Mos Craciun pe tren:

Clasa Business, cu wireless si scaune de piele

de D.C.     HotNews.ro
Marţi, 28 noiembrie 2006, 0:00



Sarbatorile de iarna aduc o surpriza placuta pentru cei care calatoresc cu trenul. CFR Calatori va introduce din 10 decembrie clasa Business pe trenurile de lung parcurs. Printre alte facilitati de lux, vagoanele vor fi echipate cu monitoare cu diagonala de 51 cm, monitoare montate in spatarele scaunelor, acces wireless la Internet si bar cu frigider.

Conform reprezentantilor CFR contactati de Hotnews, vagoanele au fost reconditionate si modernizate la Ateliere CFR Grivita, costul fiecarui vagon fiind de aproximativ 500.000 de euro.

"Serviciul business va fi diferentiat pe doua categorii: business Standard si business Exclusiv. Pasagerii de la clasa Standard se vor bucura de fotolii imbracate in plus, in timp ce calatorii de la clasa Exclusiv vor sta pe fotolii de piele si vor primi in plus sandwich-uri, apa minerala si cafea", a declarat Predescu Alina, PR la compania CFR.

Alte facilitati ale acestor trenuri vor fi modulul pentru casti cu patru canale audio, cuptor cu microunde si expressor de cafea, instalatii de climatizare si usi culisante duble si facilitati pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii.

Pretul unei calatorii Bucuresti - Cluj-Napoca va fi de 140,10 lei pentru varianta Exclusiv si de 120,10 lei pentru Standard.

In momentul de fata exista patru astfel de vagoane, dar, in functie de cum vor fi primite pe piata, CFR va mai moderniza cel putin inca pe atatea.

Printre posibilele destinatii pentru aceasta clasa sunt Bucuresti-Brasov, Bucuresti-Cluj-Napoca, Bucuresti-Oradea, Bucuresti-Arad, Bucuresti-Suceava, Bucuresti-Iasi si Bucuresti-Constanta.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


923 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Tichie de margaritar? Nu, idee de afaceri ... (Marţi, 28 noiembrie 2006, 20:36)

    Freelancerul [anonim]

    Uraaaaa! In ultimii ani a trebuit sa calatoresc mult cu trenul de la Iasi la Bucuresti si retur. La introducerea sagetii albastre, un tren care ajungea la Iasi in 5 ore, a fost o minune. Dar cum o minune nu dureaza prea mult, au venit niste inundatii, cand a cazut si podul la Buzau si ICul nu mai circula prin Buzau, ci prin Faurei si Urziceni. Si asa a ramas. Oficial face 6 ore si ceva. In realitate, de cele mai multe ori face mult mai mult (iarna din cauza frigului, vara din cauza caldurii si in rest din cauza ploilor). Intre Tecuci si Faurei, fara oprire (desi nu se stie niciodata), face 90 de km in aproape 2 ore. Pe portiuni intregi restrictiile coboara de la o saptamana la alta de la 30 la 15, la 5 km/ora.
    Concluza sa nu credeti ca e ca nu trebuie sa circulam in vagoane cu aer conditionat, WiFi, scaune de piele si sandwich-uri. Din contra. De fapt e chiar o idee buna. Dat fiind ca un tren IC poate sa mearga cu o medie de mai putin de 50 km/ora, o calatorie e o adevarata excursie. Ce poate fi mai interesant in acest Orient Expressul decat sa ne bucuram de confortul de la bord si de peisajele incantatoare ale mlastinilor salbatice ale Faureilor. Nici in Thalys sau TGV conditiile nu sunt atat de bune, dar acolo nu ai avea timp sa savurezi, oricum. Deci, sa ne asteptam la turisti straini nostalgici, dar pragmatici si "bransati".
    Si mai e o varianta buna de afaceri,asa ca sa nu cumva sa stricati totul si sa investiti si in infrastructura. Petru ca, daca o sa mergem cu 5 km/ora intr-o restrictie continua, o sa ne mutam biroul in tren. La ce facilitati are, costa mai putin decat chiria unui birou si asa greu de gasit in Bucuresti sau Iasi.
  • 0 (0 voturi)    
    doar noi existam! (Marţi, 28 noiembrie 2006, 20:57)

    Dan [anonim]

    "Pretul unei calatorii pana la Cluj-Napoca va fi de 140"
    De unde? ... Nu am stiut ca hotnews e site exclusiv pt. bucuresteni... dar aflu acum.
  • 0 (0 voturi)    
    ?! (Marţi, 28 noiembrie 2006, 20:58)

    Calatorul [anonim]

    Oare nu ar fi mai bine sa se imbunatateasca starea vagoanelor pentru clasa de mijloc?!!!! Cati isi vor permite sa circule cu business class? Oamenii de afaceri nu vor investi 7 ore intr-o calatorie cu trenul, ci vor lua avionul sau eventual masina! Alta risipa!
  • 0 (0 voturi)    
    100 de ore in tren ?! (Marţi, 28 noiembrie 2006, 22:26)

    Evaluatorul [anonim]

    De vorbesti Franz? Tu ai ramas la cum se faceau afacerile in Epoca de Aur, stand 100 de ore in tren?

    Mai bine investesc in infrastructura, sa faci Buc-Bv in 1 ora de ex si Buc TM in 4 ore... ca business-ul nu are timp sa mearga cu 5 km/h....asa mai bine iau avionul

    Si de cand dai tu la birou 120 ron/5 ore? Cat dai chirie pe luna pt 1 loc ? 10 000 de euro? Las-o ca nu tine... la 5000 inchiriezi o vila intreaga...

    Asa ca vezi.. e doar un mic pas, dar mai bine reduc timpul, altfel nu sunt interesat
  • 0 (0 voturi)    
    Pimp my ride (Marţi, 28 noiembrie 2006, 22:39)

    Claudiu [anonim]

    "Pimp my ride" a ajuns la CFR ! Hahahahahaha super tare.

    Lasand gluma la o parte, eu zic ca e o idee super! Sper sa se (re)introduca sageata pe Timisoara - Bucuresti. Recent am avut treaba in B si in mod sigur as fi optat pentru sageata, daca ea exista... din pacate singura varianta a fost sa merg cu masina. 8 ore, 150 RON.
    As fi dat fara ezitare pe Sageata 150 RON ca sa stau comod, fara sa ma obosesc la volan, sa beau o cafea in timp ce scriu un comentariu pe Hotnews ;) Si nu sunt businessman! Sunt un om care pur si simplu apreciaza calitatea si practicitatea.
  • 0 (0 voturi)    
    perfecta mostra de gindire strategica romaneasca (Marţi, 28 noiembrie 2006, 22:40)

    monica L [anonim]

    O timpenie lunga cit marfarul.... ce va conta ca stai pe fotoliu de plus si bei ci-co la rece daca faci 12 ore de la Bucuresti la Baia-Mare si te costa distractia o data jumate biletul de avion la clasa economic? Prietenii stiu de ce... doar MTCL a ramas la gindirea inspirata de trasurica...
  • 0 (0 voturi)    
    Pt Evaluatorul (Marţi, 28 noiembrie 2006, 23:23)

    Calatorul clandestin [anonim]

    Bravo Evaluatorule, asta e concluzia. Nu ii face nimanui placere sa calatoreasca de doua sau de mai multe ori pe saptamana cate 7 ore cu trenul pentru 400 de kilometri oricat de bune ar fi conditiile.
    In rest ... la ironie nu prea prinzi e clar. Iti plac liniile drepte. :)
    Si acu, fie vorba intre noi, nu stiu ce afaceri se faceau in tren in "Epoca de Aur". Insa in tarile unde sunt trenuri de mare viteza, oamenii chiar scot laptopul si lucreaza cele 2 ore pe care le petrec zilnic in tren facand naveta.
  • 0 (0 voturi)    
    160 km in 3 ore (Marţi, 28 noiembrie 2006, 23:51)

    Radu [anonim]

    Desi sunt de acord cu dezvoltarea si innoirea ingeneral, cred ca CFR ar trebui sa investeasca in infrastructura mai intai (chestie general valabila pentru multe sectoare din Ro). Este de neimaginat ca drumul de 160 bucuresti-Brasov dureaza 3 ore (2:40 cu rapid/intercity). Eu cred ca este dni cauza caii ferate, mai ales in munti. Ce e drept prefer sa ma tarai intr-un tren mai bun daca pot, dar cred ca multi ar aprecia comfortul unui treb rapid/intercity de azi, dar care face acea distanta in maxmi 1.5 ore.

    Un comentariu pentru mesajul 2 de deasupra: tu numai acum iti dai seama ca bucurestenii se cred buricul tarii? ai citit un ziar/ai vazut un buletin de stiri la tv recent (ultimii x zeci de ani)? Restul suntem "din provincie" de parca am fi cetateni de speta a doua... eu unul sunt scarbit deja de cat de adevarat suna "Ardealul munceste, Bucurestiul fura", dar tot ei se uita dispretuitor la erstul tarii, de parca ai fi mai cu motz...
  • 0 (0 voturi)    
    la ciordit ! (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 0:04)

    mmm [anonim]

    Aoleu, mama, abia astept sa pun mana pe un TV cu ecran plat sa le punla vaci in grajd...Poate iese si de o canapea...
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 4:57)

    Pt. mmm ... la ciordit [anonim]

    la ciordit .... uita-l cum gandeste
    si totusi ai vrea sa ai o viata mai buna, asa-i
    in schimb asta-i primul gand care-ti trece prin cap
    rusine
  • 0 (0 voturi)    
    de ce nu? (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 8:56)

    maria [anonim]

    Eu am facut mii de cruci ca am avut aer conditionat asta-vara pe ruta Bucuresti - Constanta in IC(tot 5 ore,ca e in reparatii linia) ,daca vreau siguranta pentru mine si copiii mei iau trenul,nu masina.Si in calatorie de afaceri imi convine tren pana in Bucuresti,iar acolo taxi.Daca pun vagoane de astea,le folosesc cu mare placere.Doar un comentariu-de ce facilitati pentru persoanele cu disabilitati numai la clasa business?
  • 0 (0 voturi)    
    de ce nu se introduc si pe relatia Tm? (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 10:34)

    ccc [anonim]

    de ce se introduc pe relatia Buc-Suceava iar pe relatia Buc-Tm nimic?
    sa fie chiar asa de multi investitori in Sv?
    din ultimele date economice nu prea pare asa.........
    e bataie de joc.....in zona de vest nici drumuri dar nici trenuri.....bataie de joc........
  • 0 (0 voturi)    
    Trenul foamei TM-IS (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 11:02)

    Anonim [anonim]

    Poate reuseste si CFR sa bage macar un vagon de dormit la trenul de noapte Timisoara - Iasi si Iasi - Timisoara...
  • 0 (0 voturi)    
    bussines la noi conditii standard la ei (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 11:19)

    praf in ochi [anonim]

    eu nu stiu de ce toti se extaziaza ca vezi doamne ce conditii super geniale si mirobolante ofera trenurile astea ...

    ...probabil ca cei care au circulat cu trenul prin "tari mai calde" din europa au constatat ca prizele de laptop exista in toate trenurile la orice clasa ...nu trebuie sa mergi la clasa bussines ca sa iti poti folosi laptopul

    Pe de alta parte chiar nimeni nu observa ca sageata albastra, care la noi e considerat tren de lux e de fapt format din vagoane care in Europa sunt folosite pentru trenurile de navetisti?...Voi cei ce ati calatorit cu sageata albastra, ce confort ati avut acolo?...in afara de scaune tari, de lipsa unui reazem pentru cot, de scaune incomode...
    Se vede clar de la o posta ca acele vagoane sunt construite special pentru calatorii de scurta durata nu pentru curse intercity de cateva ore. Si de aceea au si minimum de confort...

    Dar pentru noi sunt bune...pentru romani luxul inseamna altceva decat pentru europenii mai "vestici". Asta e. Avem la clasa bussines si lux conditii pe care altii le aveau acum 20 de ani la standard
  • 0 (0 voturi)    
    bussines la noi conditii standard la ei (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 11:22)

    praf in ochi [anonim]

    eu nu stiu de ce toti se extaziaza ca vezi doamne ce conditii super geniale si mirobolante ofera trenurile astea ...

    ...probabil ca cei care au circulat cu trenul prin "tari mai calde" din europa au constatat ca prizele de laptop exista in toate trenurile la orice clasa ...nu trebuie sa mergi la clasa bussines ca sa iti poti folosi laptopul

    Pe de alta parte chiar nimeni nu observa ca sageata albastra, care la noi e considerat tren de lux e de fapt format din vagoane care in Europa sunt folosite pentru trenurile de navetisti?...Voi cei ce ati calatorit cu sageata albastra, ce confort ati avut acolo?...in afara de scaune tari, de lipsa unui reazem pentru cot, de scaune incomode...
    Se vede clar de la o posta ca acele vagoane sunt construite special pentru calatorii de scurta durata nu pentru curse intercity de cateva ore. Si de aceea au si minimum de confort...

    Dar pentru noi sunt bune...pentru romani luxul inseamna altceva decat pentru europenii mai "vestici". Asta e. Avem la clasa bussines si lux conditii pe care altii le aveau acum 20 de ani la standard
  • 0 (0 voturi)    
    e demo pentru parlamentari (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 12:18)

    Dr. A [anonim]

    e demo pentru parlamentari si functionari.
    si... nu va mai isterizati ca oricum nu o sa gasiti locuri ... 4 vagoane pt 16 milioane de locuitori ... ( cat au mai ramas)

    Si pentru curioasi: l-au bagat pe Buc. - Cluj sa ajunga mai usor Boc la Basescu ... mare scofala. Avionul intarzia mereu ...
  • 0 (0 voturi)    
    Evident ca mai bine mergi cu avionul! (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 12:38)

    Alex G [anonim]

    La asemenea pret, mai repede ma sui in avion si ajung in 2 ore decat sa stau in scaun de piele 10 ore. Eu cred ca sunt oameni care vor sa ruineze cfr-ul!
  • 0 (0 voturi)    
    CFR-ul ne aduce numai bunatati. (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 13:01)

    Silviu [anonim]

    Pe ruta Bucuresti - Galati si Galati - Bucuresti circul in Intercity care pana luna trecuta era fomat dintr-o garnitura de sagata albastra cu scaune modificate(ca sa fie mai confortabil - si chiar erau). Pentru ca erau aglomerate, solutia geniala a fost: "hai sa punem o garnitura de accelerat". Da, asta inseamna 8 locuri in cuseta. Credeti ca tariful s-a schimbat? Daca ati raspuns nu, atunci ati avut dreptate. Confort de accelarat, preturi de InterCity. Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Tara se numeste Romania nu Bucuresti (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 14:30)

    Daniel [anonim]

    Asa cum se intampla in toata presa, restul tarii este considerat o anexa a Bucurestiului.
    Domnilor gazetari, daca tot va dati profesionisti incercati sa faceti in asa fel incat sa evitati aceasta impresie.
    Prea putini o faceti.
    Cred ca ar trebui sa reinvatati gazetarie pentru a reusi acest lucru.
    Vezi posturile de TV, radio care se retransmit in toata tara fara sa-si nuanteze programul. Ce ma intereseaza pe mine din Timisoara ce spectacole sunt la Sala Palatului sau ce se intampla in nu stiu ce colt al Ferentariului.
    Poate ca asta arata agoismul (si prostia) noastra, a tuturor.
  • 0 (0 voturi)    
    o idee buna (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 16:11)

    ginel [anonim]

    Mi se pare o super idee. Pana in Timisoara o sa prefer intotdeauna sa iau trenul, face vreo 7 ore si daca sunt si in conditii faine e si mai bine. Spre deosebire de avion cu care faci vreo 4 ore cu tot drumul pana la aeroport si check-in, cu trenul stai comod, ai internet, nu te enervezi si nu stai ca un cartof la dispozitia curentiilor de aer.
  • 0 (0 voturi)    
    daca baga ashtia shi pasarici (Miercuri, 29 noiembrie 2006, 17:08)

    gigi [anonim]

    oare cat o fi pretzul, ca sunt superinteresat?
  • 0 (0 voturi)    
    Nu cred ca e o idee buna... (Sâmbătă, 9 decembrie 2006, 22:34)

    Emy [anonim]

    Business Class...nu cred ca e o idee buna sa investesti intrun vagon cca 500.000 de euro...am citit ca la ora actuala ar fi 4 vagoane de acest fel,la un calcul foarte simplu ar rezulta cca 2 milioane de euro investiti in 4 vagoane de calatori...nu inteleg de ce avem nevoie de internet WiFi in tren...pentru cei care au nevoie de internet sunt alte metode pe care le pot folosi...la urma urmei decat sa dai 300 RON dus-intors de la Bucuresti la Timisoara si sa calatoresti cam 8 ore in timp ce cu avion-ul se platesc cu doar 40 RON mai mult si durata calatoriei este de o ora si un sfert...Nu cred ca un businessman va alege trenul cu Clasa Business...Consider ca mai bine s-ar investii in modernizarea cailor ferate...vagoanele de IC Clasa I sunt excelente...ne cred ca e necesara o investitie atat de importanta in modernizarea unui numar mic de vagone...
  • 0 (0 voturi)    
    Thalys si n Romania??? (Marţi, 23 ianuarie 2007, 14:41)

    STEFAN BADITA [anonim]

    CFR-ul ar trebui sa investeasca banii in infrastructura liniilor ferate cel mai des utilizate si sa faca linii speciale pentru trenurile de mare viteza Thalys. Acestea ar avea un succes mare daca ar fi puse pe liniile : Galati-Bucuresti, Galati-Timisoara, Galati-Iasi, Bucuresti-Timisoara, Bucuresti-Constanta, Bucuresti-Sighetul Marmatiei, etc.

    Deasemenea tunelul de la Galati functoneaza p un singur sens din 1994. Oare cand se vor termina lucrarile ???
  • 0 (0 voturi)    
    Alta hotie (Joi, 24 iunie 2010, 11:54)

    daniel [anonim]

    Ne trebuiau vagoane de 500.000 euro bucata? Nu era oare mai bine daca se moderniza sina sau vagoanele de pe personal ca ploua in ele? Da asa e la noi.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by