S-au implinit cinci luni de la lansarea Kanal D in Romania. Impachetat festiv in aroma de iubire a Zilei indragostitilor, postul le promitea telespectatorilor romani, pe 14 februarie, tot soiul de bunatati tv.

Saptamina trecuta am vazut finalul de drum al locomotivei de audienta a postului Kanal D, emisiunea „Nora pentru mama“, si evenimentul mi-a facut impresia unei sindrofii saracacioase.

De fapt, s-a mers pe o formula de mix intre traditia folclorica autentica, reprezentata de Adi de la Vilcea, si postmodernitatea muzicala a unei trupe house. Pe mese, abundenta nuntii a fost reprezentata de citeva cutii de racoritoare si niste ceva de rontait.

In rest, banuiesc ca lumea s-a distrat de minune; parca asa se spune, nu? Cu tot efortul de a impune formate noi, de a cumpara vedete si de a cheltui banii pe sclipici si paiete, iata ca cei de la Kanal D nu s-au dospit deloc, conform estimarilor initiale.

Cel mai populist format, in care viitoare soacre gospodine ar fi trebuit sa chibiteze la infinit pe marginea dramelor din „Nora pentru mama“, n-a produs cine stie ce rezultate.

Integral in Cotidianul