Intre 12 si 14 septembrie, Headvertising a organizat o sesiune de discutii libere despre planning, strategie, blogging, publicitate si cate in luna si stele, impreuna cu invitatii Russell Davies - W+K/Nike, Neil Christie - W+K, Jeffree Jackson - OIA si Ben Terrett - The Design Conspiracy.

Cu credinta ca suntem mai putin destepti decat ne credem si ca sunt unii care sunt mai destepti decat se declara, Headvertising a purces la instaurarea unei traditii -speram noi- organizand, oarecum in trena memorabilului Brandworks, prima sesiune de discutii libere despre viitorul publicitatii in lume si la noi.

Pentru a face discutia cu adevarat datatoare de inspiratie, locatia aleasa a fost una cu rezonanta, Sala Mica a Filarmonicii George Enescu, iar maestrii care au dirijat discutiile au fost Russell Davies, Neil Christie, Jeffree Jackson si Ben Terrett (daca nu ati auzit de ultimii doi e grav, daca nu ati auzit de primii doi e fara speranta).

Initial conferinta trebuia sa fie o family affair, doar pentru echipa Headvertising dar, cunoscand audienta pe care o are Russell Davies in Romania, agentia a hotarat sa transforme evenimentul intr-unul for family and friends invitand si colegi de breasla din agentiile locale.

In cele doua zile s-au schimbat la Ateneu idei simple si frumoase, deci mari, despre strategie, relatia intre planneri si creativi, relatia cu clientii si blogging. Cei patru Napoleoni au vorbit despre consumatorii care nu mai sunt tinte ci co-creatori, despre puterea pasiunii aplicate oricarui proiect si intelegerea si imbratisarea esecului ca prim pas catre succes.

S-au discutat campanii recunoscute cum ar fi Honda Cog si Nike Tag. S-au dat sfaturi pentru cei doritori sa inceapa ceva pe cont propriu in comunicare. Si s-au pus intrebari. Sute de intrebari.

In final Headvertising a numarat cel putin 50 de oameni mai zambitori, cateva sute de pagini de notite, zeci de fotografii facute, cateva interviuri, cateva marturisiri, cateva amicitii si probabil zeci de linkuri in bloguri din toata tara si poate si din lume. La toate acestea au contribuit:

  • www.headvertising.ro

  • Russell Davies - a intrat pe radarul tuturor plannerilor din lume prin blogul sau, “we’re as dissappointed you are - thoughts of a planner”, recunoscut si de Business Week drept unul dintre cele mai informate si inspirate bloguri din industrie.

    Davies a lucrat la Wieden + Kennedy Londra si Portland ca Strategic Planner si apoi a trecut pe partea cealalta a baricadei lucrand cu Nike ca Global Marketing Manager. In prezent a fondat, impreuna cu Jeffree Jackson si alti prieteni, Open Intelligence Agency.

  • Neil Christie - este Managing Director Wieden + Kennedy Londra. Baietii cei cu Honda. Si Nike. Si The Guardian. Si Welcome to Optimism. Si Embrace Failure. Suficient zicem noi ca sa fie impresionant fara sa mai fie necesare detalii dar daca mai vreti mergeti pe www.dogtheblog.ro

  • Ben Terrett - este partener fondator al The Design Conspiracy Londra. Ben este un sustinator acerb al efectelor benefice ale designului asupra oricarui tip de business si merge cu bicicleta la job.

    Terrett este invitat constant al emisiunilor despre branding din Marea Britanie iar The Design Conspiracy a fost denumita “a company that makes things happen” de Seth Godin in cea mai recenta carte a sa. Mai multe detalii pe http://thedesignconspiracy.typepad.com/weblog/2006/05/why_are_your_fa.html

  • Jeffree Jackson - a facut parte din fenomenala echipa de la Goodby, Silverstein & Partners inainte de a deveni parte a fenomenalei echipe de la W+K Portland si apoi W+K Amsterdam si inainte de a deveni parte a fenomenalei echipe care este OIA. La GSP, Jackson a lucrat cu Jon Steel si declara ca “Jon e alright”. Enough said.

    A fost muscat de nas de un copil hiperactiv in timp ce “planuia” pentru Sega si crede ca publicitatea din Amsterdam e senzationala cand e facuta bine si plictisitoare in rest.

    Mai multe detalii despre eveniment pe www.dogtheblog.ro.