Ianuarie si februarie 2007 aduc iubitorilor de pauze publicitare posibilitatea de a analiza industria de advertising pentru anul trecut. Vorbim de o industrie grea, de minerit creativ si credem ca nimic nu ar motiva mai mult agentiile si publicul decat un top al celor mai bune lucrari publicitare, asa, de inceput de 2007.

BestAds editia a III-a a deschis etapa nominalizarilor: spoturi TV, print, spoturi radio, campanii, coloane sonore pentru spoturi TV - toate din 2006, 100% made in Romania.

Publicul judecator are de infruntat 2 etape : nominalizarile (ceea ce s-ar numi inscrierea lucrarilor intr-un festival obisnuit) si VOTUL (jurizarea efectiva).

“Comunitatea IQads a fost invitata sa nominalizeze cu spor pe forumul IQads. S-a starnit o intreaga discutie despre presupusele autonominalizari, despre incercarile de a discredita creatiile altora, despre eventualele ingradiri ale sistemului.

BestAds se desfasoara online tocmai pentru a fi cel mai democratic festival de publicitate.

Oricine poate nominaliza si vota, fie ca e publicitar, fie ca a trecut intamplator pe-acolo si are pareri despre publicitate. Toate creatiile au sanse egale, fiecare se poate autonominaliza linistit; in cele din urma, poporul va judeca”, explica Ana Militaru, IQads.

Cel mai cautat freelancer al momentului, Mihai Coliban, este cel vinovat pentru conceptul campaniei BestAds. Pentru inceput, partea de nominalizari cuprinde 3 executii putin neobisnuite: Mana, Ochiul, Limba, care au inceput deja sa faca turul de onoare al blogosferei.

15 februarie 2007 este data limita pana la care se pot propune lucrari pentru etapa finala, VOTUL.