Vanzarile globale Renault au scazut cu 4% in 2006, un an de tranzitie pentru grupul francez. In afara Europei, vanzarile au crescut cu 8,8% datorita performantelor realizate de Logan, Renault Samsung Motors si cresterii brandului Renault pe pietele internationale.

La sfarsitul lui 2006, vanzarile in afara Europei reprezentau peste 30% din vanzarile grupului, fiecare dintre cele trei branduri (Renault, Dacia si Samsung) contribuind la aceasta crestere. In Europa (inclusiv Franta) marca Renault detine o cota de piata de 9,1% (autoturisme si vehicule comerciale usoare), inregistrand o scadere de 9,8% in zona.

Renault ramane liderul pe piata europeana de vehicule comerciale usoare (LCV) pentru al noualea an, cu o cota de piata de 14,1%. Dacia si-a continuat cresterea vanzarilor, cu 54,4%. In Franta, marca Renault ramane numarul 1 in topul vanzarilor, cu o cota de piata de 25,5% (autoturisme si vehicule comerciale usoare), in 2006.

Cele mai bine vandute modele Renault din Franta, in 2006, au fost Clio si Megane, in timp ce Dacia a vandut 18.794 unitati Logan in Hexagon, cu o cota de piata de 0,9% . “In Europa, 2007 va fi un an contrastant pentru Renault. Prima jumatate a anului va continua tendinta lui 2006, acordandu-se mai multa atentie profitului.

In cea de-a doua jumatate a lui 2007 vor fi lansate noile modele Twingo si Laguna, care vor duce la o crestere progresiva a vanzarilor. La nivel global, vanzarile grupului Renault in intreaga lume vor creste lejer in 2007, in special in cea de-a doua parte a anului”, a declarat Patrick Blain, vicepresedinte al Departamentului de vanzari si marketing de la Renault.