Conform sondajului realizat de „BusinessWeek“ - Boston Consulting Group printre directorii executivi seniori, doar 46% s-au declarat multumiti cu profitul obtinut in urma investitiei in inovativitate, fata de procentul de 52 de anul trecut. Doar 23% spun ca inovativitatea companiei este una dintre principalele lor preocupari in acest an, in comparatie cu 32% in 2006.

Cit despre ierarhia alcatuita de „BusinessWeek“, aceasta nu e cu mult schimbata fata de aceea din anul precedent. Apple isi mentine pozitia fruntasa pentru al treilea an la rind, iar lansarea din iunie a iPhone ii garanteaza o pozitie pe aceasta lista si anul viitor. Nou-veniti in ierarhia alcatuita de „BusinessWeek“ sint Disney, Boeing, Genentech si Cisco Systems.

In ceea ce priveste primele cinci pozitii, in aceasta zona privilegiata au patruns doar companiile Toyota Motor, pe locul trei, si General Electric (GE), pe patru.

Ultima firma a angajat consultanti de varii feluri, printre care si coregrafa Twyla Tharp, care a facut workshopuri cu salariatii, pentru a le creste creativitatea.

Exercitiile de improvizatie par sa fi dat rezultate, dar initiativa nu l-a convins, per total, pe directorul de marketing de la GE, Dan Henson: „Nu sint sigur ca au produs suficient insight referitor la cum sa ne schimbam pachetul de produse sau cum sa inovam“.

Iar la ora actuala, expertii angajati de GE „din afara“ au fost implicati in identificarea nevoilor consumatorilor.

integral in Cotidianul