"Exista o prapastie larga in utilizarea internetului de catre consumatorii lean-forward si oamenii de afaceri lean-back. Noi tehnologii sunt adoptate de catre utilizatorii de PC-uri broadband in scopul diferitelor modele de interactiune colaborativa — chiar daca facem schimb de filme video pe YouTube, muzica pe mySpace sau exploram lumea virtuala de pe Second Life.

In contrast, multe afaceri au ramas intepenite la inceputul secolului al XX-lea, dezbatand daca IT-ul conteaza si incercand sa reduca costurile.

Agenda Forumului IT&C va ajuta participantii:

● Sa capete o privire de ansamblu asupra strategiilor de management oferite de Enterprise 2.0

● Sa identifice cele mai bune abordari pentru crearea mediului Enterprise 2.0

● Sa inteleaga cum sa administreze si sa obtina cele mai bune rezultate folosind “inteligenta colectiva” si sa transforme mediile 2.0, deschise si mutuale, in medii mai inovative

● Sa influenteze experienta persoanelor de conducere in relatia lor cu oportunitatile oferite de inovatiile aduse de noul Web 2.0

La acest eveniment vor participa urmatorii speakeri:

• Don Tapscott, strateg IT si autor al cartii ”Wikinomics: How Mass Collaboration Changes Everything"

• Andrew McAfee, professor colaborator la Harvard Business School

• Frank Schwab, director in cadrul Bancii Deutsche Bank AG, Strategy and Innovation Group Technology and Operations

• Peter Dockx, Director IT , Electrabel

• Filippo Passerini, CIO, Procter & Gamble

• Martin Hingley, Chief research officer, IDC EMEA

• Frank Gens, Senior Vice President, Research, IDC

IDC este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piata, de consultanta si de organizare de evenimente in domeniul tehnologiei informatiei, telecomunicatiilor si pietelor utilizatorilor de tehnologie din lume.

IDC vine in ajutorul profesionistilor IT, personalului din conducere si investitorilor pentru ca acestia sa poata lua decizii corecte in achizitionarea de tehnologiii si strategii de business. Peste 900 de analisti din 90 de tari ofera expertiza globala, regionala si locala privind oportunitatile si tendintele pietelor tehnologice.

De peste 43 de ani, IDC furnizeaza rapoarte strategice pentru a-I ajuta pe clientii nostri sa-si atinga obiectivele cheie ale organizatiilor lor. IDC este o firma subsidiara a IDG cea mai mare companie de tehnologia informatiei, cercetare de piata si organizare de evenimente.