Licitatia de anul trecut pentru administrarea spatiului publicitar al televiziunii publice face obiectul audierilor la Directia anticoruptie.

Departamentul National Anticoruptie (DNA) i-a chemat la audieri pe cei care au participat, anul trecut, la licitatia pentru gestionarea spatiului publicitar al posturilor publice, castigata de regia Splendid Media. In luna septembrie, a fost audiat, ca martor, fostul director economic al TVR, Sabina Petre, dar si directorii de la juridic si achizitii.

Miercuri, a venit randul lui Serban Ciusca, manager ARBOmedia, companie care a participat la licitatie si a gestionat, pana la sfarsitul anului trecut, publicitatea posturilor publice.

Luni urmeaza Catalin Sandulache, managing partner Splendid Media. Biroul de presa al DNA nu a confirmat existenta unui dosar legat de licitatia TVR.

Doar martori

"Am fost invitat ca martor intr-un dosar privind licitatia pentru spatiul publicitar al SRTV care a avut loc anul trecut. Nu stiu daca DNA s-a autosesizat sau cineva l-a sesizat in legatura cu aceasta", a declarat, pentru EVZ, Serban Ciusca.

"Le-am spus niste chestiuni extrem de banale: cine a participat, ce oferta am avut noi, despre faptul ca am inaintat o contestatie la vremea respectiva", a continuat el.

Intrebat daca el a depus sesizarea la DNA, Ciusca a fost categoric: "Nu!". "Noi suntem la ora aceasta foarte acomodati cu noua dezvoltare a ARBOmedia in zona posturilor private. Din calitatea de martor, nu avem nici cea mai mica intentie sa tragem din tribuna in cei care se impusca pe gazon", a mai spus Ciusca.

Fostul director economic Sabina Petre a fost printre primii audiati, tot in calitate de martor. Ea nu a comentat informatiile potrivit carora s-ar afla la originea sesizarii DNA.

Sabina Petre este in prezent in proces cu presedintele TVR, Tudor Giurgiu, contestand desfacerea contractului de munca la inceputul anului.Catalin Sandulache, managing partner Splendid Media, va merge la DNA saptamana viitoare.

"Am vorbit cu un comisar care mi-a spus ca este o cercetare pentru strangerea de informatii. Mi s-a spus ca nu am nici macar calitatea de martor", a declarat Sandulache, pentru EVZ.

"Nu am ce sa ascund si ce sa acopar. Mi se pare ciudata citarea acum, la un an de la licitatie", a continuat el. "Probabil ca pe cineva deranjeaza cata publicitate am atras pe posturile publice. In opt luni au fost 16,5 milioane de euro, iar pe tot anul 2006 estimam 24 de milioane de euro net", a mai spus managerul companiei, care administreaza in prezent spatiul publicitar al SRTV.

Integral in EVZ