Postata de: Autorul si-a declinat identitatea

La data: 09 Noiembrie 2006

Tip: Reclamatie

Cod: 11215

< Inapoi la sesizari

Printeaza aceasta sesizare!

Trimite unui prieten

Biroul imposibil?

Iata aveti mai jos dovada ca la sectorul 3, tot din Bucuresti ca si sect.5, exista un birou special care da relarii in legatura cu parcarile de resedinta care culmea in sect.5 nu se pot face.

De ce?

Exista spatiu, disponibilitate cica este, ce lipseste ?

Banii se recupeareaza, este o investitie minima mai ales unde este spatiu si cererea foarte, foarte, foarte mare.

Luati exemplu de la PRIMARIA SECTOR 3 si amenajati parcari !

Raspunsul primarului

09 Noiembrie 2006

Stimate domnule Mihai Voronca,

Sesizarea dumneavoastra a fost preluata de catre Serviciul Relatii Publice si a primit nr. de inregistrare P 533/ 09.11.2006.

Aspectele semnalate vor fi aduse la cunostinta serviciului competent.

Va informam faptul ca a fost infiintat un birou de informatii exclusiv pentru relatii privind parcarile de resedinta.

Pentru o mai buna informare a cetatenilor si pentru fluidizarea procesului de repartizare a locurilor de parcare, Primaria Sectorului 3 a infiintat, incepand de luni, 23 octombrie, un Birou de Informatii.

Biroul de Informatii functioneaza in cadrul Serviciului Parcari cu sediul in str. Lucretiu Patrascanu nr. 3-5 , cam. 3, luni - vineri ora 8.30 - 16.00, joi ora 12.00 - 18.00, tel. centrala 340.40.11 intr. 412, 415 si tel. direct 340.16.41.

Autorizatiile de parcare pentru parcajele de resedinta, se eliberaza anual in conformitate cu HCGMB 32/94 ( pe anul in curs ).

Cu deosebita consideratie,

Primaria Sectorului 3,

Serviciul Relatii Publice

boicu vasile

www.domnuleprimar.ro