ARBOmedia si televiziunea interactiva de muzica U au decis sa incheie contractul de reprezentare pentru vanzarea spatiului publicitar, colaborarea ramanand deschisa pentru alte proiecte ce urmeaza a fi dezvoltate in viitor, informeaza un comunicat al companiei ARBOmedia.

ARBOmedia a gestionat spatiul publicitar al U de la 1 ianuarie a.c. timp in care ambele parti au depus eforturi sustinute pentru atingerea obiectivelor propuse. In acest an statia a inregistrat o crestere semnificativa ca notorietate, numarul clientilor de publicitate atrasi fiind de peste 30.

ARBOmedia Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media: reteaua nationala de print local, televiziunile tematice Hallmark si Jetix, 17 publicatii nationale (Sapte Seri, grupul Egmont), Radio Total, peste 180 de website-uri.

Televiziunea U, singura televiziune interactiva din Romania, s-a lansat pe 9 aprilie 2005 si a devenit doar in cateva luni lider de audienta pe segmentul 14-20 de ani. Este un post muzical de hit-uri, ce emite 24/7, care se diferentieaza prin lipsa VJ-ilor, interactivitate reala, dinamism si program muzical de calitate, votat de public prin intermediul site-ului utv.ro.