Organizarea concertului Rolling Stones a debutat cu stangul

de Cristian Covaci     HotNews.ro
Joi, 29 martie 2007, 0:00


sursa foto: maxwelledison.blogspot.com

Site-urile pe care au fost scoase la vanzare bilete pentru concertul Rolling Stones au fost nefunctionale si joi, pentru cea de-a doua zi consecutiv. Dupa ce termenul limita pentru remediere a fost schimbat de mai multe ori, in seara zilei de joi acestea nu erau inca functionale. Responsabilitatea pentru bunul mers al celor doua site-uri apartine unei companii membre a RTC Group.

Reprezentantii Vodafone, sponsorul evenimentului, au declarat ca termenul de achizitionare a biletelor de catre abonatii sai va fi prelungit pana pe data de 2 aprilie inclusiv.

Prima zi (miercuri, 28 martie) in care abonatii companiei de telefonie mobila ce va sponsoriza evenimentul au putut achizitiona bilete on-line a coincis cu paralizarea completa a celor doua site-uri - www.dol.ro si www.ticketpoint.ro.

A urmat apoi o succesiune de anunturi care dadeau ca sigura remedierea problemelor cauzate - dupa cum sustin reprezentantii RTC - de numarul mare de vizitatori.

Dupa patru termene de remediere nerespectate, Vodafone a informat joi dupa-amiaza ca a decis mutarea celor doua site-uri pe un server international, capabil sa sustina un trafic pe masura evenimentului organizat.

Vodafone, Events Romania si RTC in febra organizarii

Vodafone, sponsorul evenimentului, a desemnat compania Events Romania sa se ocupe de organizarea concertului ce va avea loc pe data de 17 iulie la Bucuresti. Events Romania, la randul ei, a insarcinat o companie ce face parte din RTC Group cu vanzarea on-line a biletelor pentru concert.

Surse apropiate evenimentului au precizat pentru HotNews ca in contractul Vodafone-Events Romania se specifica clar ca site-urile pe care se vor vinde biletele sa fie gazduite de servere internationale capabile sa sustina traficul, preconizat a fi foarte mare. Aceasta prevedere se pare ca nu a fost respectata, in ciuda valorii ridicate a contractului.

Potrivit acelorasi surse ce au tinut sa-si pastreze anonimatul, eventualele colaborari viitoare intre cele doua parti ar putea fi puse sub semnul intrebarii.

Celebritatea Rolling Stones, aratata cu degetul

Reprezentantii RTC Group pun blocarea site-ului pe seama celebritarii The Rolling Stones.

“Pentru Romania este o experienta noua, insa in alte tari se intampla ca la marile concerte ale unor trupe foarte asteptate sistemele de vanzare online sa nu faca fata numarului neobisnuit de mare de utilizatori care vor sa cumpere bilete.

In ultimele cateva saptamani, Franta si Germania au trecut prin experiente asemanatoare cu concertele U2 si Police, iar fanii trupelor foarte mari sunt obisnuiti cu situatii de acest gen”, se arata intr-un comunicat transmis de RTC.

Pe de alta parte, Vodafone si-a cerut scuze abonatilor sai, precizand ca sistemul de ticketing a fost asigurat, potrivit prevederilor contractuale, de organizatorul local, Events, impreuna cu o companie terta - in speta RTC.

Pana la momentul publicarii materialului, reprezentantii Events Romania nu au putut fi contactati pentru a oferi lamuriri suplimentare legate de problemele ivite.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


509 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    ba se poate (Joi, 29 martie 2007, 15:13)

    Dumitru [anonim]

    Eu am reusit sa cumpar bilete la Rolling Stones de pe site-ul Bilet.ro Singura chestie trebuie sa te inscrii in Fanclub si sa platesti 100 de dolari. Noi ne-am asociat 4 persoane vin doar 25 de dolari de persoana lucru suportabil de oricine.
    Distractie placuta la toata lumea
  • 0 (0 voturi)    
    Bilete inexistente (Joi, 29 martie 2007, 15:31)

    Cristi [anonim]

    Si unde bagam telefonul si codul ? Ca pe mine nu m-au pus decat sa ma conectez la contul (pe care-l am deja) la Diverta. Si cand apas pe butonul "comanda" nu se intampla nimic !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Bataie de joc ... (Joi, 29 martie 2007, 15:35)

    Bibicu [anonim]

    ... mi-au amortit degetele de cat F5 am dat .
    Se pare ca din cand in cand site-ul e accesibil. Mie mi-au dat nr de comanda.

    Taves Bahtalo RTC !!!
  • 0 (0 voturi)    
    dol.ro (Joi, 29 martie 2007, 15:41)

    pexic [anonim]

    daca n-as fi roman nu as intelege dece dupa ce ma chinui de 30 de ore sa ma inscriu pe dol.ro si sa cumpar bilete , nu reusesc, (si nici vreun prienten sau vreo cunostinta n-au reusit) insa apuc sa vad totusi pe acest site cum numarul biletelor este intr-o scadere vertiginoasa.... traim in romania si asta ne mananca ficatii...
  • 0 (0 voturi)    
    "numaru mare de accesari" (Joi, 29 martie 2007, 15:53)

    Vrajeala [anonim]

    Hai sa fim seriosi, siteuri mult mai importante functioneaza fara probleme in ciuda numarului mare de accesari. Pur si simplu siteul e artificial blocat cat sa se "distribuie" cui trebuie biletele, iar apoi cand vor ramane si pt. locurile de langa iesire, va functiona siteul vreo 2-3 ore. Pacat ca o companie privata, ca Vodafone face lucrul asta!
  • 0 (0 voturi)    
    Management prost (Joi, 29 martie 2007, 15:59)

    zugu [anonim]

    Ar fi trebuit sa stie ca se vor confrunta cu o avalansa de vizitatori. Nu exista nici o scuza pentru asta. Asa ca ne raman doua posibilitati:

    1) sunt incompetenti,

    2) nu au investit in infrastructura de servere si-au asumat raspunderea de a vinde bilete online sperand ca vor avea noroc si vor avea vizitatori putini. Ceea ce inseamna ca sunt si lacomi, nu numai incompetenti.

    In ambele cazuri, nefericitul eveniment arunca si Vodafone intr-o lumina proasta.

    Succes la cumparat bilete.
  • 0 (0 voturi)    
    marketing (Joi, 29 martie 2007, 16:03)

    silnic [anonim]

    site-urile sunt picate in mod intentionat pentru a starnii in mintea oamenilor frenezii de genul "daca toti se bat /inghesuie pe bilete .. atunci sa iau si eu unul.. ce eu sunt mai prejos ??" ... marketing
  • 0 (0 voturi)    
    ce de paranoia (Joi, 29 martie 2007, 16:28)

    Eu [anonim]

    Chiar suferiti de o paranoia serioasa... Nu a blocat nimeni site-ul in mod artificial, ci lumea chiar incearca sa cumpere bilete. Stiu mai multe persoane care l-au pazit chiar de pe 28, la 12 noaptea... degeaba, of course. Bilete insa se pot cumpara, cu putina perseverenta. Nu intyeleg de ce vi se pare ciudat ca oamenii chiar vor bilete la o trupa care tine locul intai ale topurilor muzicale de... dinainte sa ma nasc eu.
    Calmati-va!
  • 0 (0 voturi)    
    Neah (Joi, 29 martie 2007, 16:30)

    Sputin Vodka [anonim]

    Nu e vorba de marketing, e vorba pur si simplu de prostie...
    Site-ul probabil e facut de vreun pustan care a auzit si el de Ajax si a zis ca hai sa bage tehnologia pe tot site-ul, nestiind saracu ca asta va genera alte cateva cereri catre server pt fiecare utilizator. Astfel daca acceseaza site-ul 100 de useri simultan (si exista sansa asta dat fiind faptul ca e vorba de Rolling Stones si nu de playbecacii autohtoni), se poate ajunge la 400-500 de cereri.
    In plus daca acest site e tinut pe un amart de XP, in general mai mult de 10 useri simultani nu prea au sanse sa acceseze site-ul.
    Si cred ca e vorba de un XP pe o ragalie de computer pt ca la fiecare 2-3 minute cand incercam sa deschid paginile, ma logam dupa care dupa un timp iar nu mergeau paginile si ma punea sa ma reloghez cand isi revenea. Asta inseamna ca mai sta cineva sa mai si reseteze serverul web pe acolo ca se infunda rau! Inca o data: penibil!
    Chiar daca Vodafone nu are nici o vina directa, e penibil ca ditamai firma (al carei client sunt de 10 ani) sa-si lase imaginea asociata cu amatorismul unei alte firme care vinde IT dar nu stie sa-l foloseasca.
    In fine, bine ca am reusit sa iau biletele... ma rog, acu tre sa ma duc la magazin sa le ridic ca deh asa e in secolul 21...
  • 0 (0 voturi)    
    Varza (Joi, 29 martie 2007, 16:52)

    Lucian [anonim]

    "
    Method=CtrlBilete.Load; Exception=DataBinding: 'System.Data.DataRowView' does not contain a property with the name 'Section'.

    Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri cauzate.
    "

    Una peste alta baietii sint depasiti.
  • 0 (0 voturi)    
    ... sau (Joi, 29 martie 2007, 16:53)

    Lucian [anonim]

    "Eroare de conexiune. Incercati mai tirziu"
    E clar ca nu s-a auzit acolo de load balancing, clustere si alte chestii SF.
  • 0 (0 voturi)    
    service unavailable (Joi, 29 martie 2007, 17:09)

    un om mic intr-o tara si mai mica [anonim]

    Desi nu sunt carcotas din fire, nu ma mira deloc faptul ca website-ul cu pricina merge cu "hac"-uri...asta cand functioneaza. Nici macar nu am reusit sa introduc maretul cod, ca nu am unde.... Poate ar fi mai bine sa ma duc la Budapesta...sau poate ar fi bine sa accesam mai des website-urile cu pricina si cu alte ocazii, ca poate se vor bloca. Definitiv.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 29 martie 2007, 17:10)

    tudor [anonim]

    offline nu se pot cumpara bilete? macar dupa 2 aprilie.
  • 0 (0 voturi)    
    9000 utilizatori (Joi, 29 martie 2007, 17:18)

    Laurentiu [anonim]

    Citeam undeva ca ieri ar fi fost 9000 de utilzatori conectati in acelasi timp, care cica depaseste de 2 ori jumate maximul istoric pt un site romanesc. Nu este o cifra mare, dar pt un site romanesc e daramator.
  • 0 (0 voturi)    
    diverta online telefon 2108779 (Joi, 29 martie 2007, 17:19)

    goguta [anonim]

    Adresa de e-mail este deja folosita , am bagat toate cele 3 adrese de e-mail pe care le am , mi-am facut chiar o noua adresa dar: Adresa de e-mail este deja folosita concluzia o trageti singuri , iar dupa ce o trageti sunati la diverta la telefonul 2108779 sa le-o spuneti si celor de la diverta online...
  • 0 (0 voturi)    
    pt Dumitru (Joi, 29 martie 2007, 17:54)

    Florin [anonim]

    Bravo voua! sunteti descurcareti!
    Totusi esti putin rupt de realitate sa consideri ca 25 de dolari in plus peste biletu sunt suportabili de 'oricine'. Nu e o suma fantastica, dar daca compari cu biletele din zona gazon b, inseamna sa mai dai aproape inca o data biletul... ceea ce e aberant.
    Bine, evident, cine tine neaparat sa aleaga si sa fie printre primii care-si iau bilet e dispus sa dea si mai mult.. doar ca e exagerat sa consideri ca oricine poate face asta asa usor..

    normal ar fi sa functioneze un amarat de site cum trebuie...
    dar e discutabil ce din normalitate e aplicabil si la noi..pe plaiurile mioritice...
  • 0 (0 voturi)    
    still no working :) (Joi, 29 martie 2007, 18:31)

    aha [anonim]

    acu ticketpointu` e redirectzionat la dol, care e cazut umpik :D
    asta e, mai asteptam :)
  • 0 (0 voturi)    
    Protectia Consumatorului (Joi, 29 martie 2007, 18:47)

    morena [anonim]

    Cum naiba e posibil ca cele 2 adrese de e-mail pe care le-am scris pentru inscriere sa fie folosite deja???Asta este furt pe fata!!! O sa ii contactez pe cei de la Protectia Consumatorului sa vada despre ce este vorba! Sunt niste nesimtiti cei de la RTC! Si nici la telefoane nu raspund!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Scalpers. (Joi, 29 martie 2007, 20:13)

    mailman [anonim]

    "scalpers"

    Adica: niste cetateni care au un program de dat F5 intens si astfel blocheaza siteul pentru ceilalti. Intre timp ei acceseaza siteul si cumpara multe bilete. Dupa aceea isi cumpara o geaca de piele si va asteapta pe toti linga intrarea la concert sau pe internet sa va ofere biletele la suprapret.

    Thank you! Come again!
  • 0 (0 voturi)    
    japca (Joi, 29 martie 2007, 20:17)

    cristi [anonim]

    pentru a cumpara bilete trebuie sa-ti faci cont la dol.ro. Dar, surpriza, "adresa de email este deja folisita". Una din adresel incercate este noua, nefolista nicaieri de mine. Jenant! atat Vodafone cat si diverta!
  • 0 (0 voturi)    
    inregistrare pe www.dol.ro (Joi, 29 martie 2007, 20:33)

    cornelia [anonim]

    Se pare ca toate adresele de mail sunt deja folosite. :))
    Si eu patit aceeasi chestie incercand sa introduc 4 adrese diferite si la toate mi s-a spus ca ... sunt deja folosite.
  • 0 (0 voturi)    
    same here (Joi, 29 martie 2007, 21:32)

    murphy [anonim]

    propun o varianta mai ieftina si mai sanatoasa decit protectia consumatorului: evitarea ticketpoint.ro si dol.ro de acum inainte...

    ce se poate (hehe) lua de acolo, se poate lua si din alta parte
  • 0 (0 voturi)    
    eu am luat bilet..cred (Joi, 29 martie 2007, 22:34)

    Gabriela [anonim]

    Sunt nelamurita : nu am primit vreo confirmare certa , dar la "starea comenzilor" de pe dol.ro arata ca l-am comandat si sunt memorati si parametrii sub care am cerut sa se faca livrarea . Treaba e ca sun la sediul Diverta pe care l-am ales si nu-mi raspunde nimeni ! Nu stiu ce sa fac : sa comand iar si sa risc sa comand al doilea bilet(in cazul in care comanda initiala s-a facut pe bune) sau sa astept sa vad daca vine biletul (risc sa raman fara bilet) . Treaba e ca am comandat in zona A , si nu imi mai permit 170 lei dati din nou ..
  • 0 (0 voturi)    
    care inregistrare pe dol.ro, oameni buni! (Joi, 29 martie 2007, 23:06)

    coldplay [anonim]

    ce tot spuneti ca trebuie inregistrare pe dol.ro? ati citit conditiile promotiei de pe siteul voda? pomeneste acolo undeva de dol.ro sau se spune clar ca dupa ce primesti codul de la 1855 intri pe ticketpoint.ro, dai nr de tel si codul si intri in procesul de cumparare? pai asta e furt pe fata, ca e vorba de date personale, de marirea artificiala a numarului de utilizatori sau cum vreti sa-i spuneti, tot furt si inselatorie se cheama pentu mine!
  • 0 (0 voturi)    
    comunicat de presa (Vineri, 30 martie 2007, 0:07)

    nedumeritu' [anonim]

    Simpatici astia de la RTC, ne explica de ce nu merge si ne dau exemple de la altii unde nu a mers! Da' ce conteaza? AU FOST CONTRACTATI CA SA MEARGA! :)
    am luat 2 bilete in 28 dimineata, a durat aprox 15 minute. in 29 seara am revenit sa mai iau 2. STUPOARE, NU S-A VANDUT MARE LUCRU. In sectorul in care luasem in 28 (sectorul 34) s-au vandut aprox 60 bilete in aceste peste 36 de ore in care site-ul fost sufocat de comenzi! cam aceasi situatie este si-n celelalte sectoare! probabil ca sistemul este atat de "meserias" incat atunci cand este bottleneck NU VINDE NIMIC! :) baieti sunteti adevarati!
  • 0 (0 voturi)    
    Vodafone s-a spalat pe maini.... (Vineri, 30 martie 2007, 0:20)

    Adi... [anonim]

    Halal profesionalism,

    Meteahna companiilor asa zis multinationale, cu manageri care vorbesc doar in termeni culesi de pe google.com, dar cu un profesionalism de cea mai joasa clasa si cu viziuni atat de inguste incat niciodata nu o sa-si vada sau sa-si recunoasca greselile.
    Vodafone crede ca s-a spalat pe maini cad a semnat cu niste incompetenti identici lor un contract cu clauze care sa-i acopere.

    Vodafone a auzit de RISC REPUTATIONAL? EU CRED CA NU.

    VODAFONE + TERTI = VARZA
  • 0 (0 voturi)    
    RE:eu am luat bilet..cred (Vineri, 30 martie 2007, 0:44)

    ANdy [anonim]

    Eu am reusit sa fac pe acelasi cont 2 comenzi. La prima nu am primit confirmare prin mail dar la a-2a am primit. Problema este ca desteptii de la dol.ro inca mai lucreaza la site in loc sa fi fost gata. Azi noapte vedeam cum introduc variante cu placa cu carte de credit sau la destiantie etc. Mai ales am vazut ca acele bilete care apar ca ar fi comandate si rezervate cu adevarat nu se mai pot selecta ceea ce-mi da increderea ca vor fi emise pe numele meu. Oricum tris ce se intampla si chiar daca au fost atat de multe cereri tot nu trebuia sa pice site-ul. Suntem totusi in Romania nu in Germania sau Franta unde utilizatorii sunt de 10 ori mai multi cat si persoanele care vor sa puna mana pe un bilet. Nu am nimic cu dol.ro e clar ca sunt incapabili dar unu lucru zi. RUSINE VODAFONE. Degeaba incearca ei sa castige clienti cu concertele astea daca pierd dublu cu magarii de genu... uite biletu, nu e biletu. Salutare.
  • 0 (0 voturi)    
    re: care inregistrare (Vineri, 30 martie 2007, 1:51)

    M [anonim]

    Coldplay ai dreptate!!!! astia de la rtc nu fac altceva decat sa isi construiasca baza de date pentru spam cu ofertele lor de rahat!!!!!!!!! Daca gasesc vre-un spam pe vreo adresa pe care am bagat-o pe inregistrarea lor de rahat, ii voi flooda pana in panzele albe!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Penibilii tehnicii moderne (Vineri, 30 martie 2007, 6:47)

    Cosmin Stanescu [anonim]

    Nu se specifica nicaieri ca se poate comanda doar folosind Internet Explorer (nu merge cu firefox ce sa mai vorbim de Safari sau Firefox sub OSX). "Serverul" dol.ro e pe Windows si pare vai de capul lui. M-am trezit la 4 ca sa pot comanda, si a mers. Se putea pune f simplu sectiunea cu bilete pe doua servere linux si mergea OK totul, dar asta e, romanu' e doar sa ia cascavalu' si sanatate. Am inteles ca Diverta-dol.ro au luat o caruta de bani ca sa asigure sistemul online dar... varza. Invocarea ca si In Germania sau Franta s-a intamplat la fel..., lasati-ne oameni buni, acolo chiar si bunicutele au internet nu ne comparati cu ei.
  • 0 (0 voturi)    
    e 7:45 (Vineri, 30 martie 2007, 7:47)

    satanic [anonim]

    si acum e blocat dol-ul. btw . din surse sigure si la prima mina, biletele care se vor pune in vinzare in magazinele diverta vor fi tot online. comanda va fi facuta din magazin pe net si tiparita pe loc acolo. bafta!!
  • 0 (0 voturi)    
    Uite aici a doua nesimtire (Vineri, 30 martie 2007, 8:31)

    Claude [anonim]

    La 00:30 site-ul era inchis........La 08:00 aflu ca s-au vindut toate biletele...... E vorba de concertul lui Geoge Michael. Daca aici nu e o specula ordinara cu bilete pentru cei din afara, sa-mi spuneti mie cutzu. Nu mai aduceti cintareti pe aici bai nene, noi raminem cu buza umflata, ne apuca dracii si altii fac afaceri...... Ca de obicei, o MARE MIZERIE e tara asta.
  • 0 (0 voturi)    
    dol.ro rtc (Vineri, 30 martie 2007, 9:00)

    Mark Antony [anonim]

    La cate adrese de mail au strans si numere de telefon cu date personale sa te tii spam. Dar eu zic sa nu ii uitam. Cat ne costa :) Doar au vitrina la strada. Poate au si bani de geamuri:) Nu? Poate cineva afla coine a facut siteul? Nume adresa tot?
  • 0 (0 voturi)    
    Site inaccesibil! (Vineri, 30 martie 2007, 9:33)

    diana [anonim]

    Nici acum accesarea site-ului nu e posibila! Si eu am patit la crearea contului aceiasi chestie cu adresa de mail...E folosita! Cum sa fie folosita?
  • 0 (0 voturi)    
    un pic de ratiune.... (Vineri, 30 martie 2007, 9:55)

    carmen [anonim]

    Vodafone este sponsorul evenimentului, adica a oferit o suma semnificativa de bani pentru ca acest concert sa aiba loc. Contractul Rolling Stones a fost adus in Romania de companiile Events si Rock and More, acestea din urma fiind practic promoterii evenimentului si direct responsabile de detaliile organizatorice. Vodafone nu s-a spalat pe maini, ci doar are de-a face cu oameni care nu isi respecta angajamentele, in ciuda contractului existent. Nu aruncati cu noroi fara sa judeca putin. Decat daca nu cumva aveti motive foarte speciale!
  • 0 (0 voturi)    
    uraa (Vineri, 30 martie 2007, 10:19)

    Andrei [anonim]

    Am luat bileteeeee! Nu e nevoie decat de putina rabdare!
  • 0 (0 voturi)    
    Tareee (Vineri, 30 martie 2007, 10:50)

    Junst 4 Fun [anonim]

    Si cand ma gandeam ca am jost la interviu la ei...si imi spuneau ca sunt tari pe piata IT si ca vor sa se dezvolte...tareeee frate tareeee....e bine ca m-am razgandit.....dar am idee cum sunt sefii acolo si e normal sa se intample acest lucru.....am ctit pe aici si se critica functionalitatea site-ului dar nu cred ca e de vina cel care a facut site-ul cred ca e de fina seful lui .... mai mult ca sigur .... asa ca.....RTC lasa de dorit si in domeniul IT.....le urez succes....
  • 0 (0 voturi)    
    dol.ro (Vineri, 30 martie 2007, 10:52)

    nedumeritu' [anonim]

    Se pare ca acest site nu poate servi mai mult de 1 client o data. Poate face cineva un soft de stat la coada on line! Adica intri sit-i spune: Mai ai 958 de persoane in fata ta!
  • 0 (0 voturi)    
    O prostie de site (Vineri, 30 martie 2007, 11:12)

    diana [anonim]

    Site-ul asta are probleme serioase!!! Am reusit sa fac comanda si cand trebuia doar sa o accepte m-am trezit out...
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Vineri, 30 martie 2007, 11:31)

    lady [anonim]

    inainte de a mai intra pe acel site inca odata...la inregistrare, va mai spune ca adresa de e-mail a fost deja folosita??..Just 4 fun,ai mai patit asa ceva?
  • 0 (0 voturi)    
    cont (Vineri, 30 martie 2007, 11:54)

    cornelia [anonim]

    Stie cineva daca trebuie sau nu sa ai cont la dol.ro pentru a face rezervare?
  • 0 (0 voturi)    
    site-ul (Vineri, 30 martie 2007, 13:46)

    dinu [anonim]

    numele administratorului responsabil in rtc cu tot it-ul e marius capraru -adresa marius.capraru@rtc.ro. toti managerii de acolo sunt o apa si-un pamant-niste incompetenti cu fite de mari manageri- a se vedea printre altii laura serban-mobishop cu aparitii prin presa centrala si altii. 1/2 din rtc e de vanzare acum dupa ce vreo 2 ani au cumparat la greu , bineinteles pe mai nimic- proCA, best computers etc
  • 0 (0 voturi)    
    site (Vineri, 30 martie 2007, 14:15)

    lll [anonim]

    Se pare ca e nevoie de cont pentru a rezerva bilete.
    Numai ca nu pot sa-mi fac cont: zice mereu ca crearea contului nu a reusit/reincearca --- site penibil de doi bani.
  • 0 (0 voturi)    
    de rahao (Vineri, 30 martie 2007, 14:34)

    kannbis_vip [anonim]

    "Momentan, sunt prea multi clienti conectati, va rugam incercati mai tarziu
    Va multumim pentru intelegere. "
    eu lucryez la diverta, sunt PM pe IT si nici mie num-i convine ca nu merge situ...dar asta e sunt colegi mei de la DOL si sunt prieten cu ei...
    Sa zice-ti mersi ca nea-m cerut scuyze.
  • 0 (0 voturi)    
    merci dinu (Vineri, 30 martie 2007, 14:38)

    Mark Antony [anonim]

    Merci pentru coordonate. 10x.
  • 0 (0 voturi)    
    Informatii (Vineri, 30 martie 2007, 15:03)

    diverta nu-mi place nu-mi pasa [anonim]

    Daca aveti nelamuriri sau alte probleme legate de site va rog sa luati legatura cu Mircea Mihai, seful PM-ilor de la it din Diverta: adresa: Mircea.mihai[at]diverta.net sau mihai.mircea[at]diverta.net.
    El poate remedia aceasta problema
  • 0 (0 voturi)    
    @};- (Vineri, 30 martie 2007, 15:04)

    K4U [anonim]

    De precizat, nu DOL.ro e problema, ci cei de la partea tehnica a DOL-ului, SISTEC SBsol, care au facut site-ul si care au cumparat serverul ce nu suporta asa de multe logari, ia facut pe cei de la DOL sa apeleze la un server din austria pentru vanzarea de bilete, da' si acolo o sa fie limitare de logari simultane, de sperat ca o sa fie mai multe de 500 cum e acu'................................................................. ................................
    .................................... ...................................................................... .
    ................................................................... .......................................
    ............................. ...................................................................... .......
    ............................................................. ............................................
    ........................ ..................................................
    1000 de caractere in cap !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Completare la postul 31 (Vineri, 30 martie 2007, 15:18)

    Claude [anonim]

    Pentru ca am postat o informatia si aceasta s-a dovedit falsa, imi fac mea culpa si informez ca site-ul de pe care se pot cumpara bilete pentru concertul George Michael este functional si se pot cumpara linistit bilete. Eu am luat deja! :) Tin pumnii amatorilor de Rolling Stones sa aiba aceiasi bucurie ca si mine!!
  • 0 (0 voturi)    
    ce draguuuuutz!!! (Vineri, 30 martie 2007, 16:19)

    cristina [anonim]

    eu patesc o faza si mai simpatica. am incercat sa introduc 2 coduri unice diferite, primite pe 2 telefoane diferite, si la amandoua imi da acelasi mesaj: ca am comandat deja numarul maxim de bilete si nu mai pot comanda altele!!! in conditiile in care nu am reusit sa plasez nici o comanda??!!!!! wow, genial!
    chiar sa fie furt pe fata??
  • 0 (0 voturi)    
    super tare (Vineri, 30 martie 2007, 16:30)

    Junst 4 Fun [anonim]

    Lady am patit si eu asa ceva...zice ca adresa mea de mail a fost folosita ....deci.....bazati baietii de la RTC....cred k fraieri vor fi cei care vor mai colabora cu ei pe prouecte IT
  • 0 (0 voturi)    
    am luat la 2 dimineata (Vineri, 30 martie 2007, 16:37)

    K [anonim]

    Eu am reusit la 2 dimineata sa iau dupa juma de ora de refreshuri. Aveti idee de ce in sector A se vindeau pe locuri, adica iti alegeai randul si locul? Credeam ca pe gazon e in picioare, ar fi culmea sa nu fie asa...
  • 0 (0 voturi)    
    Despre cum se intra pe Lia Manoliu (Vineri, 30 martie 2007, 17:36)

    Lilly [anonim]

    Poveste in patru puncte despre concertul Depeche Mode:
    1. Se trimite SMS, la care nu sunt mari sanse de a castiga un bilet.
    2. Se asteapta langa cordonul de jandarmi, pana se plictisesc, iau gardurile si se cara (de obicei, pe la mijlocul concertului de deschidere).
    3. In complexul Lia Manoliu se intra pe portita de la mini-terenul de fotbal, unde de obicei niste insi bat mingea iar nevestele stau la mese.
    4. Se merge spre stanga, pana la ultima intrare.
    5. Se mituieste jandarmul.
    6. La final, se iese de pe stadion in timpul ultimei melodii si se vizualizeaza de la 5-10 metri masina in care pleaca membrii trupei, cu membrii trupei cu tot.
    Sau se cumpara bilete de pe site-urile lor, nu?
    Succese!
  • 0 (0 voturi)    
    Va tot bat la cap cu George Michael asta.... (Vineri, 30 martie 2007, 17:49)

    Claude [anonim]

    ....... dar uite aici ce frumos functioneaza site-ul de pe care se cumpara bilete. In momentul in care procesarea cererilor de bilete depaseste o anumita capacitate, se pune frumos anuntul "momentan nu se pot achizitiona bilete" dupa care in trei- cinci minute redevine functionala optiunea. Decit blocaj total, mai bine asa! Unii mai invata din greseli, nene!
  • 0 (0 voturi)    
    --- (Vineri, 30 martie 2007, 19:01)

    Vandam [anonim]

    Iata la ce site te redirectioneaza link-ul www.ticketpoint.ro postat pe site-ul Vodafone:

    https://ro.ticket-web.at/online/tanlogin.php3?shopid=105&language= 11

    Ti se cer datele cartii de credit. Eu unul am refuzat sa le introduc, fiindca mi se pare manareala de hackeri.

    Nu lucrez in IT, dar as vrea o parere autorizata.

    Multumesc,

    V.
  • 0 (0 voturi)    
    Site functional (Vineri, 30 martie 2007, 19:02)

    Matei [anonim]

    Dupa ce mi-am facut nervi timp de 2 zile cu site-ul dol.ro, nu am putut sa intru, nu am putut sa comand, nu am reusit sa platesc comanda cu cardul...comanda transformandu-se in comanda in lucru si nimeni neputand sa-mi spuna care-i treaba, dupa ce nu am putut sa comand cu 2 coduri de pe acelasi cont, dupa ce nu am putut sa-mi mai fac inca un cont pentru ca imi spunea ca adresa de mail e deja luata...dupa multe chestii din astea in sfarsit acum o ora am reusit sa-mi comand bilete pe ww.ticketpoint.ro care se pare ca acum este tinut de niste austrieci....site-ul merge fara nici o problema, are doar mici hibe la traducerea pe care au facut-o din germana in romana sau la ortografierea unor cuvinte.
  • 0 (0 voturi)    
    plata cu card (Vineri, 30 martie 2007, 19:10)

    lady [anonim]

    acum alta belea....am intrat frumos pe ticketpoint...am rezervat ce am vrut...si plata numai cu cardul!!!!...tocmai ce mi-a expirat acest card:)))...iar cel nou va fi gata peste o saptamana:)))...concluzia....cumparam din 3 aprilie de la Diverta!!:))...super organizare:))
  • 0 (0 voturi)    
    Certificat (Vineri, 30 martie 2007, 20:20)

    mihai [anonim]

    Nu inteleg de ce nu au facut un efort (100 eur max) sa puna un certificat calificat. Eu unul nu am incredere sa-mi dau numarul cartii de credit pe acest site in conditiile in care certificatul SSL este emis de neica nimeni. Autenticitatea sitului nu este asigurata, cumparati pe riscul vostru.
  • 0 (0 voturi)    
    pt.53 (Vineri, 30 martie 2007, 21:29)

    undefined [anonim]

    Am incercat url-ul cu Opera:
    - The certificate for "ro.ticket-web.at" is signed by the unknown Certificate Authority "wien-ticket.at CA". It is not possible to verify that this is a valid certificate

    In Firefox mesajul e mai clar:

    Possible reasons for this error:
    ...
    -You are connected to a site pretending to be ro.ticket-web.at

    Cred ca ai procedat bine. Mi se pare dubios ca un site ce accepta plata pe card sa nu reuseasca sa cumpere un SSL Certificat recunoscut de toate browserele. E prima data cand vad asta.
  • 0 (0 voturi)    
    pt.53 continuare (Vineri, 30 martie 2007, 22:32)

    undefined [anonim]

    De fapt si in IE e aceeasi problema.

    There is a problem with this website's security certificate.
    The security certificate presented by this website was not issued by a trusted certificate authority.

    Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or intercept any data you send to the server.
    We recommend that you close this webpage and do not continue to this website.
    Click here to close this webpage.
    Continue to this website (not recommended).
    More information


    If you arrived at this page by clicking a link, check the website address in the address bar to be sure that it is the address you were expecting.
    When going to a website with an address such as https://example.com, try adding the 'www' to the address, https://www.example.com.
    If you choose to ignore this error and continue, do not enter private information into the website.

    For more information, see "Certificate Errors" in Internet Explorer Help.
  • 0 (0 voturi)    
    ro.ticket-web.at (Vineri, 30 martie 2007, 23:33)

    coldplay [anonim]

    am folosit site-ul pana la urma, spoofstick zice ca e ro.ticket-web.at, deci nu pretinde si atat... e insa ciudat, clar. totusi, functioneaza de cel putin 5 ore, l-ar fi dat jos pana acum daca era ceva...
  • 0 (0 voturi)    
    plata card (Sâmbătă, 31 martie 2007, 12:17)

    accent [anonim]

    sambata 12 si 10, am intrat pe site, ne-am ales locurile si cand sa finalizam rezervarea (ca asta e de fapt - o rezervare!), ne pomenim ca ne cer plata cu card - asta in momentul in care ieri am vazut o stire conform careia s-au furat nu stiu cate numere de card in america...asa ca nu ne-am riscat economiile pentru 3 bilete la rolling stones!
    nesimtiti, baietii! vodafone a spus ca este o rezervare, te duci pe urma si le ridici sau le platesti la curier, nu? nicaieri nu se spunea ca le platesti cu card! mai ales ca certificatul de validare a tranzactiilor on-line este cam dubios!
    vom lua de la diverta cu numerar! asta dupa ce am pandit siteul in toate zilele astea cand nu functiona!
  • 0 (0 voturi)    
    Plata cu card (Sâmbătă, 31 martie 2007, 14:53)

    Andy [anonim]

    Din punctul de vedere al securitatii nu este nici o diferenta intre cheile date de o companie certificata si una generata aleator precum este cea de la ro.ticket-web.at. Nu cred ca exista vreun risc sa platesti cu card. In legatura cu cardurile furate din America, nu am vazut stirea dar mai mult ca sigur sau furat cu ajutorul unor site-uri fantoma si nu cu unu de genul asta. Spor la bilete :)
  • 0 (0 voturi)    
    pt.61 (Sâmbătă, 31 martie 2007, 20:36)

    undefined [anonim]

    Teoretic nu e. Insa e cu totul altceva cand folosesti un certificat generat aleator pt un CPANEL si alta pt un site ecommerce. E pur si simplu dubios sa n-ai bani de certificat SSL. Personal n-o sa cumpar nimic in viata mea de la un site de genul asta.
  • 0 (0 voturi)    
    rupere fratzilor.... (Duminică, 1 aprilie 2007, 9:38)

    LaDrace [anonim]

    Sa mor de inima , nu alta.
    Intr-un final ma rog si eu de un prieten sa ma ajute cu cardul ca sa cumpar si eu. Vine omul la mine sa ne punem pe treaba.

    Dam si noi https://ro.ticket-web.at/online/tanlogin.php3?shopid=105&language=11

    ..si CE VAD IN FATZA OCHILOR

    "Request timed out (after 5 hours) or bad URL ... "

    Cdez psihic, fizic si acum nu ma mai doare capul... MA DOARE TOTTTT CORPUL

    Cred ca e mai usor sa ajung in HIMALAYA decat pe Lia Manoliu.

    Mai bine imi cumpar un CD de la vanzatorii din Obor si stau dracu acasa cu castile varate pana in creier si ascult RollingStone pe langa 2-30 de beri la rece.
  • 0 (0 voturi)    
    Vodafone de ce nu explica ce e cu site-ul asta? (Duminică, 1 aprilie 2007, 20:09)

    diana [anonim]

    Mi se pare cam de neinteles de ce nu se explica nIcaieri, nici pe site-ul Vodafone, ce e cu avertiementul asta de securitate care apare la www.dol.ro, de ce trebuie sa platesti cu card s.a.m.d. Eu am reusit sa comand bilete inainte de asta, am comandat chiar cu doua in plus ca nu mi se confirma nici o comanda, dar tot as vrea sa stiu care e problema cu site-ul. Voi nu?
  • 0 (0 voturi)    
    Bisnitari!! (Luni, 2 aprilie 2007, 22:24)

    frank zappa [anonim]

    frati romani....am abonament de 8 ani la vodafone...sanchi ! am trimis 5 SMS -uri..canci cod de confirmare...dar in schimb ma suna un amic, de la Bucale si-mi zice ca a luat bilete...la pret dublu! asa ca sa le dam muuuulta...si sa le umplem frigideru cu carne la cacanarii astia de la dol..rtc...vodafone..etc
    Hai Romania..si poate vedem concertu la Sofia sau Belgrad
  • 0 (0 voturi)    
    concert (Luni, 2 aprilie 2007, 23:34)

    BUBULINA [anonim]

    Ce inseamna cod de control ?????????
    Am tastat numarul cartii de credit,numele si valab cardului si imi cere un cod de control al cardului.Despre ce e vorba ?
  • 0 (0 voturi)    
    Mi-am luat bilet (Marţi, 3 aprilie 2007, 10:44)

    Josephine [anonim]

    Nu e nici o conspiratie pe dol.ro...E vorba doar de incompetenta, impotriva careia se pot lua masuri, cea mai buna fiind PERSEVERENTA. Dupa lupte seculare care au durat 40 de ore, mi-am luat bilet, IN FATA SCENEI, nu langa iesire, cum se sugera mai sus. Ce-i drept am inceput pregatirile devreme: cont pe dol.ro cu muuult inainte de 28, incercari repetate de pe 28, la ora 02:00, telefoane nervoase la Vodafone si serviciul IT de la dol.ro, doua persoane care incercau pe rand sa faca o comanda, de pe acelasi cont, etc...Ideea e ca sunt norocoasa posesoare a 4 bilete la concert, limita admisa, deoarece nu avea rost sa-i las si pe prietenii mei sa treaca prin aceleasi "munci". Bafta tuturor, daca mai e nevoie!!!
  • 0 (0 voturi)    
    @bubulina: cod de control (Marţi, 3 aprilie 2007, 14:26)

    nick [anonim]

    pe spatele cardului, in dreptul rubricii unde semnezi ("specimen de semnatura") e scris un numar de vreo sapte cifre. ultimele trei cifre reprezinta codul de control:
    http://www.torrid-tech.com/pcCardCode.html
  • 0 (0 voturi)    
    Bilete prin curier (Marţi, 3 aprilie 2007, 14:46)

    fan [anonim]

    Mi-am comandat bilete prin curier si inca nu le-am primit....
    poate cineva sa imi dea un nr de tel a celor de la dol.ro ?
  • 0 (0 voturi)    
    biletele (Joi, 12 aprilie 2007, 11:09)

    spirocheta poris [anonim]

    Eu am primit un cod de la Vodafone pentru a cumpara bilete, cind am accesat site-ul am fost invitat sa cumpar un bilet s-au maxim 4, asta in data de 29 martie. A doua zi am vrut sa verific pe "schita stadionului" daca locul meu mai figureaza dar degeaba nu mai aparera nici un stadion. Revoltat am apelat Vodafone care imi spune ca "s-a blocat site-ul " . Gogosi ordinare - nu ma asteptam ca de la o firma asa de celebra sa primesc gogosi dimbovitene. Ce blocat ,ce gripat ,nu sunt decit excrocherii bisniceresti demne de Cheiul Dimbovitei. Imi este scirba !
  • 0 (0 voturi)    
    bilete prin curier (Luni, 16 aprilie 2007, 11:41)

    toma necredinciosul [anonim]

    a primit cineva pana acum biletele ce trebuiau trimise prin curier??????? la telefon nu se raspunde, nu exista nici un loc de unde sa poti afla stadiul biletelor.......10 zile lucratoare au trecut de mult.....nu ai pe nimeni sa iei la rost..... asta da organizare!
  • 0 (0 voturi)    
    Bilete prin curier (Luni, 16 aprilie 2007, 19:35)

    Matei [anonim]

    Nici eu nu le-am primit inca desi saptamana trecuta in urma unui schimb de mail-uri cu organizatorii m-au asigurat ca in cel mult 10 zile lucratoare de la data comenzii le voi avea. Mare magarie.
    Poti sa-i stresezi si tu.
    Sorin Burlacu sb@events.ro (director firma organizatoare)
    Alexandru Stoica alexandru.stoica@diverta.net
  • 0 (0 voturi)    
    bilete virtuale (Vineri, 20 aprilie 2007, 13:30)

    allin [anonim]

    Eu am intrat pe ticketpoint.ro si am pus in cos doua locuri dar nicaieri nu era vrun loc unde sa imi scriu adresa de e mail desi locurile sint afisate ca luate. Nu gasesc nici o adresa de contact la care sa intreb, nu stiu daca si cum am luat aceste doua locuri....Stie cineva?
  • 0 (0 voturi)    
    Caut un bilet GAZON A (Joi, 12 iulie 2007, 17:17)

    Max [anonim]

    Caut un bilet GAZON A.

    Va rog sa ma contactati la suzy1930@hotmail.com

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by