O noua televiziune specializata isi face loc in grilele cablistilor. GoodLife Channel, un post care isi propune sa furnizeze publicului sau "informatiile indispensabile unei vieti sanatoase", va incepe sa emita pe frecventa fostului canal Partener TV.

Licenta de emisie este detinuta de compania Set-Up Media, a omului de afaceri Adrian Dinescu. Deja sunt semnate contracte de distributie cu UPC/Astral si RCS, cei doi mari jucatori de pe piata televiziunii prin cablu.

Formatele difuzate de noul canal se axeaza pe domeniile lifestyle, sanatate si viata, fiind destinate unui public urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, venituri medii si peste medie, cu studii medii sau superioare.

De la "Analiza sociala" la "Beauty Center"

Printre emisiunile din grila televiziunii GoodLife Channel se numara "Analiza sociala", moderata de Horia Enasel, ce dezbate teme legate de sistemul de sanatate, protectia mediului, administratie locala, turism si invatamant. Productia va fi difuzata de luni pana vineri, incepand cu ora 19.00.

GoodLife Channel va difuza de luni pana vineri, intre orele 18.45-19.00 si, respectiv, 0.45-1.00, si un buletin informativ, cu stiri la zi din sanatate, educatie, turism si entertainment. Rubrica "Partenerul de sanatate" va avea ca invitat un specialist in domeniul sanatatii, care va oferi raspunsuri pe diverse teme privind viata sanatoasa.

O alta emisiune aflata in grila pentru cele cinci zile lucratoare este "Beauty Center", care va aborda subiecte ca tratamentele faciale, liftingul, stylingul, eliminarea celulitei sau tratarea afectiunilor pielii, in fiecare zi de luni pana vineri, intre 17.45 si 18.00.

"COOLt" este un format de educatie prin divertisment, adresat tinerilor liceeni sau studentilor. Emisiunea le ofera tinerilor posibilitatea de a-si pune in valoare calitatile: oricare dintre ei poate propune teme de discutie si poate deveni membru in echipa editoriala.

Integral in EvZ