Google a achizitionat luni compania GrandCentral, care se ocupa de managementul comunicatiilor de voce, miscare prin care spera sa isi imbunatateasca oferta de servicii. Termenii financiari ai afacerii nu au fost dezvaluiti, desi au existat voci care au plasat pretul de cumparare in jurul valorii de 50 de milioane de dolari.

Se crede ca tehnologia de la GrandCentral ar putea fi utilizata pentru Google Talk. Tehnologia online le permite utilizatorilor sa foloseasca telefoanele si casutele vocale ca si cum ar avea un singur numar de telefon.

GrandCentral functioneaza, in aceasta situatie, ca un intermediar intre mai multe numere de telefon. De exemplu, un utilizator primeste un numar de telefon care, prin intermediul unei interfete online, poate fi setat sa sune la unele, la toate, sau la niciunul dintre apelurile primite, in functie de apelant.

Astfel, utilizatorul nu trebuie sa mai fie ingrijorat ca va pierde apelurile importante. In plus, utilizatorul primeste o casuta vocala centrala, care poate fi accesata de pe orice telefon. Printre alte optiuni, serviciul ofera posibilitatea ca mesajul sa fie trimis mai departe sau sa fie blocat, ca „spam”.

„Credem ca tehnologia celor de la GrandCentral se potriveste foarte bine eforturilor de a oferi servicii care imbunatatesc schimbul de informatii intre utilizatorii nostri”, a spus Wesley Chan, Google Product Manager.

Integral in Chip Online