„Clientii se asteapta sa ne pese de ei si nu vom spune doar ca facem asta, ci o vom dovedi cu fapte concrete. Aceasta este misiunea proiectului „Clientul pe locul 1”„, a spus Yorgos Ioannidis, directorul general al Romtelecom.

Schimbare necesara

Compania avea nevoie de noile oferte ca de aer, mai ales ca veniturile Romtelecom s-au redus in 2006 cu 3,8%, la 894,8 milioane euro, in principal ca urmare a scaderii numarului de abonati individuali.

Si profitul s-a diminuat cu 35%, la 55,2 milioane euro, potrivit raportului financiar trimestrial publicat de grupul elen OTE, proprietarul firmei.

Mai mult, compania a pierdut anul trecut 500.000 de clienti. Un alt episod negru in istoria recenta a operatorului este acela cand abonatii din patru cartiere timisorene au primit facturi umflate cu aproape 20 de lei.

Acestora li se trecusera in facturi costuri de modernizare realizate de Romtelecom fara ca ei sa le fi cerut. Dupa ce a iesit scandal, compania de telefonie a anuntat ca cei 20 de lei au ajuns dintr-o greseala a computerului in facturi.

La inceputul anului, trei manageri-cheie ai Romtelecom, din totalul de sase care formeaza echipa de conducere, au demisionat deoarece ar fi existat divergente cu ceilalti trei.

Acestia sunt directorul general adjunct - Efstratios Angelinos, directorul responsabil cu afacerile pe segmentul de retail - George Argentopoulos, si directorul responsabil cu wholesale - David Craig.

Un articol de Adrian Popa

Integral in Evz