Retailer-ul de electronice, electrocasnice si IT&C, Flamingo International, va distribui oficial, incepand din aceasta luna, gama de produse Sony Vaio in Romania, prin magazinele reprezentative din capitala si din tara apartinand retelelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, a anuntat compania intr-un comunicat de presa.

Oficialii Flamingo estimeaza ca vanzarile Vaio vor reprezenta 15% din totalul vanzarilor de laptop-uri din retelele Flamingo International, Flanco si Flanco World, in 2007.

Primele produse din gama Vaio pe care Flamingo le va comercializa pe piata autohtona, dupa concretizarea acestui parteneriat sunt notebook-urile din seria TZ si FZ.

“Noile notebook-uri Vaio folosesc materiale revolutionare, cea mai noua platforma si cele mai inalte standarde de design. Ecranul ofera un contrast marit si culori vibrante, acestea fiind particularitatile tehnologiei Sony X-black LCD, plus iluminarea LED economica, menita sa ofere o durata mai mare de utilizare a acumulatorilor” a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Reprezentantii Flamingo au mai precizat ca toate modelele vor fi disponibile de la inceputul lunii iulie a acestui an in magazinele reprezentative Flamingo Computers, Flanco si Flanco World din Bucuresti si provincie la preturi cuprinse intre 1500 si 2500 de euro.

Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flanco, Flamingo Computers si Future Shop, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite.

Reteaua Flanco World cuprinde noua astfel de magazine in intreaga tara. Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania, este liderul pietei locale de IT&C, detinand primul loc pe piata calculatoarelor pentru al patrulea-lea an consecutiv, cu o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005.