Se inchide Aeroportul Baneasa,

Companiile aeriene low-cost se muta pe Otopeni. Preturile raman la fel

de Dragos Comache     HotNews.ro
Luni, 19 martie 2007, 0:00


Foto: MixMedia.ro

Aeroportul Baneasa "Aurel Vlaicu", pe care opereaza majoritatea companiilor aeriene cu preturi reduse, va fi inchis temporar incepand cu data de 10 mai, pentru o perioada de circa doua luni.

Aceasta masura a fost luata din cauza lucrarilor de intretinere la pista aeroportului. Potrivit lui Stefan Mladin, purtatorul de cuvant al Aeroportului "Aurel Vlaicu", in aceasta perioada toate companiile care opereaza pe acest aeroport isi vor desfasura activitatile pe Aeroportul Otopeni.

Astfel, operatorul Blue Air va zbura, in intervalul 10 mai - 31 iulie, de pe aeroportul Henri Coanda din Otopeni. Florentina Ivan, marketing director Blue Air, a declarat pentru HotNews.ro ca preturile tichetelor vor ramane aceleasi, chiar daca costurile de operare vor fi mai mari.

Reprezentantii Germanwings, cel mai nou operator intrat pe piata care, incepand cu 25 martie, va opera trei curse pe saptamana spre Koln, Germania, de pe Aeroportul din Baneasa, au declarat luni ca in perioada 11 mai - 29 iunie, compania isi va desfasura activitatea pe Aeroportul International "Henri Coanda".

Pe piata low-cost din Romania sunt prezente companiile Blue Air, MyAir, Wizz Air, SkyEurope si Germanwings. Si alte companii europene, precum EasyJet si Ryanair, si-au anuntat intentia de a lansa curse din Romania in viitorul apropiat. (Dragos Comache)

Nori negri pentru Tarom
Inca un operator low-cost intra pe piata din Romania


Operatorul low-cost Germanwings, parte a companiei Eurowings, care este afiliata la Lufthansa, isi lanseaza operatiunile in Romania incepand cu aceasta luna. Primul zbor va avea loc pe 25 martie, odata cu lansarea programului de vara al companiei. Reprezentantii companiei au precizat pentru HotNews.ro ca existra oferte de zboruri de la Bucuresti la Koln la costuri incepand cu 19 Euro.

Momentan, singura ruta de zbor va fi Bucuresti-Koln-Bucuresti, cu o frecventa de trei curse saptamanal, compania luand in considerare diversificarea ofertei in functie de nevoile pietei.

Compania aeriana, cu sediul general in Koln, se axeaza pe oferirea de rute de zbor catre cele mai importante centre de business europene.

Pentru vara lui 2007, Germanwings ofera zboruri catre 66 destinatii, punctele de plecare fiind alese pe teritoriul Germaniei: Koln, in inima Germaniei, (57 destinatii); Dortmund, in Vest, (5 destinatii); Berlin-Schonefeld (17 destinatii),in Est; Stuttgart in Sud (33 destinatii) si Hamburg (12 destinatii), in Nord.

In prezent, calatorii in interes de afaceri ating 42% din totalul pasagerilor Germanwings. Acesta este unul dintre motivele pentru care compania creste constant numarul si frecventa curselor catre cele mai importante orase europene, Bucuresti fiind cea mai noua destinatie.

Flota Germanwings include 27 de aparate de zbor pentru vara (24 A319 si 3 A320). In ceea ce priveste planurile de dezvoltare, compania si-a stabilit standarde ambitioase pentru 2007 : dupa inregistrarea unei cifre de afaceri de 560 milioane de euro in 2006, Germanwings si-a propus sa creasca cifra de afaceri la peste 600 milioane de euro in 2007.

De asemenea, compania estimeaza un numar de 8 milioane de pasageri in 2007 - in 2006 numarul a fost de 7.1 milioane - si o medie de ocupare a locurilor de 82% anual. (Cristian Covaci)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


322 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Cologne? (Luni, 19 martie 2007, 18:38)

    me [anonim]

    In romana este Koln, nu Cologne.
  • 0 (0 voturi)    
    Cologne? (Luni, 19 martie 2007, 18:39)

    me [anonim]

    In romana este Koln, nu Cologne.
  • 0 (0 voturi)    
    pt. scrupulosul domn me (Luni, 19 martie 2007, 19:13)

    dan robert [anonim]

    Nu va suparati asa tare: si Cologne e la fel de romanesc sau neromanesc cum e Koln. Sau poate dumneavoastra ii spuneti "apa de Koln"...?
  • 0 (0 voturi)    
    sigur (Luni, 19 martie 2007, 20:24)

    sandulescu grigoras [anonim]

    sigur a fost inchis ptr.reparatii.sunt o groaza de oamenii{afaceristi} care au cumparat teren pana aprope de pista.nu cumva in 2 luni se anunta ca va disparea aeroportul definitiv si va apare un nou complex rezidential??????
  • 0 (0 voturi)    
    pt nescrupulosul :) domn dan robert (Luni, 19 martie 2007, 22:00)

    me [anonim]

    pai, daca e sa fim scrupulosi, in romana se zice odecolon sau apa de colonie (sau apa de Colonia).
    chestia e ca era o regula ca, daca nu exista o forma impusa in lb. romana (de ex. Londra pentru London, Moscova pt. Moskva, inv. Rim pentru Roma), atunci se pastreaza grafia si pronuntia din limba locala.
    si nu e nici o suparare, totul este de respectat conventiile, ca altfel ne apucam sa cautam orbeste in enciclopedie chestii care nu exista. in cazul asta e, poate, evident pentru unii, dar ce te faci cu ceilalti?
  • 0 (0 voturi)    
    Mafiotii cu vile pana-n piste testeaza (Luni, 19 martie 2007, 23:23)

    dragobete [anonim]

    Cica repara pista - de fapt o transforma in sosea pana la ultimele vile, ca ei n-au lasat drum decat 3 metri intre gardurile tot pe-atat de inalte.

    Deci, se impune sens unic si tb sa fie si o sosea la capat. Ghici ciuperca cine!

    PISTA!

    mafioti scrijelati ...
  • 0 (0 voturi)    
    Koln (Marţi, 20 martie 2007, 9:59)

    Dinu [anonim]

    Koln sau Cologne, nu conteaza, dar de cand este" in inima Germaniei"?! E toata ziua in vestul Germaniei, inca putin si cazi in Belgia si Olanda.
  • 0 (0 voturi)    
    daca se desfiinteaza aeroportul Baneasa (Marţi, 20 martie 2007, 11:44)

    boom [anonim]

    daca se desfiinteaza aeroportul Baneasa , cade si livada de pomi de vis a vis ( Inst. de cercetari pomicole Baneasa), pe care se bat multi s-o desfiinteze, spre "prosperitatea" Romaniei.
  • 0 (0 voturi)    
    A cadea e periculos (Marţi, 20 martie 2007, 11:48)

    Emil [anonim]

    Nu folositi verbe precum "a cadea" cand e vorba de zboruri, mai ales cele low cost.
  • 0 (0 voturi)    
    @Emil (Marţi, 20 martie 2007, 12:04)

    de retinut [anonim]

    toate companiile low-cost, au avioane mai bune decat Tarom, Alitalia, Malev. Cei care au calatorit si cu unii si cu altii pot confirma.
  • 0 (0 voturi)    
    low cost (Marţi, 20 martie 2007, 13:04)

    george_valentin [anonim]

    m-ar mira ca pretul pt taxele de aeroport sa ramana la fel..
    companiile low cost au conditii super..scaune dintr-un fel de vinilin...fata de scaunele de la airfrance, alitalia..
  • 0 (0 voturi)    
    Modificari ? (Joi, 10 mai 2007, 23:05)

    Cip [anonim]

    Daca toate cursele low cost care activau pe Aeroportul Baneasa isi vor continua activitatea pe Aeroportul Otopeni vor exista oare decalari a programului de zbor? Vor exista intarzieri la decolare si ateriyare?

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by