Masinile mici invadeaza Romania

de Gabriel Dogaru     Saptamana Financiara
Luni, 30 octombrie 2006, 0:00



Romania a devenit in ultimii ani o excelenta piata de desfacere pentru modelele mici, din clasele mini si supermini, alaturi de compactele care si-au gasit dintotdeauna clienti aici.

Cresterea spectaculoasa a acestor doua clase incepe sa demonteze mitul (pentru ca un studiu stiintific nu s-a facut niciodata) potrivit caruia tara noastra, alaturi de alte piete emergente, nu agreeaza caroseriile de tip hatchback - specifice turismelor de mici dimensiuni.

E drept ca multi romani ar prefera ca masina micuta si vioaie sa aiba atasat si un portbagaj urias, dar eficienta spatiului pentru bagaje caracterisitic hatchback-urilor castiga din ce in ce mai multi adepti.

Pe de alta parte, aceste autoturisme devin tot mai practice intr-un oras aglomerat, cu locuri de parcare greu de gasit, in timp ce motoarele lor economice (intre 1 si 1.6 litri) mentin costurile de exploatare scazute.

Exceptand, evident, Dacia Logan, care detine suprematia pe piata, si Daewoo Matiz - alternativa ieftina pentru masinile straine -, in ierarhia modelelor conduc doua supermini: Renault Clio si Skoda Fabia.

Acestea au vandut impreuna, de la inceputul anului, aproape 15.000 de unitati, adica 9.320 - Clio si 5.432 - Fabia.

Integral in Saptamana Financiara






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


75 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by