Stolojan refuza pentru moment o intalnire cu Tariceanu

de D. Mihai     HotNews.ro
Luni, 20 noiembrie 2006, 0:00


Foto: MixMedia.ro

Theodor Stolojan refuza propunerea la dialog venita din partea presedintelui PNL, premierul Calin Popescu Tariceanu. El a explicat ca la ora 19.00, urmeaza sa se intalneasca cu reprezentantii Grupului pentru Unitate a PNL. Stolojan a adaugat ca analizeaza propunerea venita din partea liderului PNL, insa aceasta intalnire ar trebui sa aiba loc in conditiile cerute de platformisti.

"Am aflat cu surprindere de aceasta invitatie. M-a sunat secretarul general al Guvernului, Radu Stroe, insa astazi este imposibil sa ne vedem", a precizat Stolojan.

Intrebat daca se intalneste in alta zi cu premierul, Stolojan a raspuns: "Nu este vorba despre o intalnire intre Tariceanu si Stolojan sau de faptul ca m-ar interesa vreo propunere pentru o functie pe care ar urma s-o ocup in PNL.

Nu poate fi vorba decat de o intalnire intre grupul celor exclusi din PNL, de grupul dlui Flutur si cei care se afla acum la conducerea partidului, responsabil pentru pierderea credibilitatii partidului".

"Vremea asteptarii a trecut! Fiecare membru al PNL si fiecare filiala isi da seama ca nu mai este timp, iar grupul restrans din jurul domnului Tariceanu va pierde in continuare credibilitate.

Vor intelege -cei din acest grup - ca tot mai multi liberali se vor indrepta spre platforma si se vor retrage singuri de la conducerea partidului", a mai spus Stolojan, care a adaugat ca este important ca toti liberalii exclusi pentru delict de opinie sa fie reprimiti de organizatiile care i-au dat afara.

El a facut aceste precizari pe aeroportul Henri Coanda, la intoarcerea in tara dintr-un turneu efectuat in Statele Unite. Potrivit Realitatea TV, Stolojan a fost asteptat, la aeroport, de deputatii Raluca Turcan si Cristian Boureanu.

Membrii Platformei liberale nu sunt de acord doar cu o simpla intrevedere intre Theodor Stolojan si Calin Popescu Tariceanu, ci vor ca premierul sa recunoasca platforma ca o entitate, care sa participe la discutii mai ample cu reprezentantii PNL.

Presedintele PNL, premierul Calin Popescu-Tariceanu, l-a invitat pe Theodor Stolojan la o discutie pe care si-o dorea chiar in cursul zilei de astazi. Seful Executivului a explicat ca a optat pentru aceasta formula avand in vedere agenda incarcata pe care o are in aceasta saptamana.

De altfel, la sfarsitul saptamanii trecute, premierul Tariceanu declara ca "platformistii" trebuie sa spuna foarte clar daca au o alternativa "pentru a scoate PNL-ul dintr-o fundatura". In opinia premierului, sustinatorii lui Stolojan nu fac decat sa provoace o criza in partid, iar demisia vicepresedintelui PNL, Gheorghe Flutur, reprezinta "o manifestare de slabiciune si de disperare".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


78 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    DISPERARE (Luni, 20 noiembrie 2006, 15:39)

    EccE [anonim]

    Nu am nici o simpatie pentru liberali, care s-au deovedit clientelari si oportunisti. Dar nu pot sa nu remarc lipsa de perspicacitate politica a lui Tariceanu, care atucni cand i-a exclus din partid in masa, i-a impins practic sa formeze un nou partid?Oare ce consilieri are Tariceanu daca pe el nu-l duce capul? Incercarea de a drege busuiocul acum e patetica. Tariceanu = zero viziune politica. Si mai si musca mana care l-a ridicat
  • 0 (0 voturi)    
    Tariceanu a actionat cu rabdare si tact (Luni, 20 noiembrie 2006, 16:10)

    Gheorghe [anonim]

    Basescu i-a trimis rapid pe "centura politicii" pe cei care l-au criticat. Tariceanu a suportat destul de mult criticile si culmea tupeului Stolojan pretinde ca Tariceanu sa-si asume si invectivele la adresa sa din asa zisa platforma.
    Mai mult sto-sto cer nici mai mult nici mai putin decat sa li se ofere conducerea PNL fara congres.
  • 0 (0 voturi)    
    Foarte bine face, ce sa discute cu tariceanu (Luni, 20 noiembrie 2006, 16:11)

    marius [anonim]

    sunt de acord ca tariceanu e disperat. isi merita soarta. stolojan nu trebuie sa se intalneasca cu acest iresponsbil, pe care nu il intereseaza decat soarta lui si a lui patriciu. oricum, mi se pare ca soarta lui tariceanu e pecetluita, nu cred ca prinde craciunul
  • 0 (0 voturi)    
    Lupta ptr. putere (Luni, 20 noiembrie 2006, 16:15)

    Dodo [anonim]

    E clar ca se da o lupta ptr. putere.Partidul acesta trebuie sa dispara de pe scena politica,cel putin de la putere.Dupa cum se vede sunt macinati de lupte interne si nu de destinul tarii.
  • 0 (0 voturi)    
    Consecventa (Luni, 20 noiembrie 2006, 16:19)

    Alissa [anonim]

    Cred ca decizia lui Stolojan de a nu accepta dialogul cu Tariceanu e o dovada de consecventa. In acest moment, daca Stolojan ar face asa ceva, ar fi o dovada de slabiciune si de pragmatism politic. Ar insemna o abdicare de la valorile platformei!
  • 0 (0 voturi)    
    NEDUMERIRE (Luni, 20 noiembrie 2006, 16:19)

    MRMA [anonim]

    Eu tot nu inteleg ce se reprosaza lui CPT.
    Asteptam cu sufletul la gura discutii cu Stolojan. Multumita lui am aflat de criza din PNL. Sa ne spuna totusi si noua ce a vazut sau ce stie el si noi nu stim.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce vrea Stolojan? (Luni, 20 noiembrie 2006, 17:10)

    Gioni [anonim]

    Ce vrea? Sa darame partidul. Nu este clar? Stolojan = un mercenar odios. Nu ne trebuie asemena lideri. Mai bine cu Tariceanu, cu toate stangaciile lui. Flutur = o sluga si un spion scos de la cutie in ultimul moment. Oricum este terminat politic, daca nu-l va termina DNA-ul peste catva timp.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Alissa (Luni, 20 noiembrie 2006, 17:13)

    stefan [anonim]

    Spune-mi si mie 5 valori ale platformei.
  • 0 (0 voturi)    
    "Renovare" (Luni, 20 noiembrie 2006, 17:21)

    stefan [anonim]

    Sa presupunem ca "renovarea" reuseste si Stolojan se reintoarce la conducerea PNL. Ce ar urma? Cu sau fara topirea PNL in PD, Presedintele Basescu ar conduce tara ca pe un vapor, fara nici o opozitie, acum ca PSD abia incearca sa-si afle drumul cel nou. Nu ne-a ajuns un dictator? Caci asta inseamna: fara opozitie, din partea unora sau altora, ne paste o dictatura, de catifea eventual.
  • 0 (0 voturi)    
    stolo (Luni, 20 noiembrie 2006, 17:21)

    alex [anonim]

    Da mai dati-l in colo pe stolo asta, comunist a fost - comunist va fi. Se vede cat de mult ii pasa lui de viitorul tarii si cine creaza disensiuni din interior.
    A fost un gest curajos si normal din partea lui Tariceanu, de a-l da afara din partid, l-au laudat si parlamentarii europeni liberali. De luni tot improsca cu noroi actuala conducere ca nu face si nu drege, dar bine ca face el si a facut el. Iar PNL nu a fost adus la guvernare de Stolo, PNL a fost a adus la guvernare de catre romanii care l-au votat pt ca nu au avut alta optiune. Cred ca PNL ar fi ajuns la guvernare atunci, cu oricine ar fi fost in fruntea partidului, poate cu exceptia catorva persoane - gen Patriciu.
    Se vede clar ca Stolojan ii face jocurile lui Baselu, din moment ce i-a lasat locul acestuia pt cursa prezidentiala si s-a retras in umbra pana in momentul in care acest inegalabil politician avid de putere Baselu, l-a scos drept sperietoare a PNL. Am trecut prin atatea alegeri, chiar nu se vede lupta asta murdara pe fata de a scufunda PNL in rahat. Si nu e din vina lui Tariceanu, nici nu ii reproseaza nimic concret, doar arunca cu apelative si vorbe. E din vina fantomei asteia de Stolojan care isi distruge propriul partid.
    Si acum Stolojan mai are tupeul sa ceara sa fie pus drept rege PNL doar pt ca a cazut partidul in sondaje tot din cauza lui. Rusinica.
    Voi asa faceti cand va certati in familie, alergati pe la toti vecinii sa il injurati pe celalalt?
  • 0 (0 voturi)    
    Chiar - ce vrea Stolojan ? (Luni, 20 noiembrie 2006, 17:25)

    eugen [anonim]

    Draga Gioni:
    1 Stolojan a facut partidul asta din bucati si a muncit prea mult pentru asta ca PNL sa se transforme intr-o oligarhie clientelara patriciana.
    2 Stolo si Stoica chiar doresc o constructie de dreapta care sa reziste la toate manifestarile stingist-populiste: PSD sau extrem stingist, populiste: PRM,PNG etc.
    3 Daca nu esti oligarh, sau platit de oligarhi cu 30 arginti, nu ai decit sa te bucuri ce face Stolo&Stoica . Patriciu vad ca a luat si Adevarul: Ce face cu el ? Il ajuta la rafinat petrol ? Tariceanu care este multimilionar in dolari de ce se cramponeaza pe functie ? Moare de foame ?
  • 0 (0 voturi)    
    Chiar - ce vrea Stolojan ? (Luni, 20 noiembrie 2006, 17:30)

    eugen [anonim]

    Draga Gioni:
    1 Stolojan a facut partidul asta din bucati si a muncit prea mult pentru asta ca PNL sa se transforme intr-o oligarhie clientelara patriciana.
    2 Stolo si Stoica chiar doresc o constructie de dreapta care sa reziste la toate manifestarile stingist-populiste: PSD sau extrem stingist, populiste: PRM,PNG etc.
    3 Daca nu esti oligarh, sau platit de oligarhi cu 30 arginti, nu ai decit sa te bucuri ce face Stolo&Stoica . Patriciu vad ca a luat si Adevarul: Ce face cu el ? Il ajuta la rafinat petrol ? Tariceanu care este multimilionar in dolari de ce se cramponeaza pe functie ? Moare de foame ?
  • 0 (0 voturi)    
    cat de mult ii pasa lui Stolojan de soarta PNL? (Luni, 20 noiembrie 2006, 18:01)

    sisilvia [anonim]

    Acest scandal provocat de cateva saptamani de Stolojan si platformisti este inevitabil o lovitura data imaginii Partidului Liberal, chiar daca la nivel declarativ ei lupta pentru "unitate" si in general pentru Binele liberalilor.

    Beneficiarul unui PNL terfelit si epuizat de lupte interne e PD, care se bate cam pe acelasi electorat. Oare Stolojan nu stie asta? Cat de naivi sa fim?
  • 0 (0 voturi)    
    tTrebuia sa discute cand la dat afara din partid (Luni, 20 noiembrie 2006, 18:05)

    dan [anonim]

    Sunt curios sa vad cati mai raman alaturi de el cand va fi un fost premier......
  • 0 (0 voturi)    
    ce vrea stolo (Luni, 20 noiembrie 2006, 18:10)

    Alex [anonim]

    prima afiramatie e ok.
    a doua - sa fim seriosi nu ei vroiau o uniune cu pd care e clar de stanga.
    a treia - atac la persoana si o mare tampenie
    a patra - tu daca ai fi prim-ministru si ar veni unu sa te injure, repede ti-ai da demisia ca deh nu te mai place lumea sau poate ai incerca sa iti speli rusinea aratand ca totusi nu esti chiar asa de rau cum se zice.
    Sincer sa fiu in locul lui tariceanu nu mi-as da demisia numai de-al dracu, sa moara baselu de ciuda.
  • 0 (0 voturi)    
    Tariceanu = unealta lui Patriciu si Rosca Stanescu (Luni, 20 noiembrie 2006, 18:52)

    Stefan cel Mare [anonim]

    Realitatea este ca premierul Tariceanu, desi un om civilizat si placut la vedere si ascultare, este o marioneta a unor grupuri de interese adunate in jurul lui Patriciu si Rosca Stanescu (un mercenar de presa, in realitate). Un lucru de neiertat la Tariceanu a fost refuzul sau de a organiza alegeri anticipate in 2005, chiar cu riscul ca el sa-si piarda fotoliul de premier, intr-un moment mai mult decat propice: ce a rezultat? Ramanerea la guvernare a unui securist ca Voiculescu, pastrarea in functia de sef al Senatului, al doilea om in stat, a unui mascarici ca Vacaroiu, si de aici un sir nesfarsit de compromisuri atat in actul de guvernare cat si in Parlament.
    Tariceanu este responsabil iar PNL achita nota de plata.
    Pentru mine, nemembru de partid, dar simpatizant declarat al liberalilor, Patriciu (si toti cei care il inconjoara) nu mai exista de cand am alfat ca a sponsorizat PSD.
    Cand Patriciu era incoltit de DNA spuneam ca mi se pare nedrept, mai ales gandindu-ma la ceilalti mafioti care nu era nici macar deranjati. Dupa povestea cu sponsorizarea PSD, mi-as dori sa-l vad pe Patriciu in spatele gratiilor, alaturi de Nastase, Voiculescu, Vantu si altii ca ei.
    Basescu, cu toate lipsurile lui, de imagine, cu toate gafelele lui, omenesti pana la urma, a facut ca aceasta tara sa inceapa sa se miste, pe toate planurile. Sunt romani care se introc in tara dupa ani de emigratie; pentru ca speranta a renascut.
    Daca Tariceanu accepta alegerile anticipate, acum lucrurile ar fi stat diferit la noi. Am fi avut un guvern puternic al Aliantei DA, un Parlament dominat de PNL si PD, iar lucrurile s-a fi miscat cu mult mai repede.
    Cei care il critica pe Basescu sa vina cu lucruri concrete si serioase si nu cu tot felul de chestii rasuflate.
  • 0 (0 voturi)    
    Actiuni pe langa subiect (Luni, 20 noiembrie 2006, 19:38)

    Vio [anonim]

    Cam toate replicile lui Tariceanu ale multor ziaristi sunt pe langa subiect pentru ca se directioneaza atentia spre probleme minore care privesc strict niste persoane ( este adevarat importante ) . In primul rand indiferent de problema discutata se ajunge la Basescu exact ca in Caragiale . Batalia Basescu-Tariceanu nu este problema principala a natiunii . Problema principala a natiunii este faptul ca Romania la ora actuala are un aparat administrativ neperformant si nereformat , coruptia este in continuare o problema cronica , justitia nu resuseste sa fie echitabila ( pe langa metehnele cunoscute mai intervin aici si politicienii cu presiuni inclusiv Tariceanu in favoarea lui Patriciu ) , agricultura Romaniei nu este pregatita pentru integrare si nici nu poate fi deoarece pregatirea necesita mult mai mult decat doi ani ( de ex. PSD a intarziat 3 ani cu documentatia pentru acreditarea agentiei SAPARD si chiar daca fondurile s-au consumat cei trei ani de zile ca timp sunt pierduti . in acesti trei ani fondurile SAPARD odata valorificate ar fi adus deja beneficii ) , firmele romanesti din domeniul industriei alimentare in majoritatea cazurilor nu indeplinesc conditiile UE pentru functionare , partidele politice sunt structuri conservatoare care nu permit o minima democratie interna ( nici PNL nu a permis acest lucru ) si care promoveaza in functii persoane selectate pe criteriul apartenetei la grup si nu pe criteriul profesionalismului , productivitatea muncii este mult sub cea din tarile UE dar si sub cea din tarile candidate ceea ce inseamna ca nivelul de trai va mai astepta , produsele romanesti sunt de calitate slaba si scumpe ceea ce incurajeaza consumul de bunuri importate si prin aceasta creste deficitul comercial , .... si ar mai fi multe de spus . In aceste conditii pentru Romania este bun oricine are competenta necesara si este dispus sa se bata pentru rezolvarea acestor probleme . Orgoliul lui Tariceanu in aceste conditii chiar nu mai conteaza ...
  • 0 (0 voturi)    
    Cum a ramas cu santajul? (Luni, 20 noiembrie 2006, 19:48)

    vandramas [anonim]

    Dragii mei, eu mai astept, cu sufletul la gura, sa aflu cine l-a santajat pe Stolojan atunci cand s-a retras de la prezidentiale... Asa spunea Basescu! Pana cand ne lamureste Stolojan cu guritza lui, putem sa credem ca orice actiune a sa este rodul manipularii unor "grupari de interese".
  • 0 (0 voturi)    
    Realitate si fictiune (Luni, 20 noiembrie 2006, 20:32)

    Amuzatu [anonim]

    Daca ai sta sa asculti pe toti papagalii care ne fericesc cu chipurile lor istetze pe micile ecrane ai crede ca PNL e ultimul bastion al stalinismului in Romania, ca nu se permit dezbaterile interne. Sa ridem cu pofta (in subtext se intelege ca PNL nu vrea sa se lase distrus de oricine are chef sa-l fuzioneze) si sa trecem mai departe.
    Am vazut de citeva ori pe cineva spunind ca de fapt pt reusitele economice ale guv Tariceanu trebuie laudat Stolojan, care cica a facut programul economic al Aliantei. Pe linga ca e un lucru fals, programul economic fiind facut in mare parte (din cite stiu eu) de Vosganian, Videanu, Ionut Popescu, chiar si Patriciu (asa este huuuooooo! right?), totusi guvernul asta il implementeaza. Pe logica asta, cred ca nu lui Stolojan ar trebui sa-i multumim (daca el ar fi fost ala care a scris programul economic, ceea ce nu a fost cazul), ci direct mamei lui Stolojan, care l-a nascut si l-a crescut, nu? Sau mai bine spus, bunicilor, care i-au crescut niste parinti admirabili :)
    Nu se poate sa nu se remarce ca PNL este tinta unor atacuri concentrate in ultimii 2 ani, pe fondul unei gestiuni bune a guvernarii. Stolojan injura guvernul si propriul partid, in acest timp, pe motiv ca are o performanta dezastruoasa. Ca a scazut in sondaje (minciuna, e la fel in mai toate sondajele), ca nu face treaba (asa e, a bagat tara in UE, creste economia, a crescut bugetul - un adevarat cosmar, desigur, pentru inamicii lui Tariceanu hehe).
    Mai vorbim :)
  • 0 (0 voturi)    
    PNL dezbina-te! (Luni, 20 noiembrie 2006, 20:47)

    Conciliant [anonim]

    Liberalii au vocatia dezbinarii. Mereu le cresc aripi, aripioare, amintitzi-va de Campeanu, Cerveni, etc., etc. Ce a ramas din ele? Praful de pe toba. Acum e la fel. Partidul liberal al lui Stolojan va avea soarta PSD-ului lui Titel Petrescu dupa fuziunea cu PCR, sau fuziunea PSD-PDSR, mai recenta. Probabil ca asta e soarta harazita partidelor istorice.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by