Parlamentul European a interzis comertul cu blanuri de pisici si caini

de V.T.     HotNews.ro
Marţi, 19 iunie 2007, 0:00



Parlamentarii europeni au votat astazi inititiva legislativa privind interzicerea totala a importurilor si exporturilor de blanuri de pisici si caini, interdictie ceruta inca de anul trecut de Comisia Europeana si care este sustinuta de numeroase organizatii pentru protectia animalelor.

Se estimeaza ca, anual, numai in China sunt ucise doua milioane de animale - caini si pisici - pentru a alimenta comertul cu blanuri pe plan international.



La solicitarea mai multor organizatii, inclusiv una condusa de Paul McCartney, mai multe state comunitare au cerut CE sa ia masuri impotriva comertului cu blanuri de pisici si caini.

CE a anuntat in ultima parte a anului trecut primele initiative legislative in acest sens, dupa ce zece tari membre anuntasera, deja, interdictii asupra comertului de acest fel, la nivel national.





624 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    clasic (Marţi, 19 iunie 2007, 19:24)

    marin [anonim]

    se pare ca parlamentarii astia europeni nu au alta treaba decat sa salveze niste potai. politicieni clasici.
    • 0 (0 voturi)    
      "bai desteptule" (Luni, 10 noiembrie 2008, 12:42)

      iulia [anonim] i-a raspuns lui marin

      aceste "potai" cum le spui tu, sunt niste fiinte vii, si indubitabil mai sensibile decat tine! iti doresc sa te prinda vrun chinez si sa te jupoaie de piele
  • 0 (0 voturi)    
    deci nu mai poate nimeni sa imi ia pielea. haha (Marţi, 19 iunie 2007, 19:30)

    Felix [anonim]

    miau!
    Felix
  • 0 (0 voturi)    
    mai asta ne lipsea (Marţi, 19 iunie 2007, 19:39)

    sorin [anonim]

    nu avem destule javre pe strada. ce o sa facem cand o sa se mareasca de 10 ori numarul lor?
  • 0 (0 voturi)    
    Crima asupra unor fiintze lipsite de aparare. (Marţi, 19 iunie 2007, 19:42)

    Andrei [anonim]

    De la chinezi au luat exemplu shi romanii.
    Orice fiintza lasata de Dumnezeu are dreptul la viatza. De ce atzi avea numai voi ,oamenii ,acest drept? Voi, cei care consideratzi asemenea crime ca fiind necesare sau incercarile de a stopa asemenea crime , ca fiind pierdere de vreme suntetzi inferiori oricarei fiintze patrupede.
    Creshtetzi-va copiii in respect fatza de orice fiintza lasata de Dumnezeu pe Pamant shi vetzi avea parte de respectul lor. Altfel, sa nu va mire comportamentul anormal, bestial al odraslelor voastre fatza de animale, fatza de oameni shi chiar fatza de voi. Nu uitatzi ca in viatza tzi se plateshte in aceeashi moneda in care plateshti !
    Dumnezeu sa va lumineze mintea shi cugetul !
    • 0 (0 voturi)    
      frumos spus (Luni, 10 noiembrie 2008, 12:47)

      iulia [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      ai dreptate andrei, numai ca oamenii sunt ata de rai :((
  • 0 (0 voturi)    
    Ptr nr.1 (Marţi, 19 iunie 2007, 19:42)

    Alexandru [anonim]

    Om fara suflet ce esti.....au facut foarte bine ca au interzis asa ceva !
    Sper sa te jupuiasca si pe tine cineva sa vezi cum e, si apoi sa se imbrace cu pielea ta
    • 0 (0 voturi)    
      ce iubeshti? (Vineri, 27 iunie 2008, 9:44)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      iubeshti animalele? ok! dar ar trebui sa iubeshti la fel shi oamenii, shi dak ar fi asha, nu ar trebui sa ceri jupuirea unui om. Ai un karakter ZERO.
      Apropos, ai vazut vreodata un om murind din cauza ca a fost mushkat de o pisica turbata? Ce-ai zice dak ai patzi la fel? Kand vezi asha ceva itzi doreshti sa omori toate pisicile din lume.
      Ne doare sufletul de pisici. Dar oamenii care mor ucishi de explozii, accidente, crime, torturi, bombardamente, foamete, kimikale, de aia cine se okupa? Orice a ajuns sa fie mai important dakat viatza unui om ! Orice, numai omul nu !!!
      • 0 (0 voturi)    
        in ce hal aberezi..... (Luni, 10 noiembrie 2008, 12:51)

        iulia [anonim] i-a raspuns lui adrian

        in primul rand, despre acei oamneni care mor in incendii, etc, NU pisicile sunt responsabile, pe cand pisicilew sunt jupuite de oameni de proasta calitate.
        spui ca ti vine sa oamori toate pisicile din lume pentru ca o pisica turabata a muscat pe nu stiu cine..............asta inseamna ca daca un criminal a omorat pe cineva, ar trebui omorata toata rasa umana? /
  • 0 (0 voturi)    
    potai (Marţi, 19 iunie 2007, 19:59)

    viox [anonim]

    Potaile astea sunt mai pretioase decat multi asa-zisi oameni !
  • 0 (0 voturi)    
    re: # 1 (Marţi, 19 iunie 2007, 20:12)

    dana [anonim]

    Draga marine,

    esti un dobitoc. nu iti doresc decit sa primesti un tratament la fel de insensibil precum cel de care au parte "potaile" respective (si eventual porcii, gainile si alte animale din categoria bunurilor de larg consum). ai face bine sa te documentezi sa vezi ce inseamna hrana si hainele de pe tine!!!
  • 0 (0 voturi)    
    despre cianurile de la rosia montana numai de bine... (Marţi, 19 iunie 2007, 20:43)

    ion [anonim]

    asteptam si interzicerea clara si ferma a mineritului cu cianuri in zona rosia montana despre care politicienii nu sufla nici un cuvintel, inclusiv presedintele romaniei de la care asteptam o pozitie mult mai rapida!...
    uniunea europeana are o legislatie clara in cest sens!
    niciodata nu e prea tarziu,... cat nu e prea tarziu...
  • 0 (0 voturi)    
    Cica se numesc oameni ! (Marţi, 19 iunie 2007, 21:16)

    Angel [anonim]

    Pentru mizeriile umane pe care nici filmul asta nu le misca!
    Viermii sunt fiinte nobile pe langa voi!
  • 0 (0 voturi)    
    ok (Marţi, 19 iunie 2007, 21:42)

    Arbaces [anonim]

    Aaa... pai e bine asa. Sper ca pe viitor pielea umana sa fie folosita pt jucarii si haine... e mult mai bine asa, piele ca a celora care au scris replicile 1 si 3... k atat mi-a trecut prin fata ochilor...

    Ca deobicei, mandru sa fiu European.

    Arbaces.
  • 0 (0 voturi)    
    Niste ipocriti (Marţi, 19 iunie 2007, 22:08)

    tigrul siberian [anonim]

    Despre tigri siberieni, ursi, rinoceri si alte animale salbatice in sau pe cale de extinctie de ce nu se ia atitudine. Se iau masuri la niste animale domestice care si asa sunt prea multe ca nu le mananca nimeni ca gainile de exemplu. Daca cineva vrea sa manance un caine, gata e om barbar, dar nu va ganditi ca acelasi lucru l-ar putea zice despre noi musulmanii ca mancam un animal imputit, porcul, ori hindusii cand savuram friptura de vita. Pentru cine nu stie Roald Amundsen a reusit sa plating polul sud si datorita cainilor care l-au tras si ia mancat pe parcurs.
  • 0 (0 voturi)    
    Oameni criminali (Marţi, 19 iunie 2007, 22:10)

    Alexandru [anonim]

    E greu ca iubitor de animale, sa vezi imaginile astea! Pentru cei ce scriu comentarii la acest articol legat de potai, javre sau cum le mai numesc, le doresc sa ajunga ca bietele animale, haideti sa-i strangem pe toti cei care nu iubesc cainii si pisicile, sa-i trimitem la schimb sa lase bietele suflete libere. Exista vreo lege a UE,ce se poate aplica in cazul acestor criminali, daca nu, ea ar trebui facuta si aplicata cat mai repede.
    Era indeajuns articolul, nu trebuiau si imagini!
  • 0 (0 voturi)    
    Alte mici ipocrizii (Marţi, 19 iunie 2007, 22:24)

    C.A. [anonim]

    In calitate de posesoare de pisici si de fosta posesoare de caine, nu pot decat sa ma bucur. In calitate de vegetariana ma bucur doar cu jumatate de inima. Ne facem ca ne pasa de animale, mai ales de caini si pisici, ca astea nu se mananca la noi. Ca daca s-ar manca, mama-mama, sa vezi ce ne s-ar inghesui toti europenii la coada la hamburgeri si kebaburi de caini si mate... Dar asa, eeeew, bietele animale, ce le fac astia, ochi aruncati peste cap... Pai sa vedeti ce fac la milioane si milioane si milioane de vaci si porci si pui.
    E bun hamburger-ul de la Mc? E buuun......
  • 0 (0 voturi)    
    PTR Sorin (Marţi, 19 iunie 2007, 22:25)

    TIM [anonim]

    Pai cand spui ca sunt destule javre pe strada cred ca te referi la oameni ca tine si ca ala de la nr 1 care considera ca au dreptul sa omoare animale. Nici eu nu sunt de acord cu caini de pe strada asta nu inseamna ca nu s epoate gasi o solutie ptr ei. SI ata ptr Mrin: pai decat s ase gandeasca ce sa fure politicieni mai bine salveaza caini, eu as azic. SI DACA NU VA CONVINE EMIGRATI IN CANADA SI USA SI NU O SA MAI VEDETI CAINI PE STRADA.
  • 0 (0 voturi)    
    Ai dreptate! Prea multe javre pe strada!!! (Marţi, 19 iunie 2007, 23:18)

    mitzokotzo [anonim]

    Ai dreptate , sunt prea multe javre pe strada INSA JAVRELE SUNTETI VOI , PERSOANE PRECUM SORIN , care cred ca doar oamenii au dreptul sa traiasca. Cu ce v-au gresit animalele de pe aceasta planeta , si cand spun asta nu ma refer doar la caini si pisici, ca sa le condamnati la moarte??? Sunteti oameni fara suflet!!!! Voi nu meritati sa traiti , nu amaratele animale care. Daca se inmultesc din ce in ce mai mult pe strazi e din vina voastra , a celor care nu ati adoptat niciodata un animalut iar daca l-ati adoptat nu ati luat masuri pentru a nu se inmulti. Daca acceptati aceste barbaritati e ca si cum le-ati infaptui chiar voi.
  • 0 (0 voturi)    
    Ptr clasic si toti cei ca el (Miercuri, 20 iunie 2007, 2:19)

    californiagirl [anonim]

    Pai oameni buni uitat-va si la filmuletul postat. Sa vedeti cum ii omoara si pe urma sa mai vorbiti. Barbarie curata si ptr ce?
    As spune bine ca si Parlamentul European s-a trezit din amorteala. Comercializarea blanurilor de pisica si caine este interzisa de mult in SUA si era cazul ca si Europa sa procedeze la fel.
  • 0 (0 voturi)    
    mda.... (Miercuri, 20 iunie 2007, 2:53)

    kallo [anonim]

    toti luati atitudine dar ma intreb cati dintre voi aveti in casa un caine sau o pisica...???mi se pare ceva normal sa interzica asa ceva
  • 0 (0 voturi)    
    ptr mda... (Miercuri, 20 iunie 2007, 5:47)

    californiagirl [anonim]

    Am doua pisici acasa iar parintii mei au si pisica si caine. De cand ma stiu am avut animale in casa si au fost intotdeauna considerate ca facand parte din familie.
    Dar toti cei care stramba din nas si se intreaba de ce se ocupa Parlamentul European de un astfel de maruntis sunt convinsa ca nu au avut in viata lor un animal in casa.
  • 0 (0 voturi)    
    De acord (Miercuri, 20 iunie 2007, 6:54)

    Alien [anonim]

    Le-a luat cam mult timp sa se trezeasca dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Cred ca e prima decizie a CE cu care sunt 100% de acord. Pentru "potaile" de mai sus va doresc sa fiti in locul animalelor macelarite astfel. Poate n-ar strica un mic embargo total la adresa Chinei, pentru interzicerea totala a acestor practici barbare. BTW, am vazut mai demult un documentar pe Discovery unde, intr-o piata din China, pisicile si cainii erau vanduti la capitolul "Alimente". No comment! Si chinezii au pretentia de a fi considerati natiune civilizata!
  • 0 (0 voturi)    
    pt. @4,@5,@6 si altii la fel (Miercuri, 20 iunie 2007, 8:54)

    Luciano [anonim]

    De unde si dovada ca la cei ca voi asa-zisa dragoste de animale se impleteste cu dispretul fata de oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    animalele trebuie ocrotite (Miercuri, 20 iunie 2007, 9:05)

    ory [anonim]

    am citit toate comentariile si ma ingrozesc cum gandesc unii adica nr. 1 si altii, pai daca v-ar jupui de vii pe voi cei carora vi se pare normal ceea ce fac cu animalele , sunt curioasa v-ar placea?
    intr-adevar viermii sunt niste fiinte mai nobile ca voi.....

    sunt perfect de acord cu nr. 5,

    si animalele au fost lasate tot de D-zeu pe pamant ,i nu cred ca pt. a fi torturate si chinuirte de oameni,
    cu ce suntem noi mai presus decat ei? ...cu nimic.....]

    iar daca va deranjeaza cainii fara stapan chear atat de mult emigrati naibii in alte tari..
  • 0 (0 voturi)    
    pentru toate jigodile ce se considera oameni (Miercuri, 20 iunie 2007, 9:14)

    lilisor [anonim]

    voi astia care va considerati oameni pardon fiinte superioare ce ziceti daca cineva v-ar transporta in conditiile din filmulet intr-o cusca cu alti 6-7 jigodii ca voi timp de trei zile ca mai apoi sa va sugrume ???
    Ah ?! super ofert 3 jigodii de oamen la pret de unul singur asa v-as export poporului chinez sa faca manusi din voi !!!!!!
    NESMITITILOR
  • 0 (0 voturi)    
    de durere (Miercuri, 20 iunie 2007, 9:34)

    LR [anonim]

    Doamne, mai am putin si plang.... Cum se poate sa existe atata cruzime!?
    Detest si urasc toate creaturile care nu iubesc animalele, caci oamnei nu le pot zice. Ei sunt "animalele" care "sunt prea multe" si ne incurca!
    Bravo CE!
  • 0 (0 voturi)    
    asa zisii iubitori de animale (Miercuri, 20 iunie 2007, 9:39)

    Rhy [anonim]

    Toti crapa cand e vorba de caini si pisici ... dar nu sufla o vorba despre hainele de blana de chinchila, leopard, tigru, etc ... Animalele astea merita sa fie jupuite de vii pentru ca domnii/doamnele mari iubitori de animale sa fie mereu in pas cu moda ...
    Ca doar blanurile artificiale fac mult rau imaginii de fitze
    Hai, mai lasati-o jos cu ipocrizia !!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Si voi sunteti scarbosi ca mancati porci (Miercuri, 20 iunie 2007, 9:44)

    Hassan [anonim]

    Voi, mancatorilor de porci, ar trebui sa fiti constienti ca pentru un musulman sunteti la fel de scarbosi cum sunt pentru voi mancatorii de caini si pisici...
  • 0 (0 voturi)    
    Infiorator :( (Miercuri, 20 iunie 2007, 9:46)

    Marius [anonim]

    Cum sa faci asa ceva unor pisici sau caini? :(
  • 0 (0 voturi)    
    Nu tot ce zboara se maninca (Miercuri, 20 iunie 2007, 9:55)

    radu [anonim]

    Mi se pare induiosataore la comentatori si cinica la parlamentari presupunerea ca daca o lege interzice comertul cu balnuri, acest comert va si inceta. Avem in istroie exemplul prohibitiei, al razboiului cu drogurile, al interzicerii ocmertului cu coenr de rinocer.

    Cu tot respectul petru animalele in cauza si cei care fac mu mu mu cind le vad, pisicile si ciinii sint printre cele mai ieftine surse de blana mai ales ca nu este nevoie nici macar de crescatorii pentru a avea animale.

    In al doilea rind, animalele fara stapin nu au ce cauta in afara zonelor declarate ca naturale. Animalele nu au discernamint si, pentru a-si gasi locul printre oameni, trebuie ca cineva responsabil sa isi asume efectiv raspunderea pentru ingrijirea si pentru comportamentul lor - asa cum este cazul si cu idiotii, minorii ori persoanele juridice.

    Cei care sufera vazind imaginile atroce, ar trebui sa isi puna prin urmare citeva intrebari:

    - cine profita de pe urma interdictiei?
    - cit contribuie masura la reducerea numarului de ciini fara stapin in zonele respective?
    - ce se va intimpla cu animalele care vagabondeaza ca urmare a adoptarii masurii?

    Si daca raspunsurile nu sint satisfacatoare, poate ar trebui pusa si alte intrebari:
    - De ce parlamentarii europeni si asociatiile respective ne insulta inteligenta si ne batjocoresc sentimentele fata de alte fiinte vii?
    - Nu ar fi nevoie de norme clare care sa reglementeze conditiile in care animalele pot fi crescute si sacrificate, pentru ca produsele sa fie accesibile in UE (atentie, este vorba de o lege europeana de interzicere a unor importuri ieftine din Asia; ea nu se aplica direct in China)?
    - In general, nu ar fi cazul ca legile sa se stabileasca raspunderile crescatorilor si vinatorilor de animale - fie ele de companie fie de blana - si nu sa stimuleze contrabanda, prin embargouri care nu afecteaza decit comertul legal, la vedere?
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Miercuri, 20 iunie 2007, 9:58)

    lesbianu.hahalera [anonim]

    asta era grija lor. inteleg. da' pana una alta facem asta, in timp ce e liber la omorat copiii inca inainte de a se naste.

    ecologism tembel.
  • 0 (0 voturi)    
    animalele trebuiesc ocrotite (Miercuri, 20 iunie 2007, 10:21)

    ory [anonim]

    am citit toate comentariile, cei care nu au fost "miscati" de scenele de groaza , sa fie si ei jupuiti de vii sa vada cum e....

    cu cat cunosc mai multi oameni cu atat indragesc mai mult animalele.....

    mi-e sila de indivizi ca nr. 1.....
  • 0 (0 voturi)    
    Ipocritzi sunt cei care nu vad "gunoiul" din ochii lor. (Miercuri, 20 iunie 2007, 10:52)

    Luca [anonim]

    Raman consternat la citirea comentariilor care fac dovada celui mai primitiv dispret fatza de animale. Orice animal, fie ca este vorba de cele domestice, fie ca este vorba de cele salbatice; orice fiintza are dreptul la viata. Cine sunteti voi, cei care decideti condamnarea lor la moarte ? Nu-mi ramane decat sa va doresc un destin asemanator cu cel pe care-l doriti voi tuturor necuvantatoarelor care, din pacate, va pot da oricand lectii de viata, de afectiune, de atasament, de iubire materna, de comportament.
    Slava Domnului ca mai sunt si oameni cu suflet. Planeta mai are o shansa.
  • 0 (0 voturi)    
    pt nr. 27. (Miercuri, 20 iunie 2007, 11:24)

    LR [anonim]

    Stiu si eu destul comert intl si inteleg implicatiile economice si chiar cele ecologice. Dar atata timp cat e vorba de animale, fiinte lasate de Dumnezeu pe pamant, pot sa spun doar ca nu ma intereseaza implicatiile la nivelul relatiilor economice internationale! Cum adica nu putem convetui cu ele??? Dar de ce oare in Egipt si in Croatia pisicile se plimba pe strada alturi de oamnei grasute si ingrijite??? De ce acei oameni au timp si rabdare si vointa sa le ingrijeaza si sa se bucure de prezenta lor? Noi nu putem ca nu avem loc de noi insine si masinile noastre!
    Cum adica cainii si pisicle nu au loc cu oamenii? Ce prostie! Pai nu sunt ele animale domestice, prietenii oamenilor??
    Eu personal as fi de o mie de ori mai fericita ca sa se inlocuiasca multi "oameni" cu pisici si caini!
  • 0 (0 voturi)    
    Ciinii si pisicile trebuie respectate, nu ocrotite. (Miercuri, 20 iunie 2007, 12:31)

    radu [anonim]

    @ ori & Co

    1. Cum va contribui la eliminarea scenelor de groaza decizia parlamentarilor UE?

    Costul contrabandei si desfacerii ilegale se va imparti probabil intre clientii finali si "hingheri" (nu gasesc un termen mai potrivit). Pentru a supravietui in saracia in care se zbat, acestia din urma va trebui sa munceasca cu si mai mare sirg, sa captureze si mai multe animale pentru a compensa scaderea preturilor de achizitie. In orice caza este greu de crezut ca preturile vor cobori la un nivle la care hingherii de acum sa se lase de meserie.

    2. Teoretic, ar fi mult mai de dorit ca aceste amarite animale sa aiba parte de o viata linistita in conditii corespunzatoare si sa fie sacrificate in mod civilizat la virsta optima pentru utilizarea lor economica.

    Cita vreme vrem sa mincam carne sau cereale (care trebuie plantate in arealele unor animale care astfel devin periclitate de ex. dropia), trebuie sa acceptam ca direct sau indirect vom omori animale.

    Ceea ce putem si ar trebui sa facem, ar fi sa le tratam cu respectul si responsabilitatea cuvenite pentru niste fiinte de care depinde viitorul nostru. In loc sa ne isterizam cu sentimentalism de doi bani la vederea scenlor de cruzime, sa incercam sa ne gindim la cauze si nu la interesele meschine ale unor blanari de lux.
  • 0 (0 voturi)    
    Crima ridicata la rang de "lege" (Miercuri, 20 iunie 2007, 13:22)

    Emil [anonim]

    Indivizi ca cei de la nr. 1, 2, 3, 6, 11, 13, 20, 24, 25, 28 sigur, in copilaria lor au chinuit sau chiar au omorat o pisica sau un caine. Atitudinea lor este destul de stranie. Cei care au luat o pozitie transhanta impotriva acestor barbarii sigur nu sunt indiferentzi la soarta celorlalte animale ( domestice sau salbatice ) asupra carora homo sapiens sapiens shi-a proclamat dreptul de viatza si de moarte. De fapt, ce ma mai mira cand vad atatea cazuri in care mamele ishi omoara pruncii fara niciun fel de remuscari. Luatzi exemplu de iubire materna la animale shi nu vetzi mai proceda asha.
  • 0 (0 voturi)    
    Javrele (Miercuri, 20 iunie 2007, 13:28)

    ion [anonim]

    de pe strada si potaile din Guvern ar trebui sa dispara...cum? nu e treaba mea, ca de aia am votat primari si-i platim din impozite. Asa ca, mars de pe strazi, potailor! Cui nu-i convine, sa le ia IN CASA, nu sa coboare scara blocului sa le dea de mancare! Alte javre si specimenele alea!
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Emil, nr. 33 (Miercuri, 20 iunie 2007, 14:07)

    C.A. [anonim]

    Dragul meu Emil de la numarul 33, inainte sa ma dai drept exemplu negativ pe mine, cea de la nr. 13, sa spui ca in copilaria mea am omorat caine si pisici, te rog tare respectuos sa imi citesti macar comentariul. Ca daca nu l-ai citit, nu ai dreptul sa ma jignesti gratuit. Iti mai explic inca o data ca sunt vegetariana, refuz sa mananc orice fel de animal, fie el porc sau peste sau pui, sunt posesoare de pisici si am avut multe alte animale, inclusiv un caine. Comentariul meu se referea la ipocrizia celor care mananca vaci si porci si pui si se dau mari aparatori si iubitori ai animalelor, adica de fapt ai cainilor si pisicilor, ca doar cainii si pisicii merita drepturi si compasiune.
    Te-as ruga sa ai mai multa grija pe viitor, nu e necesar sa jignesti oamenii fara macar a asculta ce au de spus.
    Multumesc.
  • 0 (0 voturi)    
    Hotnews sunteti de condamnat! (Miercuri, 20 iunie 2007, 16:51)

    roni [anonim]

    Cum puteti publica videoclipul acela?
  • 0 (0 voturi)    
    O solutie mult mai ingenioasa (Miercuri, 20 iunie 2007, 16:55)

    larisum [anonim]

    Avand in vedere ca cei care se dedau la aceste practici inumane sunt cei din rasele asiatice inferioare, in speta chinezii, propun ca in locul blanurilor de caini si pisici sa fie folosite piei de chinezi. Sa-i jupuim de vii pe chinezi sa vedem daca le convine.

    Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face.
  • 0 (0 voturi)    
    Saracia si ignoranta (Miercuri, 20 iunie 2007, 18:06)

    EU [anonim]

    .Pacat ca adevaratele "javre " si "potai" sunt cu totul altele decat niste biete fiinte ....(nr.34)..In loc sa ne lamentam atat se pot tragere la raspundere..cei direct raspunzatori...(primarii,primariile etc.)E timpul sa fim o tara civilizata asa cum ne credem -gratuit-si ceva din multele fonduri ale primariilor (care intra direct in buzunarele unora)sa se investeasca pentru rezolvarea situatiei cainilor vagabonzi ,in mod civilizat-sterilizare si crearea de centre speciale-Dar din pacate totul pleaca de la mentalitate .e greu sa ii explici lui Ion ca nivelul de civilizatie a unei tari e aratat si de modul cum isi trateaza animalele..Daca ati votat...de ce nu iesiti in strada pentru a se respecta promisiunile?Dar e greu..e foarte greu sa convingi suflete pagane si minti inguste ca totul porneste de la modul de gandire ,de educare a copiilor..(care vor fi viitorul)...Oricum ,ma bucur nespus de aprobarea acestei legi si sper ca pe viitor parlamentarii sa se ocupe de toate nedreptatile subite de orice vietate......
  • 0 (0 voturi)    
    rerespectarea legii de protectia animalelor si la noi (Joi, 21 iunie 2007, 13:26)

    liv17 [anonim]

    In sfarsit UE, isi spune cuvantul asupra acestor practici barbare, dar trebuie sa mearga mai departe; in legislatia UE, nu exista insa si "dreptul animalelor", tocmai datprita marilor concerne din industria alimentara si cosmetice.
    Lupta iubitorilor de animale, de pe mapamond, trenuie sa continue.
    Si Romania trebuie monitorizata, pentru genocidul cainilor comunitari, a cruzimii impotriva animalelor captive din ZOO si pet-shopuri, a animalelor domestice (cai, magari, etc) a vanatorii in exces, a braconajului.
  • 0 (0 voturi)    
    nerespectarea legii de protectia animalelor si la noi (Joi, 21 iunie 2007, 13:28)

    liv17 [anonim]

    In sfarsit UE, isi spune cuvantul asupra acestor practici barbare, dar trebuie sa mearga mai departe; in legislatia UE, nu exista insa si "dreptul animalelor", tocmai datorita marilor concerne din industria alimentara si cosmetice.
    Lupta iubitorilor de animale, de pe mapamond, trenuie sa continue.
    Si Romania trebuie monitorizata, pentru genocidul cainilor comunitari, a cruzimii impotriva animalelor captive din ZOO si pet-shopuri, a animalelor domestice (cai, magari, etc) a vanatorii in exces, a braconajului.
  • 0 (0 voturi)    
    Omul e mai presus decat un animal (Joi, 21 iunie 2007, 19:14)

    Tgrul siberian [anonim]

    Cand chinezii stiau sa scrie nici nu se auzise de civilizatie pe continentul european. Asa ca as putea spune ca rasa caucaziana e inferioara celei galbene. Cate medicamente nu ar fi existat fara experimente pe animale. Sunt de acord cu dreptul animalelor dar nu trebuie pus pe picior de egalitate cu cel al oamenilor. Mi se pare o tampenie sa nu poti cumpara o haina de blana din pisica domestica si sa gaseste legal una ghepard ori panda. Pentru 33 nu am omorat ori chinuit caini si pisici dar am fost muscat din senin de un maidanez(pe care-i consider mai periculosi decat pitbulli sau rottweillerii.), fiindca foarte probabil miroseam a pisica.
  • 0 (0 voturi)    
    Jocuri Olimpice sau Sport Sangeros ??? (Marţi, 29 iulie 2008, 17:46)

    louis [anonim]

    Jocurile Olimpice 2008 se desfasoara in China, sub sloganul: „O lume, un vis.” In ceea ce priveste situatia animalelor, „O lume, un cosmar” ar fi un slogan mult mai potrivit.

    Cultura si istoria Chinei sunt de-a dreptul fascinante, dar partile intunecate ale super puterii asiatice, cum ar fi conflictul din Tibet, stau in umbra reflectoarelor. Un alt fapt mai putin cunoscut este cruzimea manifestata de chinezi fata de animalele crescute pentru consum.
    Cruzimea fata de animale este intalnita peste tot in lume, dar China se numara printre statele cu cele mai nemiloase conditii de crestere si de comercializare a animalelor. De exemplu, cainii si pisicile au o soarta cruda, deoarece blana lor este exportata pentru confectionarea de accesorii. In plus, in China consumul de carne de caine si pisica este in continua crestere, estimari recente indicand ca aproximativ 10 000 de pisici si 20 000 000 de caini sunt ucisi anual pentru consum, in conditii de o cruzime inimaginabila, din credinta eronata ca moartea in chinuri potenteaza gustul carnii prin cresterea nivelului de adrenalina.

    Cu toate acestea, nu numai cererea interna a Chinei provoaca aceasta situatie ci si interesele afacerilor occidentale de a oferi consumatorilor produse cat mai ieftine. Astfel, consumatorii din Europa, USA sau din alte parti ale lumii au o mare parte din vina, deoarece cumpara produsele ieftine din China.

    VIER PFOTEN pune la dispozitia celor care doresc sa protesteze impotriva acestei situatii, un protest online, le carei rezultate vor fi folosite in negocierile cu politicienii si oamenii de afaceri din Europa, in incercarea de a impune standarde obligatorii de bunastare a animalelor, in relatiile cu partenerii de afaceri chinezi.

    Afla detalii pe www .vier-pfoten.ro si semneaza petitia VIER PFOTEN!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version