Last.fm a facut un deal cu Sony

de Iulian Comanescu     Media lui Comanescu
Luni, 9 iulie 2007, 0:00



Last.fm, radioul social pe care multi dintre noi il folosesc sau l-au folosit, a anuntat un deal oficial cu Sony-BMG pentru transmisia on-line a pieselor detinute de gigantul muzical. Last.fm are deja deal-uri cu EMI, Warner si o serie de label-uri indie. Singurul gigant muzical ramas pe din afara deocamdata e prin urmare Universal Music.

Last.fm isi bazeaza succesul pe o inovatie in acelasi timp utila si spectaculoasa: playlist-ul se realizeaza in functie de comportamentul userilor - deci clicurile pe care acestia le dau ca sa ajunga la piese care le plac. E ceea ce Last.fm promoveaza ca “social music revolution”, revolutia sociala a muzicii.

Din cate inteleg, Last.fm difuza si anterior piese din catalogul Sony/BMG. Faptul ca Sony/BMG se bazeaza pe Last ca pe o unealta de marketing ar putea insemna si ca mecanismul de ascultare va fi parazitat de “recomandari” si alte alea? Recent, radioul a fost achizitionat de CBS contra a peste 200 de milioane de euro.
dezbate pe blogul lui Comanescu








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


43 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by