Un clip promotional UE cu scene fierbinti starneste controverse (Video)

de C. Marin     HotNews.ro
Marţi, 3 iulie 2007, 0:00


Captura din clip

Reprezentantii Uniunii Europene au creat un clip „fierbinte” cu scopul de a promova filmul european. Clipul cu pricina a iscat o serie de controverse din cauza continutului sau, considerat de unii "mai putin ortodox".

Oficialii UE sustin difuzarea videoclipului, motivand ca demersul se inscrie in principiul libertatii de expresie promovat de Bruxelles, noteaza EUObserver.

Vezi clipul



Clipul contine mai multe scene erotice din mai multe filme realizate in Europa. Numit "Cinefilii vor iubi asta!", clipul arata diferite cupluri in timp ce fac dragoste si se termina cu apelul: "Let's come together" (un mesaj cu conotatii sexuale in limba engleza).

Spotul publicitar este primul astfel de material dintr-o serie de patru care vor rula in cinematografele din Europa pentru a promova fondul european MEDIA, care distribuie productii cinematografice europene la nivelul statelor comunitare.

Unii vizitatori s-au aratat revoltati de film, considerandu-l obscen, in timp ce altii au fost de-a dreptul incantati de ideea oficialilor UE. Cu toate aceste controverse, filmul european a avut parte de cea mai mare promovare prin intermediul YouTube, dupa ce clipul a fost accesat de 20.000 de utilizatori zilnic.

Martin Selmayr, purtatorul de cuvant al Comisiei Europene pe probleme de media, a declarat ca a primit numeroase plangeri din partea polonezilor care s-au declarat revoltati de o scena erotica unde sunt prezentati doi homosexuali.

"UE crede in libertatea de expresie si in creativitatea artistica si nu este indoctrinata religios", a declarat acesta, citat de EUObserver. EL a precizat ca scenele prezentate in videoclip sunt preluate din filme premiate si ca Executivul european este mandru de bogata mostenire cinematogafica.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


4459 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Ciudat... (Marţi, 3 iulie 2007, 17:09)

    Alecu I [anonim]

    Sa inteleg ca ortodxii nu fac dragoste? Pai daca nu se facea dragoste nu ar mai fi existat ortodoxi pe lumea aceasta.
  • 0 (0 voturi)    
    parol (Marţi, 3 iulie 2007, 17:18)

    v [anonim]

    apelul e "haideti sa terminam impreuna" nu "haideti impreuna"
  • 0 (0 voturi)    
    Chiar 2 (Marţi, 3 iulie 2007, 17:30)

    Goe [anonim]

    La o prima privire sunt chiar 2 cupluri ce pot indigna opinia publica... Hai Europa! ;-)
  • 0 (0 voturi)    
    UE (Marţi, 3 iulie 2007, 17:52)

    vlad [anonim]

    o sti muncitorul de la Volkswagen unde se duce impozitul de 50% din salariul lui? si daca stie oricum nu conteaza....intr-o uniune progresista si neindoctrinata sint altii care stiu ce e bine pt el....poa sa doarma linstit.
  • 0 (0 voturi)    
    ...se asteapta comunicat oficial... (Marţi, 3 iulie 2007, 17:56)

    Andrei [anonim]

    Asteptam reactia BOR. Vad ca la venirea a insusi necuratului in Romania nu s-a sesizat (Marilyn Manson la B'estival). Ciudat, or fi plecat oficialii in concediu in Tailanda?
  • 0 (0 voturi)    
    polonezii indoctrinati (Marţi, 3 iulie 2007, 18:00)

    john [anonim]

    Curios cum polonezii au fost deranjati de scena dintre cei doi homosexuali dar nu si de scena dintre doua lesbiene si cum, desi sunt scene din filme premiate nu s-au revoltat si impotriva filmelor in sine.

    BTW, clipul este bestial !
  • 0 (0 voturi)    
    Problema (Marţi, 3 iulie 2007, 18:05)

    Alex [anonim]

    Problema sunt cele 2 cupluri de homosexuali, respectiv lesbiene.
    Nu le vrem si totusi clipul asta e facut pe banii contribuabilului european.
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine, Europa! Rusine Romania! (Marţi, 3 iulie 2007, 18:14)

    Dumnezeu [anonim]

    Cata nerusinare! in urma cu doar cateva mii de ani omenirea a fost "secatuita" de sodomiti si necredinciosi. A ramas doar Noe si familia. Acum, omenirea a atins acelasi prag de "sfintenie", am putea spune mai exact, apogeul pacatului. Rusine. Rusine. Cu adevarat, ziua "noului potop" se apropie. Nu degeaba spune in Apocalipsa ca "pamantul cu tot ce este pe el va arde". Oare, realizeaza cineva faptul ca "cineva" incearca sa distruga moralitatea, familia, educatia, credinta ? spunea cineva, IADUL este adevarul intelles prea tarziu... mai ganditi-va la aceasta, si apoi luati atitudine. Dumnezeu sa miluiasca!
  • 0 (0 voturi)    
    Fabuleux destin d'Amelie Poulain (Marţi, 3 iulie 2007, 18:20)

    Sa ne intelegem [anonim]

    Va rog termianti cu banii europeanului. Cand cand Biserica Ortodoxa o sa plateasca impozit pe lumanari si banii bagati in buzunar mai trece ceva. Astept prima factura :). Ipocritilor
  • 0 (0 voturi)    
    Care-i problema??? (Marţi, 3 iulie 2007, 18:29)

    sorache [anonim]

    Filmuletul asta e o mostra de viata adevarata, fie c-o sa convina sau nu multora ! Vor ragai asa zisii moralisti, frustratii sexual si alte categorii de genul asta care vad ca n-au de gand sa inteleaga ODATA PENTRU TOTDEAUNA, ca lucrurile astea se vor intampla si de acum incolo indiferent de ce-or sa spuna. ASTA ESTE VIATA SI-O SA TOT FIE ASA. Lucrurile se vor schimba, lumea va evolua ! IN CIUDA VOASTRA!
  • 0 (0 voturi)    
    Premii si indoctrinare (Marţi, 3 iulie 2007, 18:29)

    Uncum [anonim]

    Acum am inteles de ce sunt premiate toate aberatiile. Mai tarziu, cand se porneste tavalugul indoctrinarii, poti sa spui: e un film premiat, deci e bun. Simplu ca buna ziua.

    Iar partea cu "UE crede in libertatea de expresie si in creativitatea artistica si nu este nu este indoctrinata religios" este gluma zilei. Sigur, e adevarat, UE nu e indoctrinata religios. Era bine daca era asa. Pentru ca indoctrinarea UE este si mai rea: financiara, politica, militara, comerciala etc.

    Cu asa UE, cui ii mai trebuie dusmani? Traiasca nEU-comunismul!
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Marţi, 3 iulie 2007, 18:35)

    eu [anonim]

    "clipul asta e facut..." oameni buni : E MONTAT. Adica scenele existau deja. Nu a bagat nimeni bani in filmari ci doar vre-o cateva ore de montaj. O parte din scene sunt din Amelie si pot sa pun pariu ca daca va intreaba careva spuneti ca e un film bestial. Nu va mai ipocrizati atata.
  • 0 (0 voturi)    
    Nehotarare su cum se pupa: (Marţi, 3 iulie 2007, 18:37)

    va [anonim]

    "Comentariul va fi vizibil dupa validarea de catre editorul site-ului.
    Va multumim."

    cu

    " Avertisment:
    Autorul comentariului va fi singurul responsabil de continutul acestuia si isi va asuma eventualele daune, in cazul unor actiuni legale impotriva celor publicate."
  • 0 (0 voturi)    
    reclama e sufletul comertului (Marţi, 3 iulie 2007, 18:45)

    macchiavelli [anonim]

    orice reclama buna trebuie sa suscite controverse, altfel nu si-a atins scopul. totusi, daca controversele sunt mai mari decat insusi obiectul reclamei, atunci cred ca din nou reclama nu si-a atins scopul....la o prima vedere cred ca UE a cam exagerat totusi cu reclama aceasta, puteau gasi multe alte moduri de a promova inteligent filmele europene...asa, in loc sa discutam despre filme europene vorbim daca e moral sau nu ca in reclama apar 2 homosexuali. sau asta a fost intentia de la bun inceput ?!
  • 0 (0 voturi)    
    pt. alecu nr.1 (Marţi, 3 iulie 2007, 19:00)

    gabriel [anonim]

    ortodox- acest cuvant nu defineste doar religia noastra.
    mai inseamna si persoane care urmeaza riguros o dogma, o doctrina. de exemplu sunt evreii ortodoxi, care nu sunt crestini cum ar crede unii, ci tot mozaici dar sunt foarte stricti in doctrina lor. in contextul de mai sus, se foloseste in sens figurat, adica iesit din comun, neconform cu opiniile majoritatii, socant, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    ipocrizia (Marţi, 3 iulie 2007, 19:14)

    c [anonim]

    oamenii fac dragoste, iar dragostea, a sti sa iubesti, este o arta. Bunul-simt imi spune ca e un videoclip genial. Are dragoste dar nu e lubric, are sex dar nu e porno, are chemare dar nu simti un cot in stomac din partea producatorului. Oamenii fac dragoste. Si le place sa o faca. Doctrina ar trebui lasata la latrina... (va place lalaitul?....)
  • 0 (0 voturi)    
    Grotesque (Marţi, 3 iulie 2007, 20:21)

    Angelina [anonim]

    Sa intelegem ca, de fap ,"Uniunea" Europeana se rezuma la un big fuck aplicat cetatenilor ei, iar filmul european nu are nicio valoare decat daca e un big fuck.Probabil guvernul din umbra al UE se prapadeste de ras la adresa fraierilor adunati sub steagul dracului ,anuntand federalizarea, globalizarea si ingradirea drepturilor si libertatilor civile si religioase pe motive de terorism, incalzire globala, energii alternative si coduri de identificare personala pt. o asa zisa securitate comuna.Got it?666!!!Soon.De ce mai avem nevoie de parlament national cand peste 70% din legi se dicteaza de la Bruxelles?!
  • 0 (0 voturi)    
    superclip (Marţi, 3 iulie 2007, 20:38)

    corvus coraX [anonim]

    Clipul in sine este o realizare absolut formidabila. Si daca sunt cupluri de gay ce-i?! Toata lumea vede doar relatia fizica dintre ei dar putini stiu ca intre multe cupluri homosexuale exista iubiri durabile. Care-i problema?! Tot asa cu ar putea parea dizgratioasa scena de sex dintre doua cupluri in varsta, Toti oamenii au dreptul la iubire, toti au dreptul sa faca sex exact cum le convine si cu cine le place, nimeni nu are dreptul sa se bage sub plapuma nimanui. Iar daca mai si este vorba de arta, ipocritii, pudibonzii, habotnicii sa stea acasa la manele si telenovele.

    CLIP SUUPER!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    "Let's come together...baby" (Marţi, 3 iulie 2007, 21:25)

    Hiperboreea [anonim]

    Ca in orice opera artistica nu scenele detaliate sunt importante ci mesajul, sinteza, morala, invatatura. LaBrancusi nu ne imaginam lipsa de moralitate ci Uniunea in raport simetric si armonios. Ma rog au fost dobitoci in Ro prin anii '50 care au refuzat operele lui donate statului roman pe motiv ca sunt decandente si atunci saracul le-a donat statului francez ( vz Atelirul Brancusi de la Centrul Pompidou )
    Din acest clip intelegem ca unii
    "fuck " sau fac pe altii. Problema in Europa e cine pe cine. Mie mi se pare ca masculii Alpha ( Germania- Franta-Anglia ) ii fac pe ceilalti de nu se vad. Desigur in jocul armonios al " fuck-erii de bine " maimutzicile trebuie sa se conformeze si " sa come together". In fond e cool sa vezi cum ti se explica Uni-Unea, Impreunarea, Yin-Yang, Yo-Ga prin scene primordiale.
    Bravo Europa !!. Ea ramane un focar de civilizatie si evolutie umana de esenta greaca. Cine naiba ne-o fi potcovit cu spiritualitatea asta din Orientul Mijlociu de n-avem voie sa ne uitam de la curea in jos ca "e pacat si rusinos"?. Daca citim Marcus Aurelius ne dam seama ca Roma Antica era mult mai evoluata spiritual decat evreii antici. Ma rog, marketingul si salesmanshipul are radacini vechi.
  • 0 (0 voturi)    
    critica (Marţi, 3 iulie 2007, 22:33)

    vasile [anonim]

    bai , astia deranjati de homosexuali, as vrea sa va vad refuzand o tura cu 2 fete care se incalzesc intre ele inainte. jumatate din complexatii astia care o dau inainte cu biserica si "asa nu e bine" se masturbeaza la clipuri de genul asta.

    traiti in romania si asta a ocupa tot timpul. singura natie din lume care are o vorba de genul "sa moara capra vecinului" si se mandreste cu traditia. Majoriatatea sunteti rasisti,inculti si incapabili sa faceti ceva util. Romanii nu sunt harnici, nu sunt destepti si nu merita toata mierea din lume. Romanii au exact ceea ce merita. Enjoy.
  • 0 (0 voturi)    
    filmulet (Marţi, 3 iulie 2007, 22:37)

    Paul [anonim]

    Mi-a placut colajul in Amelie, imi place si aici. Celor ofuscati le recomand sa isi investeasca timpul si indignarile in altceva.
  • 0 (0 voturi)    
    auzi ba "Dumnezeu"... (Marţi, 3 iulie 2007, 23:26)

    nicubila [anonim]

    ..de te semnezi acolo mai sus otzara: ai cam luat-o pe aratura asa-ncet incet. deschide ochii da'un pic si mintea, incearca sa acepti ca exista si alte perspective, alte puncte de vedere. nu-i vorba de "societatea merge inainte" aici (inclusiv cu acest filmulet), ci de a fi capabil sa ai un dialog. unul normal.
    cat despre sustinerea cinematografului european, eu unul ma declar f bucuros de incercarea asta...poate le si iese
  • 0 (0 voturi)    
    moolta moo3 U.E. (Marţi, 3 iulie 2007, 23:47)

    NORGEMAN [anonim]

    Avem o tara sa traim in ea! nu ne trebuie ue cu toate porcariile ei!
    Vedeti ce inseamna globalizare, "modernism" si alte notiuni dupa care sunteti topiti cand auziti de integrarea in U.E.????
    DESTEPTAREA!
  • 0 (0 voturi)    
    OAMENI BUNI (Miercuri, 4 iulie 2007, 1:10)

    liviut [anonim]

    OAMENI BUNI oare chiar nu vedeti ca totul este dirijat ca sa ne invete ,sa ne conduca, sa ne impinga,sa ne oblige spre pacatul imoralitatii sexuale ,care este virful pacatoseniei umane. Toate televiziunile abunda in a ne prezenta imagini imorale ,scene fierbinti, stiri despre viata intime a asa ziselor vedete din cinema, sport sau personaje mondene. Pe strada ziarele si revistele ne violenteaza privirea cu imagini obscene aflate uneori linga reviste pentru copii ,desi legea interzice expunerea lor publica in chioscurile de presa.Autoritatile bisericesti au in cel mai bun caz o palida reactie de ochii lumii. UE are mii de legi care reglementeaza tot chiar si dimensiunea fructelor aflate la vinzare dar nu are o pozitie oficiala fata de prostitutie ba chiar o incurajeaza. O imensa conspiratie demonica este la lucru pentru a ne corupe, pt a face ca vechile standarde morale sa cada in dizgratie ,astazi se spune ca trebuie sa fim dezinhibati, liberi in a face orice astfel vom fi mai fericiti mai impliniti .institutia familiei este blamata si atacata din toate partile.Cine nu accepta ideile noii revolutii sexuala este numit retrograd ,incult, complexat si ipocrit incapabil sa inteleaga vremurile pe care traim,sau impotent. Bineinteles ca oamenii au facut sex din totdeauna si o vor face dar asta nu inseamna sa vada si copii la TV acest lucru .Nu trebuie sa se puna in miscare intreaga medie strigind si aratind sus si tare relatiile intime acestea sunt si trebuie sa ramina asa cum este si numele adica intim nu public, ridicat la rang de politica de Uniune Europeana.
  • 0 (0 voturi)    
    ipo (Miercuri, 4 iulie 2007, 1:19)

    elena [anonim]

    Plina tara de ipocriti si frustrati sexual.
  • 0 (0 voturi)    
    joc de cuvinte (Miercuri, 4 iulie 2007, 3:13)

    monica L [anonim]

    nu, e "let's cum together!!!"
  • 0 (0 voturi)    
    Problema e alta (Miercuri, 4 iulie 2007, 5:12)

    Unu [anonim]

    De ce nu s-au facut mai multe colaje pe subiecte diverse dintre care numai unul sa fie sexul ? Daca or sa apara atunci e perfect. Daca nu, e fain si asta dar nu reprezinta filmul european. Eu sunt fan al filmelor europene si pot sa spun ca au mult mai multa viata in ele decat cele americane dar nu neaparat mai mult sex. Atata vreme cat cannes a devenit aproape la fel de important ca oscar-ul... eu zic ca e de bine.

    Pt cei care au probleme sexuale va recomand cu caldura un doctor de cap (ala de pe umeri) sau daca varsta e deja inaintata si va ganditi la sfinti.. va recomand sa fumati niste marihuana. SUCCES!
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt mai multe clipuri...cu 4 teme principale (Miercuri, 4 iulie 2007, 9:11)

    Sorana [anonim]

    Accesati urmatorul link, pe pagina oficiala a Uniunii Europene si veti vedea ca sunt 4 clipuri cu urmatoarele teme: JOY, LOVE, TRISTESSE, AMOUR.

    http://ec.europa.eu/information_society/media/overview/clips/index _en.htm
  • 0 (0 voturi)    
    morala crestina (Miercuri, 4 iulie 2007, 9:15)

    gabi [anonim]

    Nu ce intra in gura omului il spurca , ci ce iese din ea .... nu pretind ca am citat corect , dar asta a raspuns Isus unuia care pretindea ca-i ortodox ( adica un pastrator al Legii ad literam ) .
    Problema lumii noastre , europene sau nu , este ca a devenit o normalitate sa intri in biserica dupa ce , la numai un colt distanta , l-ai suduit zdravan pe cersetorul care cere mila . Si pe care o sa-l sudui si mai vartos imediat ce ai iesit :)
    Pe cand gasim de cumparat " indulgente " ca in evul mediu ?
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. toti iubitorii de sex protejat de mai sus. Copii la canal! (Miercuri, 4 iulie 2007, 9:32)

    Din public! [anonim]

    Din pacate nimic nou!
    Se implineste cuvantul Sfantului Antonie cel Mare, care a trait in secolul al IV-lea, si care zice:"Va veni vremea ca oamenii sa innebuneasca si cand vor vedea pe cineva ca nu innebuneste, se vor scula asupra lui, zicandu-i ca este nebun, pentru ca nu este asemenea lor".
    Asta se numeste prigoana crestinilor!
    Calea catre Rai este f. ingusta, catre iad insa - autostrada pe 10 benzi!
  • 0 (0 voturi)    
    critica gratuita a religiei (Miercuri, 4 iulie 2007, 9:47)

    daniel [anonim]

    vad ca dezbaterea asupra acestui clip s-a transformat intr-o critica gratuita a religiei.
    vad mai sus atacuri la adresa unor institutii religioase, atacuri la adresa membrilor unor culte, atacuri asupra unor atitudini izolate sau inchipuite...
    mare este rautatea omeneasca...
    bine, si autorul poarta o mica parte din vina.

    sunt un sustinator al filmului european, dar nu sunt de acord cu marea majoritate a comentariilor de mai sus.
  • 0 (0 voturi)    
    Amelie (Miercuri, 4 iulie 2007, 10:06)

    Bluenemo02 [anonim]

    Filmuletul contine pe jumatate scene din "Amelie" ... o scena comica de fapt in care protagonista numara orgasmele tuturor celor din oras. Efectul colajului e unul comic dupa cum se vede si la ultimul cuplu, orgasmul manifestindu-se printr-un scurt "uh". :)
  • 0 (0 voturi)    
    eh lume!!! (Miercuri, 4 iulie 2007, 10:22)

    Gabi [anonim]

    vest europenii sunt mult mai putin "pudici" in ceea ce priveste relatiile sexuale decat noi astia mai din est (si totusi sunt intrigati de clip), noi ne ascundem "sa nu se stie", de aceea o mare parte a populatiei din romania indoctrinati cu ideea ca a face sex sau dragoste e un lucru rusinos, ajung sa sufere de frustrari.
    Din acest motiv romanii sunt rai, pe langa neajunsurile financiare un mare neajuns este cel sexual (pentru unii)!
    facce-ti mai mult din ce ati vazut in clipul de mai sus si pun pariu ca fiecare zi o sa fie mai ushor de suportat!
  • 0 (0 voturi)    
    C.N.A. (Miercuri, 4 iulie 2007, 10:27)

    Mario [anonim]

    Daca un clip asemanator aparea in Romania C.N.A. -ul il desfinta inca din ,,scutece,, insa in Europa se poate orice .Inca o data demonstram ca suntem mai catolici decit Papa.
  • 0 (0 voturi)    
    prosti, da' multi (Miercuri, 4 iulie 2007, 10:34)

    dm [anonim]

    ce tare. am aflat azi ca pluralul la ortodox e pt unii liber-cugetatori ortodoxi. ca suntem o tzara de frustrati si ca numai acesti sunt freeminded si ca asta se traduce prin felatii publice, ca pornografia e cool, ca toti crestinii sunt ipocriti, ca doctrina rimeaza cu latrina (un popor de ipocriti dar si de poeti)..
  • 0 (0 voturi)    
    dezamagire (Miercuri, 4 iulie 2007, 10:59)

    un oarecare [anonim]

    U.E. este organismul care ne va face sa nu mai avem tinuta morala specifica poporului nostru, pentru ca sub masca "libertatii de expresie" ne bombardeaza cu tot felul de obscenitati si de anomalii ridicate la rang de principiu de accaptare si chiar la rang de lege (pentru drepturile minoritatile sexuale). In loc sa se dea legi in acest sens mai bine s-ar investi in tratarea psihica a acestor persoane cu inclinatii sexuale anormale si redarea acestora societatii.
    Daca analizam un pic o sa ne dam seama ca DUMNEZEU a lasat ca barbatul sa aiba relatii sexuale numai cu femeia iar femeia numai cu barbatul, doar asa se poate perpatua specia umana nu in alt mod imoral si anormal. In scurt timp datorita "negociatorilor" de dinaintea intrarii in UE cat si a celor ce ne reprezinta acum la aceasta uniune, o sa ne pierdem I D E N T I T A T E A pentru ca doar se accepta la modul servil conditiile impuse, ei ne negociind nimic sau aproape nimic. Stiu ve-ti spune ca nu este adevarat dar cu toate ca sunt un om optimist realitatea ma face sa fiu rezervat.
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Miercuri, 4 iulie 2007, 12:08)

    romanu [anonim]

    1. reclama... ca sa se vanda produsu' asta, cum bine zicea cineva aici... nEU-comunist... pt. ca nu se vinde cum ar vrea ei.

    2. intr-adevar, banu' lucratorului polonez sau roman, bulgar sau lituanian se duce pe astfel de chestii...

    3. pluralu' de la ortodox este ortodocsi, nu ortodoxi... comentariile sunt inutile aici.

    4. numai bine, io as propune clip erotic cu functionarimea de la bruxelles... ca sunt multi, vreo 40 000
    si mai tineri si mai batrani, ca sa respectam "diversitatea".
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Gabi (Miercuri, 4 iulie 2007, 12:17)

    Din public! [anonim]

    Vest europenii sunt mult mai putin "pudici" si in in consecinta din ce in ce mai putini. Te-ai intrebat cine iti va plati pensia?
    Simt nevoia unei clarificari de termeni intre sex/dragoste:
    F-t-i protejat, just for fun= sex .
    Cand scopul este facerea de copii = dragoste!

    Pe alt plan urmand logica potrivit careia ce este placut trebuie si expus public, defecatia si mictiunea in public poate fi un mijloc de exprimare. Nu face rau nimanui si face placere celui ce "se exprima astfel".
  • 0 (0 voturi)    
    mai 'DIN (WC) PUBLIC!' (Miercuri, 4 iulie 2007, 12:44)

    gigi [anonim]

    "Se implineste cuvantul Sfantului Antonie cel Mare, care a trait in secolul al IV-lea, si care zice"
    ba tu chiar esti serios sau te faci?

    "Vest europenii sunt mult mai putin "pudici" si in in consecinta din ce in ce mai putini."
    ce sa mai zici... asa stii tu, ca ei sunt mai putini si in Romania natalitatea, imigratia, longevitatea dau peste. ba ce prostii spui ma exorcist mic ce esti...?

    "Pe alt plan urmand logica potrivit careia ce este placut trebuie si expus public, defecatia si mictiunea in public poate fi un mijloc de exprimare."
    la tine in familie poate, asa e cu incestul asta... o mai da in bara

    "Calea catre Rai este f. ingusta, catre iad insa - autostrada pe 10 benzi!"

    si asa pentru sfarsit, nici nu trebuie sa ma gandesc de doua ori. decat cu un rupt ca tine o vesnicie in 'rai', mai bine jos
    (si nu cenzurati ca am pus suflet aici)
  • 0 (0 voturi)    
    A aparut in limba roamana pagina resursa pentru jurnalistii interesati de UE (Miercuri, 4 iulie 2007, 13:13)

    Ciucu [anonim]

    Va semnalez aparitia in limba romana a paginii eu4journalists.eu foarte bogat in informatii din sfera Uniunii Europene.
    Acesta contine o gramada de informatii si de resurse jurnalistice referitoare la politici, institutii si oameni. Acolo sunt fel si fel de giduri si informatii nationale si regionale.
    Pentru mai multe detalii mergeti la http://ciucu.wordpress.com/
  • 0 (0 voturi)    
    despre klip (Miercuri, 4 iulie 2007, 13:18)

    eurosceptiku\' [anonim]

    clipul asta ii reprezinta pe cei de la UE si non-valorile pe care incearca sa le bage pe gat noilor veniti sub diferite forme: politici, programe, regulamente, directive etc. Rezistenta Poloniei este un exemplu de urmat!
  • 0 (0 voturi)    
    punct atins (Miercuri, 4 iulie 2007, 14:05)

    Sebo [anonim]

    doar prin faptul ca a creat atata valva reclama si-a atins scopul ... deci e foarte reusita :-))
  • 0 (0 voturi)    
    apropo de scop (Miercuri, 4 iulie 2007, 14:32)

    euroscpetiku' [anonim]

    daca scopul a fost sa ne ingretsosheze pe toti, da, a fost atins!
  • 0 (0 voturi)    
    PROSTIA OMENEASCA (Miercuri, 4 iulie 2007, 14:33)

    BOGDAN [anonim]

    DINTR-UN MIJLOC DE PROCREARE,OAMENI ILUMINATI AU GASIT DE CUVIINTA SA O TRANSFORME IN ARTA SAU INTRUN MOD DE VIATA.
    STUPID,PROSTESC,DEMORALIZATOR?OARE ACESTA ESTE APOGEUL OMENIRI?IN ZIUA DE AZI ESTE APROAPE LITERA DELEGE SA FACI SEX CAT MAI MULT SI INDIFERENT DE VARSTA DE LOCATIE DE PARTENER
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Gigi (Miercuri, 4 iulie 2007, 14:43)

    Din public! [anonim]

    Replica ta nu ma face sa cred decat ca, din pacate, am avut dreptate in tot ce am spus!
  • 0 (0 voturi)    
    film = sex ? (Miercuri, 4 iulie 2007, 14:45)

    curios [anonim]

    Deci film = sex ?
    Nu e nimeni indignat de asta?
  • 0 (0 voturi)    
    efect (Miercuri, 4 iulie 2007, 15:18)

    olandezu [anonim]

    Adevarul este ca e un clip bine facut si de efect: o sa retineti ca se fac filme euopene si cand o sa vedeti vreun afis cu un film spaniol, italian, francez etc, o sa va para familiar si incitant. Nota 10.

    Restul considerentelor puritan-ipocrite sunt aberatii. Bine ca voi vizionati si ca mai si lasati copii sa se uite la filme violente, cu galeti de sange revarsandu-se pe sticla, morti gramada si sadici dementi de tot felul, intrigi compliate si/sau stupide, oricum nerealiste in majoritate cazurilor, iar cand e vorba de sex, vai de mine! ce pacat mare! sa punem ziaru'!

    da' parca tare-i fain sa tragem cu ochiu' un pic, ha? ;)
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. "olandezu" (Miercuri, 4 iulie 2007, 15:46)

    Din public! [anonim]

    Nu exista bine, sau rau facut. Important este doar mesajul si care roadele actiunii respective.
    Sa inteleg ca sub pretextul libertatii TREBUIE sa omoram BUNUL SIMT? Asta se intampla deja sub ochi nostri pornind de la "valorile" vestului!
    REf la violenta de la TV. Ai perfecta dreptate. Lucrurile trebuie vazute in aceeasi perspectiva.
    Chiar totul trebuie legiferat?
    Din pacate se pare ca cel (mai) rau urmeaza!
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. olandezu (Miercuri, 4 iulie 2007, 16:27)

    MOraleSs [anonim]

    Bravo olandezu'. Ai zis foarte bine ce ai zis. Si as mai adauga si eu pe langa emisiunile de imbecilizare gen Schimb de mame, Tradati in dragoste, Ciao Darwin .. etc etc pentru ca exemplele pot continua la nesfarsit.
  • 0 (0 voturi)    
    la Din public! (Miercuri, 4 iulie 2007, 16:43)

    olendezu [anonim]

    Libertatea si bunul simt nu prea au multe in comun iar chestia asta cu bunul simt romanesc in antiteza cu nesimtirea vestica e o viziune ridicola.

    In Romania, nu de putine ori, sotia mea venea acasa plangand din cauza remarcilor cretine a unor barbati romani de astia cu frica de dumnezeu doar duminca. Aici in NL, de 6 ani s-a intamplat o singura data si atunci ca sa-i spuna cineva ca e frumoasa, pur si simplu. Nici vorba de obscenitatile de pe strazile Romaniei.

    Asta e doar un exemplu, stiti foarte bine cum sta treaba cu bunul simt pe acasa.

    Amsterdam-ul este un oras mare, cosmopolit si divers. Poti vedea de toate, de la femei prostituate afisate in geam si cofee shop-uri unde se fumeaza marihuana in Cartierul Rosu, la muzee, palate, biserici, sali de concerte, parcuri. Cu toate astea, civilizatia se simte si este cu siguranta la un nivel mai ridicat ca si in Bucuresti de exemplu.

    Nu vreau neaparat sa critic Romania si sa ridic in slavi Olanda. In mod cert RO are potential. Insa daca e de pus osul la treaba ca sa avem o societate mai buna, eu zic ca e mult mai mult de lucru acasa, in RO.

    In concluzie, daca va macina asa de tare problemele astea, rezolvati-le intai acasa. Cand Romania devine un exemplu de civilizatie si bun simt, atunci treceti si faceti restul lumii mai buna.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Olandezu (Miercuri, 4 iulie 2007, 17:19)

    Din public! [anonim]

    Trec peste tonul superior al romanului care da lectii "fraierilor" ramasi in Romania si va atrag atentia ca interpretarea vorbelor mele este gresita. Nu cred ca am pus nicaieri in antiteza "bunul simt romanesc nesimtirea vestica". Bunul simt este sau ar trebui sa faca parte dintre valorile general umane. Din punctul meu de vedere bunul simt exista in primul rand atunci cand o persoana isi cenzureaza in permanenta vorbele si actiunile in ideea de a nu leza pe nimeni din jur ("ce tie nu-ti place, ...). Asta cred ca se aplica in orice domeniu al societatii umane.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Din public! (Miercuri, 4 iulie 2007, 21:14)

    olendezu [anonim]

    Daca ati trecut cu adevarat peste tonul romanului care da lectii, ma bucur. Dar din modul in care ati formulat fraza, ma tem ca v-ati simtit atins.

    Imi pare rau, dar sunteti dumneavoastra complexat si nu eu cu tonul cu pricina. Nu am nimc impotriva romanilor de acasa. Din contra, am prieteni buni, oameni de valoare care resusesc oriunde ar fi dar care au ales sa ramana in Romania. Ciudat este ca si ei au pareri asemanatoare cu mine pe subiectele astea ...

    Interesant de remarcat cum deranjeaza o comparatie in care Romania iese prost si cum se simte un ton superior al celui care critica dar ce bine ne simtim cand criticam "viciile" vestului, ca acum 20 ani....

    In rest sunt de acord cu ce ziceti. Bunul simt, simtul etic, simtul moral tin de valori general umane (nu neaparat religioase). Daca resusesti sa fii echilibrat, cu toleranta, intelegere si respect pentru cei din jur chiar si fara frica ca te bate doamne-doamne, eu zic ca reusesti sa fii om.

    Daca ganditi asa, cum se poate ca din cauza unui clip la care nimeni nu va forteaza sa va uitati, care nu va ataca direct si nici nu a fost macar difuzat pe posturile TV romanesti, sa va simtiti crestin prigonit?! (postarea 30) Nu vi se pare cam exagerata reactia? Si ce substrat are oare o reactie asa de violenta la o actiune mai mult decat inofensiva precum clipul care se comenteaza? Nu cumva multa frustrare? Oare de unde vine ea? Nu cred ca de la viciile vestice ... Cu siguranta nu de la clipul asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Olandezu! (Joi, 5 iulie 2007, 16:02)

    Din public! [anonim]

    In primul rand vreau sa-mi cer scuze tuturor (si lui Gigi!) pt. comparatia extrema de la pct. 38, care recunosc ca a fost cam violenta. Daca totusi ne gandim la guru exilat in Suedia, nu cred ca am gresit prea mult.
    Intorcandu-ne la ultima postare, practic am remarcat tonul romanului plecat in strainatate care da lectii, din ciclul "la voi in Romania", celor ramasi in tara. Exista si o tipologie a romanului care vrea sa se globalizeze mai repede si sa uite de unde a plecat. Va incadrati in acesta?

    Ref la clipul respective- este doar o picatura chinezesca, intr-un proces care a inceput deja prin care se doreste a da omului muritor impresia ca este Dumnezeu pe acesta lume si poate face orice, fara nici o limita, fara nici un fel de consecinte. Acest lucru se va dovedi inevitabil pierzator. Efectele se vor vedea in mod sigur in timp. Lipsa fricii de Dumnezeu este cauza tuturor relelor pe acesta lume.

    Ca sa ma autocitez dintr-o postare de zilele trecute:
    “Cea mai mare amenintare la adresa pacii (se poate inlocui cu oameni!) este lipsa iubirii fata de aproapele nostru, inchinarea la idolii materiali - vezi goana dupa agonisirea de lucruri materiale de cele mai multe ori in detrimentul semenilor nostrii si inchinarea la propriul nostru idol. Acesta va duce la distrugerea lumii in care traim!
    Dupa care va urma "cer nou si pamant nou"! In acest sens recomand citire cartii Pr. Gheorghe Calciu Dumitreasa “Homo americanul dintr-o perpectiva ortodoxa” care arata, documentat, ca cercetarile 4 echipe de oameni de stiinta americani converg spre acesta idee.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. olandezu! (Joi, 5 iulie 2007, 16:03)

    Din public! [anonim]

    Continuare!

    Va recomand cu caldura sa nu ignorati Cartile Sfinte si scrierile Sfintilor Parinti. Exista o orbire a omenirii avida de lucruri materiale.
    Vreti un exemplu de orbire in masa - luati exemplul Germaniei naziste - cum unul dintre cele mai mari popoare ale lumii a putut sa fie atras intr-o cursa infernala de catre un precursor al anticristului.
    Va mai recomand si cartea “Partea diavolului”, de un autor elvetian Denis de Rougemont.
    Retineti o idee de final, unde nu este Dumnezeu este “cel rau”! Sa avem grija cui ne inchinam!
  • 0 (0 voturi)    
    da, da, aveti dreptate! (Joi, 5 iulie 2007, 17:57)

    batranu cocoshat lesbofil [anonim]

    iata un om care isi mai aminteste de carti "prafuite" cand unii fac apologia dezvoltarii pe inalte culmi a occidentului prosper & critica inapoirea poporului astuia....

    Da, Denis de Rougemont de 100 de ori! si s-a mai tradus o carte a lui, "Iubirea si occidentul". ;)

    sa pastram limitele!. pro-patria-polska!
  • 0 (0 voturi)    
    pentru Din public (Joi, 5 iulie 2007, 22:41)

    ciprian [anonim]

    Daca iti spun ca sunt homosexual mai sustii: "Cea mai mare amenintare la adresa pacii (se poate inlocui cu oameni!) este lipsa iubirii fata de aproapele nostru" ?
  • 0 (0 voturi)    
    asta-i farmecul... (Vineri, 6 iulie 2007, 12:33)

    robert [anonim]

    e lung si anevoios drumul ce duce de la intuneric la lumina!
  • 0 (0 voturi)    
    b (Duminică, 8 iulie 2007, 16:56)

    b [anonim]

    HUOOOO!
    • 0 (0 voturi)    
      Fiecare cu treaba lui (Sâmbătă, 29 decembrie 2007, 13:48)

      Iustin [anonim] i-a raspuns lui b

      Dragilor,

      Daca nu va place, nu va uitati. fiecare e liber sa faca ce vrea si nu are sens sa ne omoram cu toate fazele astea de doi bani.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by