Heineken Romania intentioneaza sa investeasca 80 de milioane de euro in urmatorii trei ani in modernizarea sistemelor tehnologice din fabricile de bere pe care le detine.

"Imi face placere sa anunt ca in anul 2006 ne-am indeplinit atat obiectivele stabilite la nivel financiar, dar si la nivel comercial", a declarat Edwin Botterman, presedinte & CEO, Heineken Romania.

In 2006 Heineken Romania a obtinut o crestere a volumului de vanzarilor de 20%, si a vandut 4,3 milioane de hectolitri de bere. Berea Heineken a inregistrat o crestere a vanzarilor de 40%.

Heineken Romania a lansat anul trecut prima bere premium intr-un ambalaj PET (ambalaj de plastic), berea Ciuc, aceasta primind si o varianta de iarna, Ciuc Winter.

De asemenea, compania a lansat marca Golden Brau pe segmentul de PET la doi litri. Marca Bucegi a inregistrat, de asemenea, o crestere peste media pietei , se mai arata in comunicat.

In 2007, Heineken estimeaza ca piata de bere va avea o dezvoltare intre 7 si 10%, mai redusa fata de 2006 (17%). Potrivit companiei, costurilor de operare ale producatorilor de bere se vor mari din cauza costurilor mai mari pentru materiile prime si acest lucru va afecta marginile si profitabilitatea intregii industrii.

Anul trecut, subsidiara din Romania a companiei Heineken si-a schimbat denumirea, din Brau Union in Heineken Romania.

"Schimbarea numelui trebuie inteleasa ca o modalitatea de a implementa cultura si valorile Heineken in Romania: respect pentru individ, societate si mediul inconjurator, pasiune pentru calitate si bucuria pe care o aducem in viata oamenilor", a spus Edwin Botterman, Presedinte & CEO, Heineken Romania SA.

Compania Heineken este numarul unu in Europa, numarul patru in lume si cel mai mare distribuitor si producator de bauturi din Europa de Vest.

Integral in Capital