Compania Kaufland Romania va investi 300 milioane euro pentru deschiderea unor hypermarketuri, in special in orasele mici si mijlocii, o treime din aceasta investitie urmand sa fie acoperita dintr-un credit de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).

Potrivit BERD, proiectul se afla in stadiu final de aprobare.

Proiectul va contribui la cresterea competivitatii, in special in orasele secundare si in zonele defavorizate, zone vizate de strategia de extindere a grupului Schwarz, din care face parte Kaufland.

Kaufland a intrat pe piata romaneasca in luna octombrie a anului trecut, prin deschiderea primului hipermarket in Bucuresti, in prezent compania detinand 16 magazine, investitiile pe piata romaneasca totalizand aproximativ 250 milioane euro. Planurile Kaufland pentru urmatorii patru ani vizeaza crearea unei retele de 50 hypermarketuri.

Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro. Concernul Kaufland este reprezentat de peste 730 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si Romania.