News Corporation, grupul media controlat de magnatul australian Rupert Murdoch, care detine MySpace, una dintre cele mai mari comunitati online, planuieste extinderea acordului de publicitate cu Google. MySpace vrea sa-si faca reclama pe portalul YouTube, achizitionat de Google.

Integrarea promovarii video in contractul de publicitate deja existent intre cei doi, este o posibilitate intrevazuta de News Corporation, a declarat Ross Levinsohn, director executiv al News Corp., pentru Wall Street Journal.

Atat Eric Schmidt, directorul executiv al Google, cat si Ross Levinsohn, director executiv al News Corporation, grupul media ce detine MySpace, una dintre cele mai cunoscute comunitati online, s-au aratat interesati de extinderea contractului publicitar incheiat recent - valorand 900 de milioane de dolari - intre cele doua companii..

Una dintre posibilitatile intrevazute de MySpace si Google este includerea promovarii video in acest acord, odata ce Google a achizitionat YouTube. MySpace si YouTube sunt strans legate intre ele, peste 20% din traficul inregistrat de YouTube fiind generat de utilizatori MySpace.

Dupa ce News Corp. a pierdut in fata Google batalia pentru achizitionarea YouTube, surse citate de Brand Republic au informat ca News Corp. ar intentiona sa inchida toate link-urile catre YouTube aflate pe MySpace.

Beneficiile colaborarii dintre cele doua companii sunt insa mai importante, directorul executiv al News Corporation declarand pentru The Wall Street Journal ca, prin asocierea cu Google, vor beneficia de tehnologie de varf si vor satisface mai bine nevoile utilizatorilor lor.