Primaria Bucuresti le pregateste o surpriza soferilor indisciplinati

Amenda 1 000 RON pentru masinile stationate neregulamentar

de L.Pirvu     HotNews.ro
Vineri, 27 octombrie 2006, 0:00






Documente:
Proiectul de hotarare a CGMB
(27.10.2006) PDF

Primaria Generala Bucuresti pregateste mari surprize pentru soferii care parcheaza masinile nergulamentar pe arterele din Capitala. Potrivit unei initiative a Consiliului General Bucuresti proprietarii automobilelor care blocheaza caile de acces catre zone de resedinta sau institutii publice vor plati o taxa de 1 000 RON pe zi.

Consiliul General Bucuresti intentioneaza sa supuna la vot saptamana viitoare o initiativa care ii va ustura pe soferi la buzunare si al carei scop este fluidizarea traficului in Capitala. Totusi, soferii mai au un ragaz de cateva luni in care sa se obisnuiasca cu ideea, pentru ca hotararea ar urma sa fie pusa in aplicare incepand din 2007.

Astfel, bucurestenii care parcheaza neregulamentar si blocheaza traficul vor fi sanctionati drastic cu amenzile pe care consilierii locali le-au propus.

Masinile stationate neregulamentar vor fi ridicate de firme specializate si transportate intr-un depozit situat la maximum sapte kilometri de locul de unde au fost gasite.

In afara de taxa de eliberarea a autovehiculului, care este in valoare de 1000 de RON, proprietarii acestora vor mai fi nevoiti sa plateasca o amenda pentru parcare ilegala, precum si contravaloarea operatiunilor de ridicare, transport si depozitare a automobilului.

Restrictiile de stationare se aplica pentru zona delimitata de strada Turda - Bulevardul Maresal Averescu - Bulevardul Maresal Prezan - Bulevardul Aviatorilor - Bulevardul Mircea Eliade - strada Ceaikovski - strada Barbu Vacarescu - Soseaua Stefan cel Mare - Soseaua Mihai Bravu - Calea Vacarestilor - Soseaua Oltenitei - Soseaua Viilor - strada Constantin Istrate - Soseaua Progresului - strada

Geniului - Soseaua Grozavesti - Soseaua Orhideelor - Calea Giulesti - Pasajul Grant - strada Turda.

Vor fi ridicate, de asemenea, masinile stationate neregulamentar pe Soseaua Bucuresti - Ploiesti, Soseaua Kiseleff, Bulevardul Bucurestii Noi, Bulevardul Ion Mihalache, Bulevardul Marasesti, Bulevardul Expozitiei, Soseaua Chitilei, Calea Grivitei, Soseaua Virtutii, Bulevardul Iuliu Maniu, strada Drumul Taberei,

strada Brasov, Bulevardul Timisoara, Calea Rahovei, Calea 13 Septembrie, Bulevardul Ghencea, Soseaua Giurgiului, Bulevardul Camil Ressu, Bulevardul Theodor Pallady, Bulevardul Nicolae Grigorescu, Bulevardul Constantin Brancusi, strada Lucretiu Patrascanu, Soseaua Pantelimon, Soseaua Iancului, Bulevardul Ferdinand, Soseaua Colentina, Bulevardul Lacul Tei, strada Doamna Ghica.

In restul orasului se va aplica ridicarea masinilor pentru incalcarea regililor privind oprirea si stationarea in dreptul altui vehicul stationat pe partea carosabila, in zona trecerilor de pietoni, in intersectii, in zona statiilor mijloacelor de transport public.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


1810 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    jaf (Vineri, 27 octombrie 2006, 19:01)

    Marin [anonim]

    Atata timp cat nu se gasesc locuri nici in parcarile platite masura propusa este jaf la drumul mare; domnii de la primarie ar face mai bine sa se gandeasca mai intai la marirea numarului de spatii de parcare si la alte masuri de fluidizare a traficului decat amenzile si cand acestea vor fi suficente pot sa ceara amenzi chiar mai mari.
  • 0 (0 voturi)    
    Super beton (Vineri, 27 octombrie 2006, 19:07)

    jiji [anonim]

    foarte bine...foarte bine.
    Sper ca banii o sa-i folositi pentru a imbunatati transportul in comun ;)
  • 0 (0 voturi)    
    idem (Vineri, 27 octombrie 2006, 19:12)

    Marian [anonim]

    O astfel de masura, aplicata cum trebuie, ar scadea serios vanzarile de masini. Asteptam insa ca interesele lui Tariceanu & APIA Co. de data asta sa lucreze in favoarea noastra.

    Sper ca hotararea sa specifice clar zonele si sa se instaleze semne de circulatie in zonele respective (chiar sa se delimiteze cu marcaje precum centrul interesectiilor) pentru ca nu se poate goli jumatate din Bucuresti de masini peste noapte.
  • 0 (0 voturi)    
    ordine si curatenie... (Vineri, 27 octombrie 2006, 19:24)

    Costin [anonim]

    bravo - in sfarsit o masura corecta!!!
    ...nu mai ai loc de masinile tuturor neobrazatilor!!!
    in plus, parcarea pe trotuar sa fie sanctionata cu amenda de 2000 de euro!!!
  • 0 (0 voturi)    
    aha.. (Vineri, 27 octombrie 2006, 20:04)

    Voltron [anonim]

    Cred ca a venit vremea ca sa mai dam si PSD-ului sansa sa arate ca poate in Bucurestiul asta ca astia de la PD vad ca se obraznicesc cu tampeniile astea de regului
  • 0 (0 voturi)    
    masura irationala (Vineri, 27 octombrie 2006, 20:49)

    asandu [anonim]

    Daca scopul este sa se colecteze bani la bugetul PMB atunci masura este bine venita. Acest scop insa trebuie facut public.
    In ce ma priveste am garaj acasa si loc de parcare la companie dar nu despre mine vreau sa vorbesac.
    Este adevarat ca soferii bucuresteni sunt definiti ca indisciplinati si unii chiar neobrazati dar tot asa de adevarat este ca municipalitatea nu a facut nimic pentru a fluidiza circulatia. Nu a gandit un plan de construire a unor parcarii supraetajate cum sunt in alte tari. La nivelul aglomeratiei de astazi din bucuresti aceastea ar fi foarte rentabile.
    De ce nu se gandesc domnii consilieri la a astfel de solutie?
    Pentru ca cel mai usor este sa scoti banii din buzunarul Bucuresteanului cu japca.
  • 0 (0 voturi)    
    pt jaf (Vineri, 27 octombrie 2006, 21:08)

    claus [anonim]

    Faptul ca nu gasesti loc in parcarile platite nu iti da dreptul sa parchezi in locuri nepermise.
    Iar eu am gasit tot timpul loc in parcarile platite. Tu le-ai vizitat vreodata?
  • 0 (0 voturi)    
    parcaj automat (Vineri, 27 octombrie 2006, 21:14)

    Paraschiv Bogdan [anonim]

    Reprezint o firma din Italia specializata in construirea de parcaje subterane si supraterane automatizate, pe sistem liftant.
    Sper ca necesitatea aceastei masuri va face ca municipalitatea sa se indrepte spre aceste tipuri de parcaje care ar face ca orasul sa arate mai bine, sa aiba un trafic fluent si sa evite efectele unor astfel de masuri.
  • 0 (0 voturi)    
    nerusinare (Vineri, 27 octombrie 2006, 21:40)

    indignat [anonim]

    Cu o astfel de masura aberanta gasca PD-ista in frunte cu Cocos, firma Dalli si Euroconstruct Trading 98 va face ca majoritatea proprietarilor celor 950.000 de masini inmatriculate in Bucuresti sa-i penalizeze la viitoarele alegeri anticipate pe care si le doresc cu atata ardoare in primavara lui 2007. In fond, tocmai in astfel de situatii functioneaza un sistem democratic, penalizandu-i pe cei care uita totalmente de electorat. Sa nu uitam ca potrivit noului Cod Fiscal, din 2007, impozitele vor creste simtitor de cateva ori la autovehicule. In schimbul acestor impozite substantiale, in loc sa ne alegem cu locuri de parcare, suntem cadorisiti cu amenzi astronomice.
  • 0 (0 voturi)    
    pt indignare (Vineri, 27 octombrie 2006, 22:52)

    claus [anonim]

    Nu pune semnul egal intre taxe si impozite pt ca nu sunt acelasi lucru. Amenzile TREBUIE sa fie enorme si exagerate, altfel care e rostul lor daca tu iti permiti sa le platesti ? Rostul lor este de a te ajuta sa fii putin mai responsabil si sa respecti legea, adica sa nu parchezi in locuri nepermise.
  • 0 (0 voturi)    
    un pas mic, dar sigur... (Vineri, 27 octombrie 2006, 23:09)

    S.T. [anonim]

    "Pana la urma pisica trebuie rupta de undeva" Masuri radicale in desfasurarea civilizata a traficului trebuie sa suporte si orasele mari ale Romaniei Locuiesc intr-un oras de 4 milioane de locuitori, si aproape tot atatea masini si nimeni nu injura sau parcheaza aiurea in zonele supraaglomerate cand se intampla sa faci si o jumatate de ora ca sa gasesti un loc , chiar si cu plata .De multe ori esti obligat sa lasi masina si sa iei mijloace in comun. Totul e simplu : respecti legea, faci economii la buget.Mai sunt exceptii, dar rare, care confirma regula. In 10-15 ani, cu siguranta ca vom invata si aceste lucruri.
  • 0 (0 voturi)    
    NORMALITATE (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 0:16)

    @reides [anonim]

    Normalitate.In sfarsit.Daca aceasta masura se continua si cu aparitia acelor parcari proorocite de cativa ani, e perfect.
    Desi am masina, aleg sa folosesc mijloacele de transport in comun (metroul) decat sa merg cu masina prin Bucuresti in cursul saptamanii. In weekend da, o folosesc.
  • 0 (0 voturi)    
    excelent (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 0:36)

    Ionut [anonim]

    Felicitari pt decizie. Sper sa se si puna in aplicare. Poate asa nu o sa mai vad masini stationand pe prima banda la 10 metri de semafor.
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine si incompetenta (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 13:34)

    Grrrr [anonim]

    Problema locurilor de parcare e evidenta in Bucuresti. Si daca vezi ca nu poti rezolva nimic, aplici amenzi pentru ca in anumite zone nu ai alte alternative decat sa parchezi in locuri nepermise. Propuneri: maresti impozitele si taxele pe/pentru masini (poate va scadea numarul masinilor), maresti amenzile pentru parcari in locuri nepermise, pui oprirea interzisa peste tot in oras, plantezi muuulti stalpi pe marginea trotuarelor, faci multe gropi in asfalt si opresti circulatia pe cat mai multe strazi.
    Daca acesti oameni din primarie ar fi apartinut unei companii private sunt sigur ca ar fi fost dati afara pe motiv de incompententa. Pentru ca nu rezolva nici o problema cu exceptia extazierii persoanelor care nu au masina sau nu o folosesc si crapa de draci ca pentru masini exista culoarea verde la semafor atunci cand poarta palaria de pietoni. Rusine si autoritatilor si acelor persoane care nu vad mai departe de metrul pe care il folosesc ei sa mearga pe trotuar.
  • 0 (0 voturi)    
    bucuresti (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 14:54)

    cetateanul x [anonim]

    1-faceti metrou la aeroport
    2-asteptam un abonament unic la ratb si metrou
    cu taxare pe timp (am tinta sa ajung undeva nu sa ma plimb doar cu nr xx care nu ma duce de acasa la serviciul meu)
    3-faceti parcari sub si supraterane peste tot
    4-luati exemple de la londra,paris,berlin
    5-stalpi ca la piata romana peantru a putea circula pe trotuare
    6-drumuri cu sens unic
    7-garduri de separare strada - trotuar ca la universitate pt pietonii habauci si pasaje sub sau supraterane pt marile bulevarde,daca nu cumva apar si mai multe semafoare pietonale cu comanda manuala
    8-mai multe autobuze si program coerent afisat si respectat pt incurajareacirculatiei cu acestea
    9-politisti mai prezenti
    10-promovarea evitarii capitalei pt cei in tranzit
  • 0 (0 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 15:21)

    giubugea [anonim]

    Buna treaba. Asta va bucura atat pietonii, cat si soferii de duminica.

    Alte masuri binevenite ar fi:
    - inlaturarea angajatilor DALI din parcarile cu plata si extinderea programului "angajatilor" rromi care "pazesc" parcarile noaptea si pe timpul zilei;
    - interzicerea opririi acolo unde nu a fost interzisa inca;
    - interzicerea circulatiei in Bucuresti si zonele inconjuratoare pe o raza de 50 de km, cu exceptia strazilor cu mai mult de 10 gropi pe suta de metri patrati, pentru protejarea asfaltului proaspat;
    - aplicarea amenzilor pe parcare si celor care nu au masina.

    As mai propune circulatia alternativa duminica in functie de paritatea numarului de inmatriculare, desi nu e o idee tocmai originala.
  • 0 (0 voturi)    
    cam au dreptate (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 15:41)

    Dora [anonim]

    Cel putin pe una din strazile mentionate masura se impune; ma refer la doamna Ghica, unde o masina parcata aiurea inseamna trecere de la 2 benzi la o banda pe sens si blocarea mai mare a traficului (care oricum nu are nevoie de ajutor, ca e suficient de blocat si asa).
    Dar masura asta trebuie sustinuta si prin crearea de locuri de parcare. Cred ca e inutil sa spun de ce. Si de ridicarea masinilor vechi si nefolosite care ocupa spatiu aiurea.
  • 0 (0 voturi)    
    In sfarsit (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 16:09)

    Adrian [anonim]

    Initiativa este foarte buna si de mult necesara.
    Numai sa fie pusa in practica fara menajamente si atent monitorizata pentru ca la noi aranjamentele sunt la ordinea zilei.
    Trebuie stipulat clar, fara posibilitati de eschiva, interzicerea parcarii pe trotuar si pe carosabil in aliniamentul trotuarelor.
    Constatarea sa se poata face si la sesizarea cetatenilor insotita de o fotografie, eventual digitala trimisa prin Internet.

    Interesante reactiile de mai jos.
    Majoritatea, de bun simt, aproba masura.
    O minoritate agresiva si obraznica, sigur cei ce parcheaza ostentativ in diagonala pe trotuar, ameninta cu votul la alegeri si alte aberatii. Acestia merita sa fie clientii amenzilor. Numai cand vor simti ca obraznicia costa, poate, se vor abtine sa calce Legea.
  • 0 (0 voturi)    
    vrem parcari subterane mai intai!!! (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 16:13)

    vulturul negru [anonim]

    Perfect de acord cu cei care au postat la numerele 1, 9, 14,15, 16.
    Cu alte cuvinte, ca de obicei la noi mai intai se iau masuri politienesti si dupa 10 ani se face ceea ce trebuie - adica parcari supra - si subterane! La fel si cu Codul rutier cel nou - s-a facut inainte sa avem autostrazi in toata tara si bulevarde cu 8 benzi in Bucurestiul asta nenorocit.
    Parerea mea este ca mesajul este clar si in favoarea celor care nu au masini (deh, sunt mai multi la vot!):
    1) Mergeti la sevici cu transportul in comun (nu faceti mai mult de 4 ore pe zi:). Ii invit si pe consilierii locali sa mearga tot asa la servici.
    2) Daca aveti mai mult de o masina pe familie si locuiti in zonele arterelor afectate (nu veti mai gasi loc de parcare in spatele blocului si va veti bate la propriu cu vecinii - eu nu mai aveam mult cand stateam la bloc) - trebuie sa va mutati la marginea orasului sau in Ilfov.
    3) Bucurestiul nu are nevoie de contribuabili cu bani ci de electorat mult si sarac!
    Eu am inteles mai demult aceasta orientare si m-am mutat in casa noua in Baneasa, sectorul 1, cu drum privat de acces la care am cota indiviza, loc pentru 3 masini in fata casei, garaj pentru doua masini si doua locuri de parcare in curte.
  • 0 (0 voturi)    
    ma doare in cot de problema parcarilor in Bucuresti (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 17:43)

    ma doare in cot [anonim]

    mai, dar ma mai lasati in pace cu stirea asta de interes "national"?
    Toata ziua aud si vad jumatate din stiri numai despre Bucuresti.
    Ma cam doare in cot pe mine de problema parcarilor in Bucuresti. Si nu numai pe mine ci pe toti din restul tarii. Voi astia din Bucuresti nu pricepeti ca Romania nu inseamna Bucuresti?
    Ce sa-ti spun, de aia nu mai pot eu sa dorm ca a mai aparut o groapa prin Bucuresti sau ca s-a mai furat ceva pe nushtiu unde. Pai stire nationala ar fi daca n-ar mai fi hoti in bucuresti sau daca turistii straini care viziteaza Bucurestiul n-ar mai avea impresia ca sunt pe undeva prin Africa si nu in Europa.
  • 0 (0 voturi)    
    beton (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 18:29)

    coyless_barbaru [anonim]

    Bravo PD. In sfarsit ne apropiem si noi putin cate putin de civilizatia din UE. Cred ca o amenda de 200-300 de euro e binevenita pentru cei care parcheaza sau stationeaza neregulamentar (cateodata chiar sub nasul looserilor cu sapca numiti politisti)
  • 0 (0 voturi)    
    BRAVO!!! (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 20:39)

    parcaj x [anonim]

    In sfarsit cineva cu c*. Bravos, bravos, bravos.

    Cei care au ceva de comentat impotriva deciziei: mai intai luati-va masina din strada. M-am saturat de soferi-jigodii pe drumurile din Bucuresti. Vi s-a intamplat vreodata sa mergeti cu bicicleta pe strada regulametar si o jigodie sa iti "ia fata" ca sa parcheze el pe marginea strazii?

    Este si normal ca sunt necesare parcaje subterane/supraterane, dar peste tot aceste parcaje sunt cu plata si in cele mai multe cazuri sunt proprietate privata si nu sunt ale primariei. Ceea ce inseamna ca cineva trebuie sa considere construirea unui parcaj o investitie buna. Ei bine, dupa introducerea amenzii de 1000 RON, ghici ce - construirea parcajelor tocmai a devenit o investitie buna.

    Peste tot in marile orase exista problema parcarii. Cineva zicea ca o sa se bata cu vecinii pentru parcarea din spatele blocului. In alte orase, lumea este nevoita sa isi lase masina si la 1 km de casa. De unde atata confort in Romania?
  • 0 (0 voturi)    
    jumatati de masura (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 20:50)

    dan [anonim]

    asa rezolva idiotii problemele ... pedeapsesc inainte de a demonstra ca a existat rea vointa ... in cazul asta, ca sint destule locuri de parcare disponibile dar soferul "prefera" sa parcheze ilegal ...
    din cite inteleg eu administratia bucurestiului nici macar nu intelege conceptul de circulatie rutiera civilizata (toate componentele la un standard acceptabil: starea drumurilor, calitatea masinilor, IQ-ul politistilor, educatia soferilor, etc) si atunci face si ea ce poate ... mai usor dai cu parul decit sa vii cu argumente viabile ...
  • 0 (0 voturi)    
    replici (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 22:43)

    vulturul negru [anonim]

    Pentru tovarasul "ma doare in cot" (de la pct.21): tinand cont ca in Bucuresti se produce 50 % din PIB-ul tarii de catre numai 12 % din populatie, ar cam trebui sa te intereseze ce se intampla in Bucuresti, pentru ca fara noi, voi ceilalti din provinice ati cam muri de foame! Daca noi, bucurestenii pierdem mai mult timp si ne enervam cu traficul si cu parcarile si voi o sa traiti mai prost!
    In al doilea rand cunosc mai multi oameni bogati din Africa de Sud (cea mai dezvoltata tara din Africa pentru cine nu stie), care au fost socati in mod pozitiv de cat de bine arata Bucurestiul - ei credeau ca "la voi e ca in Africa". In schimb un sudafrican originar din Pakistan a fost zis ca Ploiestiul arata ca un oras din tara lui natala! Sic!
    Pentru parcaj x de la pct. 23: bineinteles ca acele parcari supra- si subterane trebuie sa fie private si cu plata (am citit undeva ca 2 dolari pe ora ar fi tariful care le-ar rentabiliza); eu vreau sa platesc acest tarif si nu am cui (cu exceptia parcarii de la Unirea care este foarte buna.
    Unde este proiectul din primavara al d-lui primar Videanu cu cele 20 de parcari subterane si supraterane uriase care urmau sa fie construite sub forma de concesiune?? Mai exista?
    Tot pentru parcaj x: eu eram ala cu bataia, era vorba de un vecin cu 4 masini si 2 camere la bloc... ti se pare normal? Asa cum unii stau la bloc si au masini mai scumpe ca apartamentul! Eliberati dom'le locurile pentru cei care au o singura masina! Mutati-va la vila cu drum privat cum am facut eu! (Cel mai destept cedeaza...)
  • 0 (0 voturi)    
    replici (Sâmbătă, 28 octombrie 2006, 22:52)

    vulturul negru [anonim]

    Pentru tovarasul "ma doare in cot" (de la pct.21): tinand cont ca in Bucuresti se produce 50 % din PIB-ul tarii de catre numai 12 % din populatie, ar cam trebui sa te intereseze ce se intampla in Bucuresti, pentru ca fara noi, voi ceilalti din provinice ati cam muri de foame! Daca noi, bucurestenii pierdem mai mult timp si ne enervam cu traficul si cu parcarile si voi o sa traiti mai prost!
    In al doilea rand cunosc mai multi oameni bogati din Africa de Sud (cea mai dezvoltata tara din Africa pentru cine nu stie), care au fost socati in mod pozitiv de cat de bine arata Bucurestiul - ei credeau ca "la voi e ca in Africa". In schimb un sudafrican originar din Pakistan a fost zis ca Ploiestiul arata ca un oras din tara lui natala! Sic!
    Pentru parcaj x de la pct. 23: bineinteles ca acele parcari supra- si subterane trebuie sa fie private si cu plata (am citit undeva ca 2 dolari pe ora ar fi tariful care le-ar rentabiliza); eu vreau sa platesc acest tarif si nu am cui (cu exceptia parcarii de la Unirea care este foarte buna.
    Unde este proiectul din primavara al d-lui primar Videanu cu cele 20 de parcari subterane si supraterane uriase care urmau sa fie construite sub forma de concesiune?? Mai exista?
    Tot pentru parcaj x: eu eram ala cu bataia, era vorba de un vecin cu 4 masini si 2 camere la bloc... ti se pare normal? Asa cum unii stau la bloc si au masini mai scumpe ca apartamentul! Eliberati dom'le locurile pentru cei care au o singura masina! Mutati-va la vila cu drum privat cum am facut eu! (Cel mai destept cedeaza...)
  • 0 (0 voturi)    
    jaf pe fata (Duminică, 29 octombrie 2006, 0:36)

    dan [anonim]

    Unde gasiti voi normal ca trebuie sa existe parcare cu plata?(nu vorbesc ce cele supraetajate, gen unirea, in care s-au investit bani). de ce sa platim daca parcam pe marginea drumului? ca au toate tarile civilizate? Imi spala sau repara cineva masina acolo? a, ca mi-o pazeste...asta-i datoria politiei, platim si pt. asta, stati linistiti... Nu-s destui banii platiti pe impozit sau accizele din combustibil? Oricum, asemenea banilor platiti la asigurari de sanatate, si astia au alte destinatii.
    Si pentru cei care merg numai cu autobuzele si aproba amenzile aste grosolane, sa stiti ca daca viata nu-i facuta numai din servici si casa, masina este o necesitate. Uite, mie nu-mi place sa merg cu tramvaiul...am mers si m-am saturat sa ma feresc de atatia hoti de buzunare.
    Inca o chestie, in sectorul 3 avem un primar destept. Pe marginea bulevardelor a reusit sa faca o multime de locuri de parcare, FARA PLATA. In fata magazinului Titan, unde se parca contra cost, pe prima banda a bulevardului, a fost amenajata parcare, tot fara plata...deci se poate, nu?
  • 0 (0 voturi)    
    parcari langa metrou! (Duminică, 29 octombrie 2006, 7:46)

    vulturul negru [anonim]

    Pentru pct. 25: din pacate, in toate marile orase europene, din cauza densitatii foarte mari a populatiei si a autoturismelor, majoritatea locurilor in care ai voie sa parchezi sunt cu plata! Masura este destinata sa incurajeze deplasarea la servici cu transportul public insa acolo transportul public functioneaza mult mai bine ca in Bucuresti si au si o retea de metrou atat de extinsa incat practic acopera toate zonele orasului.
    Pentru cei care vin din suburbii, pentru a-i incuraja sa ia metroul, s-au construit si trebuie construite si la noi parcari mari (si daca se poate gratuite) langa statiile de metrou! Astfel s-ar rezolva si problema traficului aglomerat din zonele centrale.
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Duminică, 29 octombrie 2006, 8:06)

    vulturul negru [anonim]

    Felicitari pentru primarul sectorului 3 Dl. Negoita si pentru locuitorii acelui sector care l-au ales! Din partea unui locuitor invidios al sectorului 1: sunteti cel mai tare primar de sector!!
  • 0 (0 voturi)    
    escrocherie sau infantilism administrativ? (Duminică, 29 octombrie 2006, 9:05)

    titi [anonim]

    In noile masuri primaria vorbeste AMBIGUU despre blocarea cailor de acces catre zone de resedinta sau institutii publice.
    CUM SI CINE VA DISCERNE CORECT CINE BLOCHEAZA SI CINE NU dintre toti cei care la un moment dat , chiar si pe perioada scurta, parcheaza pe acele artere mentionate dar care de fapt acopera practic tot bucurestiul ???
    Fiindca daca ne uitam dupa actualele semne dispuse aberant aproape in toata lungimea acestor multe artere ("stationare interzisa" etc) rezulta ca oriunde in tot orasul poti fi acuzat de blocarea vreunei cai la o adica!! De ce mai platesti atatea taxe la masini, drumuri, carburanti, daca o lasi in marginea orasului (sa o sparga cine vrea!) si iei pe jos incarcatura din masina ca sa atingi destinatia?? Pentru ca parcari oficiale sunt prea putine si la distante mari de majoritatea destinatiilor tale pe aceste artere!
    Si ce te faci daca ai de efectuat cu o masina obligat de serviciu, o aprovizionare sau delegatie, interventie etc firesc urgente si oficiale, cine plateste amenzile aberante?
    Vom ajunge la o autoblocada functionala generala pe servicii sau VOM DA IAR BANI LA TOTI TIGANII CARE AZI, SUB OCHII (partasi?) AI AUTORITATILOR, OCUPA ABUZIV PREA PUTINELE LOCURI VALIDE PENTRU A-TI CERE TAXELE LOR??
    Legea o fi lege dar ar trebui clarificat acest aspect ESENTIAL, cu exemplificari care sa inlature orice dubiu in aprecierea situatiei in teren! Asta daca se vrea o administratie si nu se acopera de fapt altceva!
  • 0 (0 voturi)    
    parcarea nereglementara (Duminică, 29 octombrie 2006, 12:08)

    florescu doina [anonim]

    Daca informarea pe care o faceti este completa, masura PMB este incompleta si de mantuiala. Explic: Piata Charles de Gaulle este o zona a capitalei cotata "de lux", este in parohia primarului Chiliman. Langa "blocul rusilor(fost), adica intre sos Aviatorilor 4-6 si Primaverii 4 , "a fost odata, ca niciodata" un parculet. Etimologic, probabil, parcare vine de la parc...asa ca, parcul a devenit parcare. Cred ca este o senzatie foarte placuta sa iti parchezi masina pe iarba, sub un pom, la umbra, unui bradut care nu are nici o posibilitate sa se planga. Domni, domnisoare si doamne, eleganti,elegante,coboara din masini pe la ora noua, pornesc spre elegantul loc de munca

    (Charles de Gaulle Plazza), cu parcare in subsol doar pentru
    boss-i. Credeti ca primaria nu stie? ba da, am telefonat ,s-a
    notat...salariatii ADP sunt la curent, am anuntat si politia
    comunitara, si Brigada de politie Rutiera, evident, degeaba...
    Daca primaria va da vina pe un santier care ocupa o mica parte din perimetrul parcului, sa nu credeti.
    Rugaminte: interveniti cat mai este timp! avem nevoie de iarba, avem inca nevoie de copaci...Va multumesc. DF.

    S-ar putea si acum sa fie degeaba, dar ...incercarea moarte n'are...
  • 0 (0 voturi)    
    ridicari masini (Luni, 7 mai 2007, 12:44)

    george josu [anonim]

    sunteti aberanti astia cu "ordinea"!nu e decat alt mod de a-i baga bani in buzunar lui Prigoana!! sa va vad pe voi ducandu-va in afara bucurestiului si sa va gasiti masina zgariata si lovita!stau de 30 de ani intr-un bloc in sectorul 3 si nu mi s-a alocat un loc de parcare, te plimba de la unii la altii...nu ai alternative, indicatoarele rutiere ori lipsesc , ori nu sunt clare.
    pe taximetristii din mijlocul drumului nu-i mai da nimeni la o parte
  • 0 (0 voturi)    
    Parcare ilegala (Luni, 18 iunie 2007, 12:16)

    Razvan [anonim]

    Ok. Am patit-o si eu. Mi s-a ridicat masina. Recunosc, am gresit parcand chiar langa un semn cu parcarea interzisa, cu toate ca: semnul era pus chiar langa blocul meu, am parcat pe trotuar, ne-blocand nici traficul auto nici cel pietonal. S-au trezit baietii sa puna niste stalpi pe trotuar. Cand zic blocul meu zic chiar langa peretele blocului, acesta situandu-se in Piata Rosseti. Parcare legala langa bloc inseamna doar 5-6 masini. Asta inseamna ca trebuie sa imi parchez masina intr-o parcare cu plata in fiecare zi? Sa nu mai zic ca nu ma lasa acuma sa imi ridic lucrurile personale din masina pana nu platesc birul la ei, care se ridica la cca 1100 RON pentru o masina care nu o mai pot vinde oricum cu mai mult de 1000 EURO. Si nu ar trebui macar sa se anunte la politie ca s-a ridicat autoturismul cutare? Tot proprietarul trebuie sa descopere ce s-a intamplat cu masina? Inca o data, recunosc ca am gresit, dar parca prea traim in vestul salbatic
  • 0 (0 voturi)    
    stationare neregulamentara (Luni, 28 iulie 2008, 18:52)

    Bucur Andreea [anonim]

    Este foarte buna instituirea amenzilor cat mai usturatoare pentru incalcarea legilor, dar ar fi bine ca autoritatile sa se gandeasca sa ofere si conditii pentru respectarea acestora! NU EXISTA LOCURI DE PARCARE, DOMNILOR! Nu cereti de unde nu exista.
  • 0 (0 voturi)    
    Prost e cine da! (Marţi, 31 martie 2009, 19:29)

    Florin [anonim]

    Nu stiu de unde sa mai scoata bani pentru protocoale si sa gandit un destept care nu are masina la o astfel de ideie. mai bine e sa bei si sa mananci din banii cetatenilor. Ca la noi nu mai e in nici o tara din lume. Unde au aceste taxe de parcare neregulamentara au si loocuri de parcare , chiar mult mai multe decat numarul autovehicolelo. mai au putin si ne pun taxa si pe aerul care il respiram.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by