Cea de-a 21-a editie AdBreak, un eveniment Iqads, ce va avea loc miercuri, 7 martie, incepand cu 19:30, Music Club (Str. Baratiei 31) va gazdui intalnirea lunara a pasionatilor de publicitate. De aceasta data, comunicarea online va iesi din cadrul sau virtual, fiind propusa ca tema de discutie.

Bogdan Nitu, General Manager & Strategy Director in Webstyler, agentia castigatoare la Internetics in 2006, va trebui sa faca fata un tir de intrebari legate de campaniile online. Cat de eficient este un banner, cum poti sa ai succes pe viral si cum construiesti site-ul unei companii sunt doar cateva dintre punctele atinse in discutia sa cu Mihai Anton, moderatorul evenimentului.

Despre RoBlogFest, despre bloguri, publicitate pe bloguri si despre scopurile in care sunt folosite blogurile in Romania, va vorbi Dragos Novac, de la Krogos Sofware, implicat in mai multe proiecte online, precum FourHooks, Metropotam, Podio. Va vorbi de asemenea si despre experienta pe care o are din blogurile lui: Una pe Zi cu Novac, @rgumente si Romanian Daily.

Va incerca sa ne lamureasca ce inseamna un blog bun, care sunt criteriile de baza in organizarea festivaului si care sunt oportunitatile pe care le deschide pentru castigatori un premiul la RoBlogFest.

Mugur Paun, RM Manager, si Ionut Juganaru, Art Director - MRM Partners au plecat incarcati de trofee Internetics in 2006, pentru romautentic.ro. Ciocolata Rom provoaca utilizatorii site-ului de prezentare la experienta Epocii de Aur, cu senzatii tari din 1964.

Cei doi ne vor dezvalui cat de mult au fost implicati in crearea conceptului, ce cuvant au avut de spus McCann-Erickson si cat de eficient este romautentic.ro.

„Consumatorii nu mai stau cuminti acasa, gata sa digere ce le serveau agentiile prin media traditionale. Ei hoinaresc prin blogosfera barfindu-ti brandul chiar in momentul in care citesti aceste randuri. Nu-i poti lasa de capul lor, nesupravegheati, avand la indemana tot ce le trebuie ca sa infatiseze lumii o cu totul noua fata a brandului tau.

Publicitatea online romaneasca patrunde timid in Web 2.0. Cum s-o exploatezi si cum sa te aperi de ea, o sa incercam sa ne lamurim cu invitatii nostri”, a declarat Ana Militaru din partea IQads.

„Mijloacele de comunicare online...care or fi alea (ha!)... sunt abandonate undeva la marginea bugetului si la marginea strategiei. Lasa ca suntem inca in urma cu vreo 25 de ani. Dar am o viziune. In 25 de ani online o sa fie in forta, o sa fie canalul numarul unu. Ba nu, mai bine. Canalul zero. Cand in restul lumii o sa fie altceva inventat.

Pacat de noi aici in Romania, ca am fi fost baieti competitivi. Dar nu stim si nici nu ne spune nimeni. Hai la AdBreak ca despre online vorbim", a replicat Mihai Anton.