Camioanele si TIR-urile, interzise pe sosele din cauza caniculei

de L.P.     HotNews.ro
Joi, 19 iulie 2007, 0:00



Restrictiile de circulatie pentru autovehiculele de mare tonaj se vor extinde la nivelul intregii tari, a anuntat joi ministrul Sanatatii, Eugen Nicolaescu. Autovehiculele cu masa de peste 7,5 tone nu vor putea circula pe drumurile nationale si pe cele judetene in intervalul orar 11.00-20.00, incepand de joi, 19 iulie. Interdictia va fi mentinuta pana duminica, 22 iulie.

Initial, restrictionarea circulatiei pentru vehiculele grele era aplicata in 21 de judete, pentru a preveni deteriorarea asfaltului ca urmare a caniculei. In urma extinderii avertizarii meteo cu cod portocaliu, interdictia a fost extinsa in toata tara.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


107 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    incompetenti de clasa I (Joi, 19 iulie 2007, 15:18)

    just me [anonim]

    Pai sunt niste incompetenti de clasa intai, pt ca nu se gandesc cum sta sofereul ala in cabina de la camion daca nu are nici aer condittionat.
    Dobitocii astia sunt extraordinari !!!
    Pe ce se bazeaza aceasta interdictie, protejeaza mediul sau drumul?
    Dar Omul?

    Pt ca nu se gaseste peste tot umbra, iar poate ca baietzii astia nu stiu ca daca mergi cu masina cu geamul deschis e mai supotabil de stat in masina decat daca te pune sa stai oprit in soare.

    Un MARE RAHAT AU FACUT, ca aceste legi sunt propuse si votate de oameni fara mine, iar noi trebuie sa induram

    Daca vor sa protejeze drumul de ce am mai platit vigneta???
  • 0 (0 voturi)    
    stupizi (Joi, 19 iulie 2007, 15:19)

    just me [anonim]

    Sa-i ia naiba pt ce care raspund de asta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    interdictii circulatie (Joi, 19 iulie 2007, 15:43)

    florin [anonim]

    Ca si transportator pot spune ca cel care da aceste restrictii le da ca sa se bage in seama,atit timp cit masinile au aer conditionat, deci sanatatea soferilor este asigurata,iar masinile mari ar trebui sa circule MACAR GOALE,FARA MARFA
    ca sa ne putem onora contractele,platile la furnizori si imensele taxe la stat.
  • 0 (0 voturi)    
    caldura mare - just me (Joi, 19 iulie 2007, 15:45)

    gorbaciovsky [anonim]

    Ai sa razi, dar tocmai omul este protejat aici. Pentru ca asfaltul se inmoaie, se deniveleaza din cauza ta si a masinii tale grele si vine unul din spate cu 120 la ora si da intr-o denivelare facuta de tine si se rastoarna.

    Si, in alta ordine de idei, cand mai organizatii blocaje ad-hoc pe autostrada de nu mai poate trece nimeni, nu va ganditi ca prin masinile pe care nu le lasati sa treaca si le tineti pe loc cu orele se afla oameni in varsta, cardiaci???

    Ca tot va ganditi voi la oameni, nu-i asa?
  • 0 (0 voturi)    
    Mare prostie (Joi, 19 iulie 2007, 16:25)

    Cristina [anonim]

    Asa au facut si ungurii, si dupa ce au murit soferii prin parcari le-a venit mintea la cap.
    Dupa ce soferii stau o zi intreaga in parcari, in plin soare, fara a avea macar o cabina de dus amenajata in asa-zisele parcari, oare reusesc sa se odihneasca? Si vor circula noaptea obositi, putand face in orice moment accidente. trebuie sa munceasca si ei sa-si intretina familiile, nu-i asa?

    In plus, care este vina soferilor sau a transportatorilor ca drumurile nu sunt construite adecvat, ca banii au intrat in buzunarele baietilor destepti, in loc sa intre in carosabil?

    Ca transportator, platesc mii de euro anual pentru rovignete si taxe, dar am parte doar de interdictii si restrictii ce imi afecteaza activitatea.

    PS: pentru Gorbaciovsky: de ce esti atat de inversunat impotriva transportatorilor? Ei nu trebuie sa-si desfasoare activitatea? Gandeste-te ce s-ar intampla fara transporturi, nici macar apa nu ai avea in magazine pe caldurile astea. Iar cand se organizeaza demonstratii ad-hoc de catre seferi, crede-ma ca au motive bine intemeiate, iar vina apartine in totalitate autoritatilor, care ne sufoca de taxe si impozite, dar nu fac nimic pentru imbunatatirea infrastructurii pentru care cotizam cu varf si indesat. Asta este cauza accidentelor, nu camioanele care lasa urme in asfalt. Sa se puna asfalt corespunzator si nu vor mai fi santuri. De ce afara se poate si in Romania nu? Poate iti dai singur raspunsul, iar data viitoare vei gandi putin mai profund inainte de a-ti exprima parerile.
  • 0 (0 voturi)    
    ???!! (Joi, 19 iulie 2007, 16:38)

    suzi [anonim]

    De cand se ocupa Ministrul sanatatii de starea drumurilor???


    Nu cred ca s-a gandit nimeni la oameni, sa fim seriosi. Este adevarat ca la temperaturi foarte mari, vehiculele de mare tonaj pot deteriora asfaltul. masinile nu soferii...
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. gorbaciovsky (Joi, 19 iulie 2007, 17:12)

    Dan [anonim]

    Daca mergi cu 120 inseamna ca esti pe autostrada. pe nici o autostrada nu am vazut denivelari din cauza camioanelor. denivelarile se fac cand se merge foarte incet sau se stationeaza. In nici o tara civilizata (cu drumuri decente) nu sunt restrictii de circulatii dat caldurii.
  • 0 (0 voturi)    
    Refaceti soselele! (Vineri, 20 iulie 2007, 0:41)

    Sar Castic [anonim]

    Hmmm - daca asfaltul se topeste atunci soseaua nu a a fost facute bine.

    Asfaltul soselelor din Europa de vest se mentine tare oricare ar fi temperatura.

    Nu spun ca nu ai dreptate, in cazul asta cine a emis masura asta trebuie sa explice clar motivele si ce solutii sint pregatiti sa ia atit pe termen scurt cit si pe termen lung (refacerea soselelor etc.).
  • 0 (0 voturi)    
    ASFALT (Vineri, 20 iulie 2007, 10:21)

    valentin [anonim]

    Cei care fac soselele cu astfel de material ultra prost ar trebui sa faca inchisoare, impreuna cu cei din Ministerul Transporturilor care aproba si fac contracte bazate pe batjocura aia de mixtura
  • 0 (0 voturi)    
    pt gorbaciovsji (Vineri, 20 iulie 2007, 10:52)

    just me [anonim]

    "tata" , se vede ca habar n-ai cati bani se dau de catre transportatori statului, taxe peste taxe, iar tu vorbesti de 120/h???

    arata-mi un drum pe care poti rula cu 120km/h care sa nu fie autostrada, si eu iti dau dreptate.

    Dar inainte de a te urca in masina si sa mergi cu 120/h tre sa te gandesti ca poate iti iese un copil in fata, sau un animal, sau pur si simplu dai in alta masina, chiar daca a ta e super dotata, poti sa te mai gandesti ca cel pe care il lovesti e intr-o dacie 1310 fara air-bag-uri, ce faci?, cum iti e atunci constiinta?, oare ai?

    In primul rand nu avem infrastructura si mentalitate de circulat cu viteza, de ce sa nu circulam mai incet si atunci putem evita denivelarile astea chiar daca se fac, dar se vede ca nu te intereseaza si nici nu stii cum e sa stai o zi intreaga cu masina in parcare la peste 60-70 grade, si sa mai ai si de intretinut de o familie din banii care-i faci, iar daca nu circuli nu faci bani.

    esti la fel ca cei care au facut asta!!!, mai mult de atat nu am ce sa-ti spun
  • 0 (0 voturi)    
    Amenajati parcari (Vineri, 20 iulie 2007, 11:41)

    ag262sl [anonim]

    Unde se poate oprii un sofer pe perioada restrictiei ?Chiar sunt inconstienti Sa stai 10 ore in cabina in soare !!! Amenajati parcari in care seferul se poate odihni nu in soare toata ziua .Dupa o zi de stat in cabina e bun de plecat in cursa NOAPTEA ?????????
    Drumuri bune colegilor!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Asfat de ceara (Vineri, 20 iulie 2007, 12:11)

    JOzsef [anonim]

    Ar trebui ca toti transportatorii sa solicite bani de la ministerul transporturilor pentru neonorarea contractelor de transport la timp si spor de noapte pentru soferii care sant obligati sa circule noaptea.Cum e asta ca pretinzi taxe pentru niste drumuri care se topesc la temperaturi mai ridicate ca si altadata?In comert daca se vinde o marfa proasta protectia consumatorilor poate aplica amenzi.Aici statul vinde dreptul de circulatie pe niste drumuri proaste dar pe care nici nu poti circula fiindca nu te lasa.Asta ca si cind comerciantul iti vinde o marfa dar nu primest numai diseara la opt fiindca atunci este mai frig si nu pute asa de tare.
    Mentalitatea guvernantilor a ramas undeva in urma.Cum astepti tu ca economia sa aiba performate mai ridicate daca blochezi traficul si schimbul de marfuri.Mai bine s-ar cauta vinovatii pentru lucrarile proaste la infrastructura care au bagat bani seriosi in buzunarele lor fiindca cel mai bine se cistiga la cionstructia de drumuri fiindca oricum fai si daca economisesti jumatate din material tot se vede un drum facut.Dar problema cea mai mare ca nimeni nun este tras la rspundere .Unde este garantia lucrarii?
  • 0 (0 voturi)    
    restrictii (Sâmbătă, 21 iulie 2007, 10:02)

    Adi [anonim]

    Restrictii de circulatie din cauza temperaturilor ridicate sunt si in SUA, singura diferenta este ca acolo inainte de luarea unei astfel de decizii se fac studii de impact, la noi vine un incompetent cu ideea si 20 de milioane injura. Ca transportatorii dau milioane statului e de ne tagaduit, dar asta nu justifica protestele prin blocarea soselelor. Daca angajatii sectoarelor unde statul promoveaza bataia de joc ca politica nationala ar face la fel unde am ajunge (ma refer la sanatate, educatie, justitie). Daca toti am protesta la fel pe unde ati mai circula domnilor transportatori?
  • 0 (0 voturi)    
    pt 5, 7, 10 (Vineri, 10 august 2007, 12:13)

    gorbaciovsky [anonim]

    In primul rand eu nu am jignit pe nimeni si doar mi-am exprimat parerea. Fiecare are dreptul la propria lui parere, iar Doamna Cristina prin exprimarea ei si prin vehementa prin care imi respinge argumentele, pe care nu prea cred ca le intelege, imi ofera ocazia sa observ ca dimpotriva, dumneaei nu gandeste profund inainte de a raspunde.

    Nu am nimic cu transportatorii, faceti-va treaba, platiti impozite ca toata lumea, nu ma deranjeaza. Dar cu ce sunt vinovati bietii oameni pe care ii blocati voi pe autostrazi ca nu sunteti de acord cu deciziile organului administrativ/legislativ??????

    Pt. 7. Acum 2 week-enduri am fost pe A1 si erau denivelari, crede-ma.

    Nu zic ca nu este de vina adminitratia dar e problema voastra care nu ma intereseaza, efectiv nu ma intereseaza si nu stiu de ce aveti voi pretentia sa ma intereseze. Nu mai blocati lumea cand protestati si gata.

    Mie statul nu imi recunoaste niste cheltuieli pe care le-am facut, in afacerile mele, si platesc un impozit cu care nu sunt de acord. Ce sa fac? Scot si eu masinile in Piata Universitatii si va blochez si eu? Cu totii avem nemultumiri dar hai sa incercam sa le rezolvam fara sa ii afectam pe ceilalti...

    PS Pt 10, crede-ma ca muncesc de la 15 ani si stiu cat de greu se face banul. Fa-l cum stii tu mai bine...

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by