Evz

Berea si sucurile, vedetele publicitatii TV

de Floriana Scanteie     Evenimentul Zilei
Luni, 9 iulie 2007, 0:00


Foto: Evz

Telespectatorii au fost bombardati in iunie, conform clasificarii Alfa Cont Mediawatch, in special de spoturi la bere (12.741), bauturi racoritoare (12.374), servicii de telefonie mobila (10.003), servicii bancare (8.186) si masini (7.813).

Consumul dicteaza reclamele

Specialistii in publicitate pun numarul mare de reclame la bere si sucuri pe seama consumului ridicat, intr-o luna cu medii de temperatura foarte ridicate.

„Pe timpul verii, tendinta de consum a romanilor se indreapta, in general, spre produsele specifice acestui anotimp, de exemplu bauturile racoritoare, inghetata, produsele lactate si tot ce inseamna bunuri de larg consum, pentru ca e momentul propice consumului lor”, a explicat Liana Radut, marketing director la Clir Media.

Clientii de publicitate, interesati sa aiba tot timpul anului produse pe care sa le promoveze prin reclame la TV, s-au specializat in ultimii ani pe lansarea unor produse special concepute pentru un anumit sezon.

In aceasta categorie intra diferitele sortimente de ciocolata care au o reteta mai „light”, cafeaua cu derivate mai „racoroase” sau berea servita extra-cold.

Nici celelalte categorii de produse nu au fost „vaduvite” de aparitii in calupurile publicitare. In topul primelor zece produse la care s-a facut reclama luna trecuta, conform monitorizarii Alfa Cont, sunt creditele destinate vacantelor, pachetele speciale oferite de companiile de comunicatii sau masinile.

Aceste reclame diversifica oferta de sezon si au in vedere sustinerea unui produs cu notorietate pe piata. De altfel, publicitarii considera ca sezonalitatea anumitor reclame tinde sa devina din ce in ce mai putin vizibila.

Astfel, clientii de publicitate opteaza fie pentru prelungirea perioadei de promovare a produsului, fie lanseaza alte categorii, care se preteaza consumului de moment.

Raluca Sultan, strategic planner la Ogilvy Group, vorbeste despre aceasta tendinta in marketing, care se contureaza de cativa ani si care se refera la pierderea caracterului sezonier al produselor destinate consumului exclusiv vara.
Integral in Evz






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


116 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by