BRD a fost singura banca din Romania care a reusit sa-si dezvolte cota de piata in materie de credite si depozite de la 16 la 18%, pastrand un ROE (Return on Equity, adica rentabilitatea capitalului propriu, unul dintre cei mai importanti indicatori ai profitabilitatii) de 36% si reusind sa ramana cea mai rentabila banca din tara in 2006".

Conform Euromoney, "BRD - Groupe Societe Generale s-a remarcat prin strategia incisiva de dezvoltare a segmentului de retail. In 2006, banca a deschis 274 de noi agentii, a atras 350.000 de noi clienti, a angajat 2.200 de persoane si a facut investitii in valoare de 67 milioane de euro".

Totalul creditelor acordate de BRD depasea 18,7 miliarde RON la sfarsitul anului 2006, in crestere cu 79% fata de 2005.

Tendinta de crestere a activitatii bancii a fost confirmata in primul trimestru al anului 2007. Banca a obtinut in primele trei luni ale acestui an un profit net de 50 milioane de euro.