" si organizat de Business Media Group si Royalty Jobs, face parte din seria BizAcademy si va avea loc la World Trade Center Bucuresti in data de 24 noiembrie 2006.

Evenimentul va reuni peste 300 de participanti, manageri si profesionisti in vanzari, si contine o sectiune speciala interactiva, "Ask Jeffrey".

Participantii vor afla care sunt principiile vanzarilor de succes pe care Gitomer le aplica zilnic si pe care le preda unora dintre cele mai mari corporatii din lume: BMW, Coca Cola, Caterpillar, Hilton, Hyatt Hotels, Carlsberg Beer, GlaxoSmithKline, A.C Nielsen, IBM, AT&T. Inscrierile la eveniment se fac la www.gitomer.ro, preturile pornind de la 250 de euro.

"Faptul ca vanzarile sunt o componenta de baza in planul oricarei afaceri este o axioma cunoscuta de oricine. In Romania, publicul incepe deja sa fie reticent in momentul in care un salesman incearca cu orice pret sa il convinga sa i se cumpere produsul.

Cheia pe care o ofera Jeffrey Gitomer este mult mai subtila: el ii va invata pe participantii la conferinta nu cum sa-si vanda produsul pentru a obtine profit, ci cum sa ofere motive pentru care potentialii clienti sa cumpere", a declarat Gabriela Enescu, Director de Marketing in cadrul Business Media Group.

"Hey, my name is Jeffrey Gitomer and I’m a salesman! I don’t have a Ph.D, don’t live in an ivory tower, I live in Charlotte, North Carolina. I learned to sell in New Jersey and New York, where I grew up" - asa se prezinta cel mai bun om in vanzari din SUA, dar si cel mai controversat datorita prezentei si a modului neconventional in care isi tine prezentarile.

Primul sau best seller, "Biblia Vanzarilor", a facut senzatie, atat din punct de vedere al continutului, cat si din punct de vedere al structurii. Ca prezentare, cartea arata ca o Biblie, cu capitole imitand intr-o oarecare masura structura Bibliei. Exista astfel o "Geneza vanzarilor", o "Carte a marilor secrete", o "Carte a exodului".

Au urmat alte best seller-uri: "Satisfactia clientilor nu are valoare - Loialitatea clientilor este nepretuita", "The Little Red Book of Selling", care s-au vandut in 500.000 de exemplare in toate colturile lumii.

In ceea ce priveste evenimentele, Gitomer a ajuns la cifra de 120 de seminarii pe an, in ultimii zece ani oferind traininguri pentru mari companii ca BMW, Coca-Cola, Caterpillar, Hilton, Hyatt Hotels, Carlsberg Beer, Northwestern Mutual, GlaxoSmithKline, A.C Nielsen, IBM, AT&T si sute de alte companii asemanatoare.

In 1997, Jeffrey a obtinut distinctia Presentation Excellence din partea National Speakers Association. Aceasta distinctie a fost oferita de mai putin de 500 de ori in ultimii 25 de ani si este cea mai inalta distinctie pe care o poate acorda National Speakers Asociation.

Dintre invitatii BizAcademy au facut parte pana acum Tom Peters, Edward de Bono, Jim Pancero, Jack Trout, Dennis Wilcox.

BizAcademy este o divizie a Departamentului de Evenimente din cadrul Business Media Group - editorul revistelor Biz, BusinessWeek, Business Review, Campaign, Stuff, Autocar si Cinemagia si organizatorul Zilelor Biz si al forumurilor de afaceri Business Review Forum si Biz Forum.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


239 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by