Saatchi & Saatchi Worldwide a castigat premiul pentru “Reteaua anului” in cadrul celei de-a 48-a editii a Premiilor Internationale Clio, pentru creativitate in publicitate si design, desfasurata la Miami Beach in perioada 9-12 mai anunta un comunicat de presa al filialei din

Romania.

Saatchi & Saatchi Worldwide a reusit sa acumuleze un total de 52 de premii, printre care si Marele premiu, Grand Clio, pentru categoria “Print”, adjudecat de Saatchi & Saatchi New York, care a si fost numita “Agentia anului”.

Reteaua Saatchi & Saatchi a castigat in total 52 de premii, dupa cum urmeaza: Marele Premiu la categoria “Print”, 8 Premii de aur, 13 de argint si 30 de bronz. Lucrarile castigatoare au fost inscrise la urmatoarele categorii: TV/Cinema, Interactiv, Integrat si Print.

Saatchi & Saatchi New York a pregatit o prezentare spectaculoasa, reusind sa duca acasa Marele Premiu * Grand Clio, precum si alte 32 de premii pentru clienti precum Tide, Crest si Folgers. Saatchi & Saatchi Singapore a fost si ea invingatoare, adaugand in portofoliu inca 9 premii.

Alte filiale Saatchi & Saatchi, care au castigat la Premiile Internationale Clio au fost: Argentina, Australia, Brazilia, Danemarca, Los Angeles, Malaezia, Marea Britanie si Team One Statele Unite ale Americii.

“Faptul ca reteaua Saatchi & Saatchi a castigat 52 de premii Clio este o reusita pentru fiecare filiala Saatchi & Saatchi din intreaga lume. Facem parte dintr-o retea profesionista, avem unii dintre cei mai talentati creativi la nivel mondial, iar aceasta se vede atat in munca lor, cat si in premiile pe care Saatchi & Saatchi le castiga.

Suntem mandri ca facem parte din reteaua anului!” declara Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi Romania.

Potrivit organizatorilor, anul acesta au fost 19.300 lucrari inscrise, dintre care numai 10% au trecut de preselectii si numai 3% au reusit sa castige un premiu. Premiile Clio reprezinta unul dintre cele mai importante concursuri internationale de creativitate in publicitate si design, la care participa agentii din mai mult de 60 de tari.

Prima ceremonie de premiere a avut loc in 1959, abia in 1965 fiind jurizate lucrari din intreaga lume. In prezent, concursul are mai multe categorii la care se pot inscrie lucrari, dupa cum urmeaza : TV, Print, Outdoor, Radio, Integrated Campaign, Innovative Media, Design, Internet, Content & Contact si Student work.