Noi, romanii avem un alt motiv sa le multumim conducatorilor tarii si in special celor ce s-au perindat pe la Ministerul Transporturilor pentru treaba bine facuta in cazul asfaltarii autostrazii Bucuresti - Pitesti, A1 cum este numita in hartile europene. Vorba romanului „o nenoricire nu vine niciodata singura!”.

Nici nu s-au stins bine ecourile infrangerii categorice din Liga Campionilor, ca publicatia Autonews a luat in vizor artera mai sus mentionata, subliniind ca poate fi considerata drept un „tester” de anduranta.

Publicatia Autonews.com incearca sa prezinte istoria autostrazii, cat mai neutru cu putinta si nu intra in amanunte legate de regimul comunist sub care a fost construita. Se specifica faptul ca toate „straturile subtiri” de asfalt care au fost asezate peste cimentul initial, s-au spulberat usor.

Rezultatul reparatiilor fac autostrada sa arate ca o sosea construita pentru testat anduranta suspensiilor vehiculelor produse in intreaga lume. In constructia Loganului pare sa se fi tinut cont in primul rand de drumurile din Romania.

Jurnalistii Autonews au gasit motivatia pentru care loganul are garda la sol mai inalta ca alte masini din clasa ei, dar si un sistem de scuturi de protectie destul de solid.

Relatia dintre autostrada Bucuresti - Pitesti si producatorul de la Colibasi nu este una intamplatoare. In, Detroit, orasul masinilor, coexista trei mari branduri auto. Fiecare dintre ele sunt invecinate cu o autostrada care vine spre oras.

Lumea auto din America este de parere ca masinile fiecarui producator se descurca cel mai bine pe tipul de asfalt al autostrazii invecinate - masina merge perfect pe autostrada „arondata”. Acesta este motivul pentru care au numit autostrazile in functie de producatorii auto: Edsel Ford Expressway, Chrysler Expressway sau GM John Lodge Expressway.

Asadar, pastrand algoritmul, autostrada Bucuresti - Pitesti poate fi numita Autostrada Logan, nu?