In perioada 20 - 23 septembrie 2006, Pavilionul Central din cadrul Complexului Expozitional ROMEXPO a fost gazda celei de-a IV-a editii a targului de productie publicitara ADVERTISING SHOW.

Evenimentul a reunit 165 de firme specializate in domeniile: imprimare digitala (echipamente si servicii), materiale si accesorii, semnalistica indoor si outdoor, serigrafie, tampografie, gravura, materiale promotionale (producatori, distribuitori si servicii de personalizare), case de productie audio-video, echipamente fotografice, fotografie publicitara, papetarie-birotica etc, firme care au decis sa-si promoveze cele mai noi produse si tehnologii cu ocazia acestui targ.

ADVERTISING SHOW a debutat miercuri, 20 septembrie o gala de premiere a participantilor la concursul de obiecte promotionale GIFTS’ SHOW 2006, singurul concurs de acest gen organizat in Romania, prezentatoarea evenimentului fiind Gianina Corondan.

Pe parcursul celor patru zile de targ, vizitatorii au putut gasi in cadrul ADVERTISING SHOW: monitoare holografice tridimensionale, solutii integrate de expunere sau de tiparire pe materiale textile, echipamente de termoformare, servicii de imprimare digitala direct pe textile prin sublimare, mobilier personalizat, colectii de display-uri cu sustentatie magnetica, aplicatii termotransferabile cu

perle sau pietre svarowski, calendare multifunctionale, mape cu sistem unicat de prindere, obiecte de artizanat autentic romanesc realizate din lemn, trofee din cristal sau acryl cu design nou si personalizare prin tehnologie laser 3D si 2D, cele mai noi colectii de agende, calendare si instrumente de scris, colectii de produse de lux din clasa business etc.

ADVERTISING SHOW, cel mai important targ din Romania adresat specialistilor in publicitate, a fost organizat de ROMEXPO si EUROEXPO.