Dupa ce si-au facut calculule, oficialii de la Mercedes au declarat ca luna septembrie nu a fost una de crestere a vanzarilor pentru grup. Mai mult, dupa cateva luni consecutive incheiate pozitiv, germanii au scazut totalul vanzarilor cu 1,5 procente. Miscarea se datoreaza exclusiv brandului Smart, care a inregistrat o scadere a vanzarilor cu pente 16 procente.

Pe de alta parte, brandul cu greutate al grupului Mercedes-Benz a incheiat luna cu exact aceeasi cifra ca in august: 106 mii de unitati vandute.

Totalul vanzarilor diviziei europene a gigantului DaimlerChrysler in luna septembrie s-a ridicat la 116 mii de unitati. Oficialii companiei spun insa ca septembrie a reprezentat un trend pozitiv pentru modelul Mercedes-Benz E class, din care au vandut 21 de mii de unitati. O crestere cu 2 procente fata de luna precedenta.

Cresterea este pusa pe seama facelift-ului pe care l-a suferit modelul premium al germanilor.

In cele 9 luni ale lui 2006 grupul Mercedes a crescut in vanzari cu aproape 6 procente, reusind sa gaseasca proprietar pentru 934 mii de masini. Cresterea a fost sustinuta de brandul Mercedes care a avut o crestere de nu mai putin 9,5 procente, in timp ce Smart a cunoscut o scadere de 20 de procente.

Concurenta directa reprezentata de BMW isi va face cunoscute rezultatele dupa cele 9 luni ale lui 2006, dupa 9 octombrie. Brandul de lux al celor de la VW, Audi a anuntat deja o crestere a vanzarilor de 7,3 procente in septembrie. Cresterea a fost pusa pe seama modelului SUV Q7, care s-a vandut in peste 83 de mii de unitati, in aceasta luna.