In realizarea produsului TV sunt angrenati experti din mai multe domenii. Primul pas - proiectarea brandului. Acesta exprima temperamente: Antena 1 este un brand extrovertit, PRO TV este coleric, TVR este introvertit, Acasa TV este melancolic si Realitatea este flegmatic.

Temperamentul este baza pe care se construieste strategia de marketing ulterioara. Iar fiecarui tip de personalitate ii corespund culori diferite: rosu pentru firi debordante, galben pentru egoisti, albastru pentru persoanele calme si sincere, verde pentru autoritari si perfectionisti, roz pentru tinerete.

In realizarea produsului TV sunt angrenati experti din mai multe domenii. Primul pas - proiectarea brandului. Acesta exprima temperamente: Antena 1 este un brand extrovertit, PRO TV este coleric, TVR este introvertit, Acasa TV este melancolic si Realitatea este flegmatic. Temperamentul este baza pe care se construieste strategia de marketing ulterioara.

Iar fiecarui tip de personalitate ii corespund culori diferite: rosu pentru firi debordante, galben pentru egoisti, albastru pentru persoanele calme si sincere, verde pentru autoritari si perfectionisti, roz pentru tinerete.

Integral in Saptamana Financiara.