Compania LG Electronics a realizat, in ultimele trei luni, vanzari de 6,34 miliarde de dolari, cu 4,5% mai mult fata de vanzarile din trimestrul anterior si cu 0,6% mai mari fata de vanzarile din ultimul trimestru al anului 2005, potrivit unui comunicat al companiei remis HotNews.

Profitul operational inregistrat in 2006 a fost de 206,5 milioane de dolari, inregistrand o crestere trimestriala de 3,5%. Diviziile Mobile Communications si Digital Display au inregistrat castiguri de 31,9 milioane dolari, respectiv 23,7 milioane dolari, in ciuda pierderilor de 114 milioane de dolari suferite de LG.Philips LCD.

Vanzarile televizoarelor LCD si a plasmelor LG au condus la o crestere trimestriala de 18,9% a profitului diviziei Digital Disply.

Mobile Communication a inregistrat vanzari de 2,41 miliarde dolari, aceasta suma reflectand o crestere trimestriala de 4,7%. Profitul operational s-a ridicat la 102 milioane dolari, ceea ce reprezinta o crestere de 370% a profitului curent trimestrial, dar si o scadere anuala de 23%, de la 124 milioane dolari.

Numai din vanzarea terminalelor mobile, venitul diviziei s-a majorat cu 5,3%, ajungand la 2,23 miliarde dolari, de la 2,125 miliarde dolari. Totodata, profitul curent a atins 82 milioane dolari, reprezentand 3,7% din profitul total si o recuperare a pierderilor de 3,15 milioane dolari suferite in trimestrul precedent.

Divizia Digital Display a raportat cresteri trimestriale ale vanzarilor de 18,9%, dar si cresteri anuale de 28,8%, atingand 1,78 miliarde dolari. Vanzarile de televizoare LCD si plasme au crescut cu 50%, plasmele atingand o crestere trimestriala de 26% iar cele high-definition 70%, in acest fel depasindu-se rata medie a industriei de 66%.

In acelasi timp, divizia Digital Media a inregistrat cresteri trimestriale ale vanzarilor cu 2,6%, atingand 689 milioane dolari, chiar daca pretul de vanzare al produselor IT a fost in scadere.

Digital Appliances a inregistrat cresteri anuale ale vanzarilor de 4,6%, atingand cifra de 1,45 miliarde dolari dar a inregistrat o scadere trimestriala de 11,3%, unii dintre factorii principali fiind cresterea pretului la materiile prime si variatiile vanzarilor in functie de sezon.

Grupul LG Electronics, Inc. este alcatuit din patru divizii: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display si Digital Media cu vanzari globale de peste 34,7 miliarde dolari in 2005.

LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Cu o cifra de afaceri de 50 de milioane euro in anul 2005, compania vizeaza ca pana in 2007 sa devina brandul premium numarul 1 pe piata locala a electronicelor si electrocasnicelor.