Marca a companiei Kandia-Excelent, Rom Tricolor a dezvoltat incepand cu 2005 o imagine bazata pe nostalgie, pe valoarea creata in timp de un brand existent pe piata romaneasca inca din anul 1964. Alaturi de McCann Erickson, Rom a devenit un produs cool, adresat tinerilor din toate categoriile sociale.

Campanii precum printurile Ceausescu, Volga, Frizer si Celula si spoturile TV 1 Mai, Vizita de lucru si Roker au adus agentiei de publicitate, in 2005, premii Ad`or si Golden Hammer. Executiile TV s-au concentrat pe posturile Pro TV, Antena 1, Pro Cinema, Acasa, Prima, MTV, Realitatea TV, TVR 1.

Recent, Rom a inaugurat o noua latura a campaniei de promovare: publicitatea online, bazata si pe website-ul www.romautentic.ro. Realizat in flash, site-ul se dedicat de asemenea tinerilor, dar si in general persoanelor ce vor sa regaseasca diverse elemente ale perioadei comuniste din Romania.

Site-ul cuprinde bancuri cu tema comunista, colectia de pelicule si afise Rom, screen-savere, imagini wallpaper si multe alte elemente care realizeaza puternic marketing pentru Rom Tricolor (inclusiv jocuri).