La Calafat, record absolut de caldura

Scapam de codul rosu, vine vijelia

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 24 iulie 2007, 0:00


Foto: HotNews.ro

Canicula se apropie de sfarsit. Termenul pentru care a fost declarat codul rosu a expirat marti seara, iar cel portocaliu va fi restrans la sase judete (Giurgiu, Calarasi, Ialomita, Braila, Ilfov, vestul judetului Constanta) si municipiul Bucuresti, pana miercuri seara.

Potrivit ANM, odata cu ridicarea codului rosu iau sfarsit si masurile de extrema urgenta luate de autoritati, dar apar primele semne ale vijeliei. In vestul tarii a plouat serios si vantul a batut in rafale.

Meteorologul de serviciu de la ANM a declarat ca incepand de miercuri si pana joi este asteptata instabilitate atmosferica. Romania va avea parte de frecvente intensificari ale vantului, ce se va transforma in vijelie, descarcari electrice si, izolat, ploi torentiale si grindina.

Cititi si:
Canicula a facut 12 victime numai intr-o zi
Videanu da vina pe Guvern pentru canicula
Presa despre schimbarea climei si efectul asupra comportamentelor umane
Petrom a suplimentat cantitatile de gaze furnizate catre Electrocentrale
Caldura ar fi ucis 500 de oameni in Ungaria, potrivit unui oficial de la Budapesta



Intre timp, bilantul victimelor caniculei a ajuns la 30, cifra care a determinat autoritatile sa ia masuri extreme.

Forfota Bucurestiului a incetat, marti, sau cel putin asa au recomandat specialistii, intre orele 11-18. Pietele si institutiile publice si-au intrerupt programul in acest interval orar iar activitatile in aer liber au fost sistate din cauza alertei cu cod rosu.

Potrivit meteorologilor, temperaturile care s-au inregistrat astazi au depasit 41 de grade, dar cele reale, resimtite de populatie au fost mult mai mari.

Masurile luate de autoritati in cea mai calda zi de pana acum

Telverde pentru canicula (0800.800.772) poate fi apelat non-stop pentru sesizari si solicitari pentru interventii de urgenta.

Autoritatile din Capitala au cerut sprijinul Armatei pentru a face fata situatiei. Cateva corturi militare climatizate au fost amplasate in zonele cu trafic pietonal intens si in apropierea universitatilor care organizeaza, marti, sesiuni de admitere la facultate.

In Bucuresti vor fi suplimentate punctele de acordare a primului-ajutor, acestea urmand sa fie infiintate in statii de metrou, scoli si magazine dotate cu sisteme de climatizare.

Numarul ambulantelor a fost suplimentat in capitala, pentru ca serviciile de urgenta sa poata face fata tuturor solicitarilor.

Strandurile si fantanile arteziene din Capitala vor functiona non-stop. Autoritatile au cerut societatilor de salubrizare sa stropeasca suplimentar strazile capitalei, dar numai noaptea si sa ridice zilnic gunoiul din cartiere.

In aceasta perioada este interzis si scaldatul in lacuri, din cauza riscului mare de imbolnavire de meningita.

In zonele Bulevardul Regina Elisabeta, Piata Sf. Gheorghe, Piata Moghioros, Big Berceni, Piata Charles de Gaulle si Bucur Obor, vor fi amplasate corturi pentru a distribui trecatorilor apa potabila si servicii de prim ajutor.

Totodata, se mentin masurile speciale in trafic: camioanele cu greutatea mai mare de 7,5 tone au voie sa circula numai dupa ora 20.00.
Va invitam sa va spuneti parerea in legatura cu masurile luate de autoritati si sa povestiti cum faceti fata caniculei






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


2622 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    minciuni comuniste! (Marţi, 24 iulie 2007, 13:24)

    mircea radu [anonim]

    In primul rand murim de cald de cateva zile! Era cazul sa fie codul rosu de mult...oficialitatile mint cu nerusinare pentru ca ei personal stau la aer conditionat si rad de fraierii care TREBUIE sa munceasca!
    Dar cea mai mare minciuna e asta cu Bucurestiul pustiu?! E mai plin Bucurestiul ca niciodata, in centru e o aglomeratie formidabila, spre nordul capitalei e tot traficul paralizat si oamenii mor de sete! Nici apa plata sau minerala nu se mai gaseste de cumparat!!!
    Asta e adevarul, nu "Bucurestiul pustiu" din mintea mincinosilor!
  • 0 (0 voturi)    
    e vara iar (Marţi, 24 iulie 2007, 13:40)

    CODru VERDE [anonim]

    Hai mai nene ca se hyper exagereaza...e vara ce sa ne mai facem...e cald asta e
    In oras e ca intr-o zi calduroasa de vara...
    tot se masoara temperatura la asfalt , la roata masinii, pe caroserie, sub caroserie, pe motor, la soare, la umbra..... in cautarea unei temperaturi maxime record cu nu s-a mai vazut nici in sahara
  • 0 (0 voturi)    
    voi muriti de cald si la noi a pornit incalzirea (Marţi, 24 iulie 2007, 13:53)

    Moa [anonim]

    La ora 12:00 in Amsterdam erau 15 grade si ploua. Pe sistemul de climatizare venea aer cald, semn ca temperatura in birouri era sub 18 grade. Aviz amatorilor de "racituri"!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu e deloc pustiu (Marţi, 24 iulie 2007, 13:55)

    AlexM [anonim]

    Asa e - faptul ca sunt inchise institutiile publice nu are nici o relevanta.

    Sunt multi oameni si multe masini pe strazi iar caldura este teribila la nivelul astfaltului - cred ca daca stai in soare 30 minute esti deja pe lumea ailalta...
  • 0 (0 voturi)    
    so what (Marţi, 24 iulie 2007, 13:58)

    alu [anonim]

    sa nu exageram, nu e nici o tragedie in Bucuresti, mergeti la tzara unde au secat fantanile

    audienta e direct proportionala cu valoarea absoluta din termometru
  • 0 (0 voturi)    
    interesant (Marţi, 24 iulie 2007, 14:03)

    kelu [anonim]

    Nu pot spune decat ca e vina celor care s-au dus la bucuresti ca la pomu' laudat:
    - bucuresti e conceput sa gazduiasca 1000000 de loc. si acolo stau peste doua milioane.
    - toate firmele s-au inghesuit sa isi deschida sedii acolo (toate afacerile sunt "la centru")
    - multi oameni s-au dus in bucuresti pt. bani (joburi, oportunitati, etc.) fara sa ia in calcul conditiile de acolo.
    - orasul este super-poluat (lucru care amplifica efectele temperaturilor s-asa foarte mari).

    Solutia ar fi o "rasfirare" a suprafetei locuite, mult mai multe spatii verzi si copaci in loc de parcari, apa alocata pt. racorirea si udarea spatiilor verzi, a strazilor, etc.

    Dar cum romanilor le place ca dupa 45 de ani de comunism sa traiasca precum niste carnati adunati intr-o tigaie si pusi la prajit, nu prea ai ce face.

    Mergeti in alte capitale europene si veti intelege ce spun...
  • 0 (0 voturi)    
    cod rosu? (Marţi, 24 iulie 2007, 14:07)

    eu [anonim]

    Trebuia data alerta de cod rosu de acum cateva zile. Am senzatia ca in week-end a fost mai cald decat martea asta
  • 0 (0 voturi)    
    legi nerespectate (Marţi, 24 iulie 2007, 14:24)

    cecil [anonim]

    In institutiile publice nu se respecta legile referitoare la desfasurarea lucrului in conditii deosebite de temperatura
    -la Adm Fin a sect. 6 se lucreaza si cate 12 ore in conditiile in care la tem de peste 38 grade se recomanda reducerea si chiar intreruperea activitatii
    -asa se intampla si in unele directii de la MFP, MDLPL si M Mediului ,unde se intrerupe curentul si personalul lucreaza la temperaturi de peste 40 de grade
    SI TOATA LUMEA TACE INCLUSIV PRESA.
  • 0 (0 voturi)    
    legi nerespectate (Marţi, 24 iulie 2007, 14:26)

    cecil [anonim]

    In institutiile publice nu se respecta legile referitoare la desfasurarea lucrului in conditii deosebite de temperatura
    -la Adm Fin a sect. 6 se lucreaza si cate 12 ore in conditiile in care la tem de peste 38 grade se recomanda reducerea si chiar intreruperea activitatii
    -asa se intampla si in unele directii de la MFP, MDLPL si M Mediului ,unde se intrerupe curentul si personalul lucreaza la temperaturi de peste 40 de grade
    SI TOATA LUMEA TACE INCLUSIV PRESA.
  • 0 (0 voturi)    
    creierul lui Nicolaescu (Marţi, 24 iulie 2007, 14:27)

    scarletlora [anonim]

    ,,Creierul este format din grasimi care se pot topi la temperaturi extreme”, explica medicul Radu Braga."Cred ca se referea exact la creierul domnului ministru Nicolaescu,al carui creier s-a prajit de mult tare...Sunt curioasa , daca i-ar naste fata in maternitatea in care sunt peste 40 de gr Celsius, nu cumva ar apare ca prin minune aparate de aer conditionat inainte sa apara bebelusul???
  • 0 (0 voturi)    
    Prostii, gunoiul nu se ridica zilnic (Marţi, 24 iulie 2007, 14:33)

    maiu [anonim]

    Stau in centrul unui oras unde nu se ridica gunoiul zilnic de firmele de salubrizare si apara patrupezii care imprastie gunoiul pe jos, chestii comuniste, edili ridicoli
  • 0 (0 voturi)    
    Distractie (Marţi, 24 iulie 2007, 14:35)

    sile [anonim]

    Mie imi place cum se vaita toata lumea de canicula. Cati dintre voi ati primit mail-ul cu 'temperaturile sunt cenzurate de SRI'?
    O simpla verificare pe weather.com arata ca doar Duminica s-au atins 41C in Bucuresti, in rest toata saptamana temperaturi intre 34-39C. Dar ma rog, e buna o psihoza cu incalzirea globala, mai distrage atentia de la votul uninominal (printre altele).
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru coruptie nu le-au inchis niciodata....(inst. publice) (Marţi, 24 iulie 2007, 14:39)

    rrr [anonim]

    De la un om bun care da idei..
  • 0 (0 voturi)    
    canicula (Marţi, 24 iulie 2007, 14:42)

    Corina [anonim]

    Intr-adevar caldura este insuportabila, dar Bucurestiul nu este pustiu. Mijlooacele de transport sunt mai mult decat aglomerate, lumea circula pe strada. Despre codul rosu trebuia sa vorbim inca de acum cateva zile nu de astazi. La fel de cald a fost si zilele trecute si cu siguranta am simtit mai mult mai bine de 40 de grade.
  • 0 (0 voturi)    
    Primarie fara Primar (Marţi, 24 iulie 2007, 14:52)

    kioroo [anonim]

    Primaria Sectorului 4 abordeaza - ca de obicei - intr-un stil original situatiile limita. Moarta alaturi de nepotii minori pe care ii avea in ingrijire, o batrana din cartierul Berceni a fost (la doua zile dupa deces) imbalsamata si bagata intr-un sicriu, numai dupa interventia directa a ministrului Sanatatii pe langa serviciul Social din inconstienta si ineficienta primarie. Ieri, in a treia zi de la decesul batranei, cand vecinii nu mai suportau mirosul iar cadavrul intrase in descompunere, ministrul de Interne a trebuit sa intervina, la randu-i, pentru ridicarea cadavrului.
  • 0 (0 voturi)    
    Inconstienta omenirii (Marţi, 24 iulie 2007, 14:54)

    Buzoianu [anonim]

    Vad aici niste cetateni pe care nu ii duc mintea prea mult. Altfel nu imi explic comentarii de genul ... e vara, e normal sa fie asa, se exagereaza cu temperaturile... sunt ok ca e vara, se masoara temperaturi la nivel de asfalt, sub masina, sub blocuri sa se gaseasca recorduri mai mari ca in Sahara, etc.
    Cat timp trebuie sa mai treaca sa intelegeti ca ne confruntam cu o adevarata incalzire globala? Cu faptul ca este o realitate si nu o manevra sa ne fie distrasa atentia de la problemele politice sau mai stiu eu ce alte tampenii va debiteaza creierele.
    Europa se confrunta cu un val de caldura. Nu e o inventie. E realitate!
    Am un prieten in Italia care imi spunea ca zilele astea s-au inregistrat 46 de grade la umbra pe acolo.
    Ieri cand eram cu un amic cu masina prin Bucuresti, termometrul exterior al masinii arata 64 de grade celsius.
    Vi se pare normal? AAAaaa.. da... in mintea seaca a unora e vara si e normal sa fie asa. Sunteti plecati cu pluta nene. Mai cercetati si mai interesati-va ce temperaturi erau in urma cu 15 - 20 de ani in Romania in miezul verii si comparati cu zilele noastre, implicit urmariti evolutia acestora. Daca temperaturi de 46 de grade la umbra si de 64 de grade la soare vi se par normale aveti o problema serioasa cu capul!
  • 0 (0 voturi)    
    exista si alte orase... (Marţi, 24 iulie 2007, 15:04)

    Cristi [anonim]

    ...unde e mult mai cald, nu numai in Bucuresti. Daca priviti chiar pe site-ul hotnews veti vedea ca la Timisoara sunt 40 de grade, dar nu s-a instituit cod rosu. Sau timisorenii sunt mai rezistenti? Ieri la Craiova erau 41 parca si nu s-au luat masuri ca in caz de uragan de gradul 5. Nu spun ca nu e bine ca nu s-au luat, dar, asa cum spunea cineva mai sus, le place tare mult celor care scriu articole sa ia temperatura de pe asfalt, de pe roata masinii etc., doar-doar obtin temperaturi de Sahara.
  • 0 (0 voturi)    
    In mod ciudat recordul a fost in 2000 (Marţi, 24 iulie 2007, 15:07)

    TERMOMETRU AUREL [anonim]

    Nene draga,

    Recordul absolut in Romania a fost in 2000. Stiati ? Multi dintre noi habar n-au avut. Adica Apocalipsa a fost fratilor, in 2000.
    Dar noroc cu jurnalele TV. Nu zic ca nu e cald dar parca luna asta iulie este numita "luna lu' Cuptor".
    Of coruptia asta...Coruptia ne omoara nu caldura. Deocamdata. Ma duc sa mai iau o spaga fraierilor.
  • 0 (0 voturi)    
    canicula...iar! (Marţi, 24 iulie 2007, 15:08)

    Mihaela [anonim]

    Bucurestiul nu e pustiu! L-as ruga pe autorul articolului sa iasa afara un pic si sa vada cu proprii lui ochi ... !
    Azi nu mi se para mai cald decat ieri sau alaltaieri...
  • 0 (0 voturi)    
    Psihoza calamitatii (Marţi, 24 iulie 2007, 15:24)

    Alina [anonim]

    Imi pare penibil ca la buletinele de shtiri sa apara ministrul sanatatii sa ne spuna sa punem un cearceaf ud in geam sau sa nu nse stergem dupa ce facem dus, ca e mai placut sa te usuci asha.... Exact asta mi-ar fi spus si vecinele in varsta care stau si barfesc toata ziua la usha blocului. Televiziunile sunt penibile masurand temperatura pe capota mashinii sau aducand un ministru sa dea sfaturi penibile pt autoritatea de care dispune.

    E cald, e f cald, stim cu toti ce avem de facut si hai sa nu mai facem atata tam tam ca in afara de audientza nu se realizeaza nimic
  • 0 (0 voturi)    
    pt. #18 si nu numai (Marţi, 24 iulie 2007, 15:24)

    Cristi [anonim]

    "Cea mai ridicata temperatura masurata in Romania a fost inregistrata in 10 august 1951, la Ramnicel, in judetul Braila: 44,5 grade Celsius!" - spune INMH
    Cele 42 de grade din 2000 au fost maxima inregistrata in Bucuresti - pentru cei care inca nu au habar.

    P.S. Bucurestiul nu reprezinta toata Romania...
  • 0 (0 voturi)    
    in mod si mai ciudat, recordul a fost in 1951 (Marţi, 24 iulie 2007, 15:24)

    gigi firtun [anonim]

    ... pe 10 august, la Ion Sion, aproape de Braila: 44.5?C
  • 0 (0 voturi)    
    pentru cel cu rasfirarea orasului (Marţi, 24 iulie 2007, 15:29)

    Daniel [anonim]

    Imi pare rau sa-ti spun dar nu stiu in ce "alte" capitale ai fost tu dar pe unde am fost eu era foarte aglomerat in centru. E adevarat ca nu am fost decat in vreo 3 capitale straine dar in orase mari am fost in mai multe si cu exceptia unora centrul era intotdeauna full.

    Eu cred ca tu vrei sa ne intoarcem pe vremea in care se obtinea buletin de bucuresti ca viza de sua. Nu prea se poate.

    Problema reala e, de fapt, cu toti taranii din bucuresti care nu stiu sa traiasca la oras si nu stiu sa pastreze ce au asa cum trebuie.
  • 0 (0 voturi)    
    ginditi-va la cauze (Marţi, 24 iulie 2007, 15:34)

    ema [anonim]

    Ma interb oare cite din intreprinderile ce polueaza,citi dintre cei care sau lacomit si au taiat padurile si au vindut lemnul pe nimic, au primit cod rosu?Acum traim consecintele faptelor noastre sau ale altora pentru ca incalzirea globala este reala,iar temperaturile de 40-26 de grade,tornadele,vijeliile de la noi din tara sint efectele.Cu toti ne vaietam si dam vina pe birocratie,pe masurile luate de guvern pe timp de canicula,pe SRI,dar citi din noi am incercat in mod tacut dar eficient sa schimbam ceva, sa plantam un pom.Ce lasam copiilor nostri?
  • 0 (0 voturi)    
    Incalzirea globala a creierelor... (Marţi, 24 iulie 2007, 15:36)

    pm [anonim]

    Si in 1987 ne-am confruntat cu vreme caniculara exact ca acum, ba chiar era un pic mai cald (41-42 de grade fara aer conditionat), dar in presa inca nu aparuse isteria asta cu incalzirea globala.

    Eu sunt convins ca nici poluarea nici defrisarile nu ne sunt de nici un folos, dar mai exista si ciclurile solare de care marii savanti verzi se para ca inca nu au auzit...
  • 0 (0 voturi)    
    Bucurestiul nu este pustiu... (Marţi, 24 iulie 2007, 15:44)

    gigi [anonim]

    ...si nu a afirmat nimeni ca e pustiu. Articolul spune ca 'ar trebui sa fie pustiu'.

    Hai sa dam cu bata ca noi nu stim romaneste...
  • 0 (0 voturi)    
    OAMENII DE LA SATE N-AU APA POTABILA (Marţi, 24 iulie 2007, 15:46)

    sempere again [anonim]

    Noi din fata calculatoarelor ne plangem ca transpiram sau ca n-avem aer conditionat in ratb dar cel mai dramatic mi se pare ce se intampla acum in zonele rurale unde multe fantani au secat sau apa e toxica.
    S-a vorbit in ultimii ani de canalizarea din zonele rurale, dar cred ca o solutie mai buna ar fi fost forarea de puturi. Nu stiu ce se alege de oamenii aia care beau nitrati si nitriti si de animalele lor care se chinuie de lipsa apei. Nu mai zic de prapadul din agricultura.
  • 0 (0 voturi)    
    In alte parti din Europa e racoare acum (Marţi, 24 iulie 2007, 15:50)

    eusunt [anonim]

    Cel de mai sus care spune ca "Europa se confrunta cu un val de caldura" .... cine se uita pe site-urile de meteo la cum a fost vremea in aceste zile, vede ca este canicula doar in zona de sud-est a Europei, ma refer la Romania, vecinii Romaniei: Moldova, Ungaria, Serbia, Bulgaria. De Grecia sau Italia nu mai pomenesc pentru ca acolo e in fiecare vara asa de cald. In rest ... nici vorba de canicula in restul Europei. Dimpotriva ploua exagerat de mult in tari din nord-vestul Europei. Se pare ca aceasta incalzire globala va afecta pe vitor din Europa ... mai ales Romania si tarile vecine.
  • 0 (0 voturi)    
    pt. nr. 21 (Marţi, 24 iulie 2007, 15:52)

    Teodor [anonim]

    era vorba de recordul lunii iulie si nu de recordul absolut de temperatura!.. fii mai atent
  • 0 (0 voturi)    
    Luni - Marti (Marţi, 24 iulie 2007, 15:55)

    Alin [anonim]

    Ca de obicei autoritatile au dat-o in bara din nou

    Luni (ieri ) a fost mult mai cald decat astazi - dar bineinteles au trebuit sa moara 12 oameni ca sa se trezeasca alesii nostri .
  • 0 (0 voturi)    
    Multi au luat-o razna... (Marţi, 24 iulie 2007, 15:58)

    Sf Ilie [anonim]

    Citesc si nu-mi vine sa cred... multi dau vina pe nenorocirea de afara pe ba pe SRI, pe faptul ca e vara, pe autoritati....
    Oameni buni multi dusi cu pluta, s-or mai fi atins 40- 42, sau mai multe grade insa niciodata nu a tinut atita. Si nu uitati ca temperaturile astea vin intr-o perioada de lipsa crunta de apa dupa o iarna fara pic de zapada...si ceea ce e mai ingrijorator indiferent ce vor face primarii, SRI sau Basescu este ca se anunta seceta in continuare.. si nu numai in Romania.
    Eu zic sa bagati capul in apa si sa mai reflectati... s-ar putea sa nu mai aveti unde sa il bagati in citeva luni.....
  • 0 (0 voturi)    
    Canicula ii tampeste pe unii oameni ! (Marţi, 24 iulie 2007, 15:58)

    x [anonim]

    Cate comentarii total irelevante pentru articolul de mai sus. Singurul cu care sunt de acord este Buzoianu cu a sa "inconstienta omenirii". Iata un om pe care il duce capul. Bv. tie ! Fratilor nici nu sunteti in stare sa cititi un articol. Cum puteti sa spuneti ca autorul a spus ca Bucurestiul e pustiu cand el doar a spus urmatoarele si citez "Bucurestiul ar trebui sa fie astazi, 24 iulie, un oras aproape pustiu. Dupa ora 11 toate institutiile publice isi intrerup programul si activitatile in aer liber sunt sistate din cauza alertei cu cod rosu. Toate pietele din capitala vor fi inchise pana la ora 18.00, pentru a proteja populatia de efectele caniculei." Tot ce a spus "saracul" om a fost ca Buc. ar tb sa fie pustiu nu ca este dar e clar ca cititi printre picaturi. Cand s-a spus ca multe dintre institutiile publice vor fi inchise intre anumite ore m-am gandit instantaneu ca va fi destul de pustiu azi. Ca nu este pustiu este doar "vina" oamenilor care fie nevoiti fie inconstienti se avanta in "desertul romanesc". Ce pot spune este ca pana si in mediul privat s-a recurs la reducerea zilei de lucru, lucru care trebuia facut nu acum cand s-a anuntat codul rosu ci inca de la inceputul caniculei care ne-a secat pana si mintile. Este un fapt real ca de acum incolo ne asteapta vremuri grele. Tuturor va doresc o vara cat mai racoroasa si minti cat mai limpezi !
  • 0 (0 voturi)    
    Canicula ii tampeste pe unii oameni ! (Marţi, 24 iulie 2007, 16:03)

    Ana [anonim]

    Cate comentarii total irelevante pentru articolul de mai sus. Singurul cu care sunt de acord este Buzoianu cu a sa "inconstienta omenirii". Iata un om pe care il duce capul. Bv. tie ! Fratilor nici nu sunteti in stare sa cititi un articol. Cum puteti sa spuneti ca autorul a spus ca Bucurestiul e pustiu cand el doar a spus urmatoarele si citez "Bucurestiul ar trebui sa fie astazi, 24 iulie, un oras aproape pustiu. Dupa ora 11 toate institutiile publice isi intrerup programul si activitatile in aer liber sunt sistate din cauza alertei cu cod rosu. Toate pietele din capitala vor fi inchise pana la ora 18.00, pentru a proteja populatia de efectele caniculei." Tot ce a spus "saracul" om a fost ca Buc. ar tb sa fie pustiu nu ca este dar e clar ca cititi printre picaturi. Cand s-a spus ca multe dintre institutiile publice vor fi inchise intre anumite ore m-am gandit instantaneu ca va fi destul de pustiu azi. Ca nu este pustiu este doar "vina" oamenilor care fie nevoiti fie inconstienti se avanta in "desertul romanesc". Ce pot spune este ca pana si in mediul privat s-a recurs la reducerea zilei de lucru, lucru care trebuia facut nu acum cand s-a anuntat codul rosu ci inca de la inceputul caniculei care ne-a secat pana si mintile. Este un fapt real ca de acum incolo ne asteapta vremuri grele. Tuturor va doresc o vara cat mai racoroasa si minti cat mai limpezi !
  • 0 (0 voturi)    
    despre canicula (Marţi, 24 iulie 2007, 16:12)

    Sandulescu grigoras [anonim]

    este o prostie decizia autoritattilor.daca ai ceva urgent de platit esti legat cu miinile la spate.daca autoritatile erau interesate cu adevarat de populatie se observa ceva.din pacate se observa doar birocratia lor din birourile comode.Noi suntem buni doar cand sunt alegeri
  • 0 (0 voturi)    
    pt #1 (mircea radu ) (Marţi, 24 iulie 2007, 16:22)

    Andrei [anonim]

    "Dar cea mai mare minciuna e asta cu Bucurestiul pustiu?! E mai plin Bucurestiul ca niciodata..."

    Cisteste si tu articolul inainte sa postezi aiureli... ei spun ca Bucurestiul AR TREBUI sa fie un oras pustiu din cauza codului rosu... nu ca este un oras pustiu...

    Romanii intotdeauna au stiu sa ignore avertizarile autoritatilor si apoi se plang de ce li s-a intamplat... Vezi cazul inundatiilor.
    In SUA daca se spune ca tb sa stam in casa ca e furtuna, atunci rar vezi pe cineva pe strada...
  • 0 (0 voturi)    
    46 grade la soare (Marţi, 24 iulie 2007, 16:23)

    Mady [anonim]

    Astazi la ora 14.30 am inregistrat doar 46 grade la soare. Dar cu toate astea este o aglomeratie fenomenala pe strazile din Bucuresti. Va urez o zi cat mai racoroasa posibil.
  • 0 (0 voturi)    
    Cod rosu (Marţi, 24 iulie 2007, 16:24)

    Iesanu' [anonim]

    Isterie colectiva. Cu atatea VIP-uri pe metrul patrat e si normal ca la 40 de grade sa fie resimtita o temperatura de 70 de grade!
    Trebuia instituit codul violet (doar pentru Bucuresti)!
  • 0 (0 voturi)    
    Cod rosu (Marţi, 24 iulie 2007, 16:26)

    Iesanul [anonim]

    Isterie colectiva. Cu atatea VIP-uri pe metrul patrat e si normal ca la 40 de grade sa fie resimtita o temperatura de 70 de grade!
    Trebuia instituit codul violet (doar pentru Bucuresti)!
  • 0 (0 voturi)    
    45.55 Grade Celsius (Marţi, 24 iulie 2007, 16:26)

    byrev [anonim]

    cautati pe net: "45.55 Grade Celsius"
    temperatura inregistrata saptamana trecuta in pitesti ;) ...
  • 0 (0 voturi)    
    Bucurestiul - un oras inchis pana la ora 18.00 (Marţi, 24 iulie 2007, 16:41)

    altaplaneta [anonim]

    Sunt pareri care anunta ca deja am intrat pe o panta ireversibila in ce priveste incalzirea globala de care suntem vinovati cu totii, fie prin actiune, fie prin lasitatea tacerii.
    Daca vreti un punct de vedere mai optimist, vizionati filmul An inconvenient truth.
  • 0 (0 voturi)    
    Un adevar incomod (Marţi, 24 iulie 2007, 16:51)

    #123 [anonim]

    Incercati sa va faceti rost de filmul asta si nu mai pierdeti timpul.
  • 0 (0 voturi)    
    ca de obicei... (Marţi, 24 iulie 2007, 16:55)

    "provincialu" [anonim]

    bucurestenii isi plang singuri de mila, de parca restul tarii nu s-ar topi de cald ... ne-am obisnuit sa va construim orasul cu bnaii nostri de impozite si voi sa va miorlaiti de cate ori aveti ocazia, fara sa va pese de restul tarii...mi-e scarba ca in Ro exista bucuresti ....
  • 0 (0 voturi)    
    Cum se face ? (Marţi, 24 iulie 2007, 17:01)

    Marius [anonim]

    Budapesta - 27 grade, Belgrad - 29, Roma - 28, Paris - 26...
    Unii nu sunt prea afectati de incalzirea "globala"...
  • 0 (0 voturi)    
    oare... (Marţi, 24 iulie 2007, 17:15)

    gigi [anonim]

    nu stiu ce sa mai zic, stiu ca poate o sa vi se para putin deplasat dar eu as pune urmatoarea intrebare: incalzire globala sau fosta URSS? care sa fie cauza....din cate stiu instalatiile de manipulare ale vremii sunt demult timp inventate, singura problema este ca nimeni nu le-a recunoscut inca oficial. cum stim ca Base al nostru e prieten foarte bun cu rusii, acum e posibil sa suportam consecintele: inundatii intr-un an, canicula in altul. Razboaiele moderne nu se mai poarta cu armata rosie ci cu instrumente mai noi, mai sofisticate, mai eficiente si mult mai putin costisitoare.
  • 0 (0 voturi)    
    mai lasati-ma cu bucurestiul vostru (Marţi, 24 iulie 2007, 17:23)

    roman nu bucurestean [anonim]

    mai oameni buni, m-ati innebunit de cap cu toate stirile astea despre Bucuresti. Bucuresti in sus Bucuresti in jos...la toate jurnalele tv (si nu numai) 75% din timp si din stiri sunt despre ce se intampla in Bucuresti...ce gropi au mai descoperit "ziaristii" pe nush'ce strada, ce partz a mai tras vreun primar de sector sau despre cat de mult sufera bucuirestenii de caldura...pai da-o incolo de treaba. La ce ma intereseaza pe mine din celalalt capat al tarii sa aud toata ziua ce probleme aveti voi pe acolo?.
    Chiar acum in timp ce la Buc sunt 40 0C la Timisoara sunt 41 0C. Si pe ei sau pe ceilalti din restul tarii nu-i plange nimeni de mila. Doar ce conteaza, k ei oricum sunt doar o anexa la Bucuresti...

    by the way...la concertul Rolling Stones de la Budapesta s-a distribuit publicului apa si inghetata gratuit...si asta la discretie nu cu 40lei paharul. Departe esti mai Bucurestiule de Europa.
  • 0 (0 voturi)    
    Sincer chiar nu ne trezim nici in al 12 lea ceas? (Marţi, 24 iulie 2007, 17:32)

    Octavian [anonim]

    Am stat si citit cu atentie majoritatea mesajelor si parerilor impartasite aici,iar multi ,foarte tineri cred ,nu sunt constienti de cea ce reprezinta acest semnal de alarma pe care natura il trage.
    In ultimi 10-12 ani din Bucuresti au fost taiati circa 1,2 milioane de copaci ,enorm de mult ,chiar incredibil,si in locul lor au aparut ,pamant ,beton sau masini ,enorm de multe cu grad ridicat te poluare.Acest echilibru al ecosistemului a fost rupt ,dar peste cap,daca nu suntem constienti si nu se face ceva ,va fi mult mai tragic.Fenomenele pe glob si nu numai la noi ,au atins extreme ,ori furtuni si uragane si inundatii ,ori canicula ,iar desertul se extinde vertiginos ,a se vedea tarile afectate de acest fenomen!
    Ma uit si sunt multi care iau in ras totul,si cred ca e o gluma si o farsa,probabil au masina in fata firme unde stau bine mersi in birou cu aer conditionat ,iar oamenii in varsta stau in case si sufera sau mor pe capete!
    Si ignoranta ca si delasarea e de condamnat!
    E timpul sa va treziti pina nu e prea tarziu! Credeti-ma!
  • 0 (0 voturi)    
    pt #43 (Marţi, 24 iulie 2007, 17:43)

    cl-Iasi [anonim]

    probabil la Bucuresti este o "incalzire globala locala"!!! la cata poluare si mizerie e in orasu ala .....
  • 0 (0 voturi)    
    pt. \ (Marţi, 24 iulie 2007, 17:49)

    viox [anonim]

    Asa e ! Am construit Bucurestiul cu banii nostrii, l-am infrumusetat an de an. Curatenie precum la caminele studentesti n-au vazut bucurestenii de cand sunt. Cred ca se mira si nu inteleg modul cum pastreaza studentii din provincie caminele ! Si bucurestenii se plang ? Haideti sa-i lasam singuri, sa vedem cum se descurca fara noi ! Sa ne luam toate rudele si sa parasim Bucurestiul, sa ne intoarcem de unde am plecat.
    Sa ramana singuri bucurestenii in orasul lor poluat !

    As vrea eu...:)
    Un bucurstean miorlait
  • 0 (0 voturi)    
    PAIU, BARNA SI ..CAPALNA (Marţi, 24 iulie 2007, 18:31)

    Moa [anonim]

    Mah oameni buni, ce tot o suciti pe toate partile ca "la noi e ca la nimeni"? Acum un an sau doi cand Portugalia ardea si acum vreo 3 cand prin Franta au murit multi oameni nici unul dintre voi nu spunea nimic despre incalzirea globala si stateati ca haidamacii in hamace sa priviti "caldurile" altora. Acum, cand s-au schimbat "fronturile" si a dat canicula si pe acolo nu stiti pe cine sa mai dati vina si pe cine sa scoateti vinovat.
    Ref Bucuresti: sunt 100% bucurestean, dar dupa ultima vizita acolo...NEVER AGAIN!!
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Buzoianu, #16, (Marţi, 24 iulie 2007, 20:17)

    Un Roman [anonim]

    Sint de acord cu incalzirea globala, dar din pacate fenomenul e prost inteles. Daca Romania se desertifica ushor la temperaturi de 40-50 de grade, in UK si Irlana temperatura asta nu a urcat decit foarte rar peste 15 grade si sint inundatii severe, in special in UK. Din pacate dragii moshului, ajungem sa platim pentru revolutia industriala. Masuri? Urgent trecut pe energii regenerabile si politici eco-friendly, altfel ne-am dat foc la valiza in urmatorii 5-10 ani lejer. Cui i se pare ca mai avem mult timp la indemina si putem sa stam cu miine in sin, ii urez multa multa sanatate si noroc, ca va avea nevoie de el.
  • 0 (0 voturi)    
    constatari (Marţi, 24 iulie 2007, 21:09)

    monica L [anonim]

    1. in primul rind in weekend a fost mai cald decit azi. autoritatile nu comunica corect temperaturile si oricum nici noi, cetatenii, nu contam pe ei
    2,.declararea codului rosu si mai ales a starii de urgenta trebuia inca de saptamina trecuta.... eu nu am vazut decit doua puncte unde te puteai hidrata, dar nu racori sau aseza sa-ti revii: la scoala centrala (era un afis, nu stiu daca functiona efectiv) si azi de abia, in curtea din spatele spitalui cantacuzino... sint curioasa daca intr-o institutie medicala puteai primi un prim-ajutor....
    3. azi piata gemeni a functionat normal, e drept fusesera anuntati de programul restrictionat, dar multi au ramas iar spatiul nu a fost inchis... dar ce face taranul roman... in conditiile astea au marit preturile pe kg cu cel putin 1 leu... era incredibil, vindeau de ex. rosii stricate cu 3,o lei/kg.... mostra de solidaritate si spirit civic... le-ar fi convenit ca apa nova sa le fi ridicat costul apei in conditii de seceta?
    4. nu am constatat ca in magazine sa se fi ridicat pretul apei sau al bauturilor racoritoare, chiar daca s-a tot vb de epuizarea posibila a stocurilor...in schimb, la cafeneau turist din pta romana, o sticla de 1/2 litri de apa dorna era 5,50 lei...iar expreso-ul mic cam 6,0 lei...
    5. oricum si modul de reactie in fata unor situatii extreme reprezinta civilizatia... inca sintem corijenti...
  • 0 (0 voturi)    
    Bucuresti pustiu (Marţi, 24 iulie 2007, 21:25)

    Adrian [anonim]

    Da e destul de pustiu ... lumea se refugiaza in malluri unde e aer conditionat sau incase cu aer cnditionat sau cu cearsafuri ude la gem acolo unde arul conditionat lipseste

    Insa eu cred ca , dupa cum bine a spus un om .. mai important e sa ne acomodam noi cu clima pana se iau masuri, daca se vor lua pentru stoparea incalzirii decat sa ne plangem .


    In rest organizarea satisfacatoare. era suficient loc de mai bine
  • 0 (0 voturi)    
    m! (Marţi, 24 iulie 2007, 22:13)

    usl [anonim]

    jos basescu! jos mafia!
  • 0 (0 voturi)    
    teribil (Marţi, 24 iulie 2007, 22:54)

    no name [anonim]

    teribil de cald, asta o stie toata lumea si totusi nu se face mai nimic. ventilatoarele nici nu fac fata, apa indiferent ca e calda sau rece o bei degeaba. daca iesi pe strada din primele 5 minute simt ca te loveste o durere de cap si abia daca poti vorbi. te bucuri cand intri la o statie de metrou dar degeaba, metroul e atat de aglomerat ca lesini de cald si miros de transpiratie. sa iti poti permite aer conditionat nici nu poate fi vorba. pofta de mancare nici nu ai, fericite sunt fetele ca or sa aiba silueta. crucea rosie se implica dar eu nu prea vad cum. inca am inteles ca fetele echipelelor trimise de ei pe litoral fac toples pe plaja si nu vede nimeni asta. guverna chiar nu are cum sa se implice. nu vrea. ce sa mai. pe un panou publicitar am vazut 55 de grade, nici nu stiu daca mi s-a parut. sa speram ca vom trece cu bine de canicula si vom avea putere de munca.
    va doresc tuturor cat mai multa racoare.
  • 0 (0 voturi)    
    teoria transpiratiei! (Miercuri, 25 iulie 2007, 0:25)

    flocea [anonim]

    Temperaturile reale au fost cenzurate ... In Bucuresti au fost sambata-duminica 47gr iar azi 45 - la umbra. Temperatura la nivelul asfaltului 72 gr / 68 gr. Astea sunt efectele incalzirii globale ... si e doar inceputul. Dupa care vor urma tornade viituri si inundatii ... Din pacate inconstienta oamenilor ne va aduce in mod evident sfarsitul mai repede. Dupa statistici in fiecare an temperatura medie va creste cu 4 gr. In realitate anul trecut varful de temperatura a fost undeva la 40gr. Intrebarea este ce se va intampla in urmatorii 10 ani? Probabil in perioada iulie-august a anilor viitori nu o sa mai muncim, nu mai o sa mancam, nu o sa mai bem, nu mai o sa f., nu mai o sa facem nimic ...
    Asa ca intre doua "gratare prin coacere" o mai punem si din cand in cand de un "spritz in valuri"
    Asa ca faceti-va planuri ptr perioade scurte nu de perspectiva ...Stiu e dureros de macabru dar este cat se poate de real!
  • 0 (0 voturi)    
    mdeah..... (Miercuri, 25 iulie 2007, 0:40)

    JohnnySYS [anonim]

    caldura mare... ce sa ne tot certam, poate ne-am facut-o cu mana noastra, poate o venit un alt ciclu al pamantului, ideea e ca ar trebui sa ascultam si ce sfaturi se mai dau si la tv (si daca nu ai incredere suna la nr gratuite) ca nu se dau doar pentru audienta ... si in plus ... caldura nu a fost doar in bucuresti... si in zona de deal a fost cald, spre exemplu azi (24 iulie) la ora 18 in bacau erau 41 de grade celsius (yahoo wheater) si vezi pe careva ca se plange?
  • 0 (0 voturi)    
    cum si face ? (Miercuri, 25 iulie 2007, 2:20)

    John69 [anonim]

    "poate o venit un alt ciclu al pamantului"
    Cum draq se face ca a vinit tocmai in Romanica ?
  • 0 (0 voturi)    
    Caldura mare, mon cher! (Miercuri, 25 iulie 2007, 8:13)

    JohnDoe [anonim]

    Tot stau si citesc mereu prin toate ziarele despre "masuri de combatere a efectelor caniculei". Oi fi eu diliu, sau chiar nimeni nu vorbeste despre cauze??!!!
    Nu am auzit din gura nici unui politician sau ziarist cuvantul "reimpadurire".
    Stiu ca e o vorba care spune ca daca ai impresia ca toti is prosti, inseamna ca tu esti ala, dar sa ma scuzati - nu e impadurirea o solutie???
    Diferenta de temperatura intre un parc si mijlocul strazii de de peste 10 grade celsius. Cum ar fi fost daca macar 80 % din suprafata Romaniei ar fi fost acoperita de paduri? Stiati ca in timp ce voi, cei din sud, va prajeati la soare, in unele zone din nord a plouat iar seara era chiar frig?
    Cata vreme politicienii vorbesc numai de efecte, e clar ca suntem condusi de o armata de imbecili!
  • 0 (0 voturi)    
    Impadurire (Miercuri, 25 iulie 2007, 9:27)

    Alex [anonim]

    Legat de impadurire. Duminica seara la ora 9, erau 22 grade in Bran (langa Brasov). Voi Bucurestenii mai bine sfaraiti in suc propriu decat sa mai plantati un copac.
  • 0 (0 voturi)    
    Cate procente din populatia globului constientizeaza fenomenul? (Miercuri, 25 iulie 2007, 9:49)

    bad [anonim]

    Am citit absolut toate comentariile. Unele mai pertinente altele mai putin....Lucrez in domeniu (protectia mediului). Datorita acestui fapt am acces la foarte multe date stiintifice. Daca cei care cred ca asa e vara.... cautati si vedeti ca aceste anomalii sunt numai in ultimii 30 de ani...din cei 650.000 de ani de cand s-a putut determina o era glaciara (din cele 9 cunoscute)... In mod normal o era glaciara are loc la 65.000 de ani! Asta va dura 10.000! Cati dintre "sceptici" care au impresia ca e normal ce se intampla stiu ce inseamna "Incalzirea globala"? Cati stiu cate sacrificii fac oamenii de stiinta sa traga semnale de alarma??? Dar ignoranta si nestiinta inca primeaza... Stiti de cand se fac masuratori de CO2 in atmosfera??? Stiti de cand se cunoaste concentratia de CO2 emisa in atmosfera ??? De 650.000 de ani!!!! Nivelul atins acuma e absolut naucitor... Istoria pamantului nu a mai atins asemenea cote... Si ... e un fapt , nu un text biblic apocaliptic! Daca vreti sa mai lasati o umbra de speranta copiilor nostri, acum e momentul sa lasam indiferenta la o parte...pentru cei care inteleg asta.... Daca istoria a iertat multe, asta nu se mai poate ierta.... Documentatii referitoare la ce putem face gasiti, doar sa vreti asta.... Imi dau lacrimile cand constientizez cate sacrificii fac unii oameni pentru a avea copii, care in schimb ce primesc??? Un pamant parjolit, boli de inima, de plamani si MUUULTA dorinta de supravietuire.... Eu cred ca cei care nu constientizeaza nu si-au privit niciodata copii in ochi sa-si dea seama ca surasul lor nu echivaleaza cu nimic.
    Omenirea nu va disparea, dar cu siguranta rasetul copiilor nostri da.....
  • 0 (0 voturi)    
    afara cu taranii din buc. (Miercuri, 25 iulie 2007, 10:18)

    bucurestean autentic [anonim]

    Da foarte bine,,,, carati-va toti invadatorii din capitala , sa nu mai vad picior de provincial, ca a-ti adus orasul asta de ras, plin de mizerie ca de ,atata populatie face mizerie,,,da da hai cand va luati valea sa respiram si noi normal sa nu mai auzim alte dialecte, ar scadea si preturile la apartamente ar mai liber pe strazi,,ce mai ,cand va carati odata sa crapati de foame in provincia voastra minunata?si sa mai veniti la pastele cailor?
  • 0 (0 voturi)    
    Uraaa! (Miercuri, 25 iulie 2007, 10:58)

    Oltenia [anonim]

    Uraa, am iesit din top 5 al judetelor cu cod rosu!!!
    Ei si? E la fel de cald, iar masurile oricum nu se respectau.
    Sa ne vedem cu bine toti la toamna! Sau la primavara!
  • 0 (0 voturi)    
    ptr bucurestean autentic (Miercuri, 25 iulie 2007, 12:16)

    provincial autentic [anonim]

    "ca a-ti adus orasul asta de ras"

    bucurestene, se scrie "ati adus".... dar evident, esti bucurestean autentic si nu vorbesti dialect, scrii dialect :)))
    oi fi eu taran, dar cand ma uit in jurul meu (in bucuresti), ma simt mult mai bine.

    un taran autentic
  • 0 (0 voturi)    
    problema e reala ! (Miercuri, 25 iulie 2007, 12:53)

    vali [anonim]

    Nu trebuie sa vorbim urat despre provinciali dar adevarul e ca in Bucuresti nu mai e loc ! Orasul a fost gandit pentru un anumit numar de locuitori, numarul respectiv fiind deja depasit de cateva ori...
    Nu cred ca e normal ca toata populatia activa sa fie intr-un singur oras, iar restul zonelor, cu cateva exceptii, sa ramana la stadiul de Ev Mediu. In lumea civilizata au fost luate masuri pentru dezvoltarea uniforma a tuturor regiunilor. La noi angajatorii isi permit sa ofere salarii de nimic pentru ca, de, "asteapta altii la usa, care ar face orice..." Daca Bucurestiul ramanea un "oras inchis", afaceristii erau obligati sa se duca in provincie dupa oameni etc.
    Din ce in ce mai des prietenii se plang de afluxul de provinciali in Bucuresti. Desi problema nu a fost adusa in discutie, e cat se poate de acuta !
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns pt NR.6 (Miercuri, 25 iulie 2007, 12:56)

    kapsunica [anonim]

    Cred ca nu prea stiti despre ce vorbiti in ceea ce priveste "alte capitale europene" si cum ei nu stau precum "carnatii"; veniti sa vedeti ce apartamente sunt in paris,unde daca legea nu ar impune sa fie spatiu minim locuibil de 9m2/persoana, ar fi sa in stare sa-ti inchirieze si un studio de 4m2.

    Asa ca sa o lasam mai usor cu atatea comentarii.
    Nu spun ca Bucurestiul are numai lucruri bune, dar fiecare capitala are partile ei bune si rele. Dar sa nu exageram totusi ca peste tot in afara granitelor totul e dat cu miere; asta à propos de comentariul dvs. cu romanul obisnuit de pe vremea comunismului; tocmai ceea ce declarati dovedeste o gandire formata in sistem comunist; ce e la noi e prost, tot ce vine din afara e perfect!
  • 0 (0 voturi)    
    ptr bucurestean autentic (Miercuri, 25 iulie 2007, 13:09)

    provincial [anonim]

    nene in provincie nu se moare de foame, mai tare se moare de foame in bucuresti. si preturile la apartamente au sarit din cauza lacomiei voastre, nu va mai ajunge, iar provincialii care au venit sa invete o sa te invete si pe tine carte. oricum egoismul si aroganta ta ma face sa vomit. iar daca unul din noi e taran inseamna ca tu esti un "basinas" de doi lei. apropo mergi si tu in constanta sa vezi ce se spune despre bucuresteni "tarani din capitala" restul suntem toti doar niste tarani. macar tu ai grad :))))))
  • 0 (0 voturi)    
    @63 (Miercuri, 25 iulie 2007, 13:12)

    Je [anonim]

    poate ca nu stie sa scrie corect ... dar are dreptate ... s-a umplut orasul de tzarani care vin la bucale ca la pomul laudat ...

    fratzioare ... poate e mare pomul asta dar fructele sunt limitate ... si sunt pe terminate ... asa ca acasa la cules cartofi .... sau capsuni in spania sau germania ...

    alt bucurestean care nu s-a dus peste provincial in orasul lui linistit de provincie
  • 0 (0 voturi)    
    bucuresteanului autentic de la nr 61 (Miercuri, 25 iulie 2007, 13:23)

    angicris2000 [anonim]

    Stimabile, daca acesti provinciali nu ar veni sa munceasca in capitala ta draga, bucurestenii ar muri de foame!!
    Se stie cat de lenesi, hoti si smecheri sunt bucurestenii!
    Fara provinciali, am ajunge sa cersim pe strazi!!!
    Iar mizeria, haosul , zgomotul le facem noi, ca ne credem buricul pamantului!!!!!!
    Arata-mi si mie un bucurestean bine crescut care stie sa astepte culoare verde la semafor, sa isi arunge servetelul sau doza goala de suc la cosul de gunoi si nu pe strazi, sa nu asculte infectele manele date la maxim, sa nu se certe din orice, sa nu...sa nu....
    Toti provincialii fug de Bucuresti, crede-ma, doar cei care nu au incotro iar serviciul lor le cere mutarea in capitala fac acest sacrificiu si accepta tigania si mizeria de aici!!
    Este si cazul meu!!!! Desi prefer Clujul de o mie de ori in locul acesei gropi de gunoi care se numeste capitala Romaniei!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu va mai legati de Bucuresti bai taranilor (Miercuri, 25 iulie 2007, 14:06)

    Pt provincialul [anonim]

    Ba da tampit poti sa fii...

    Cine iti ma fraiere banii ? Stii ca aproape jumate din banii facuti in tara asta vin din Bucuresti ?
  • 0 (0 voturi)    
    da, problema exista si e grava ! (Miercuri, 25 iulie 2007, 14:31)

    viox [anonim]

    "...daca acesti provinciali nu ar veni sa munceasca in capitala ta draga, bucurestenii ar muri de foame !!.."
    Iaca, pe asta nu o cred !
    Mi-a ramas in minte o imagine din facultate: o domnisoara din Turnu Magurele care a desfacut un "Croissant" si a aruncat foarte detesat ambalajul in amfitaeatru. Si ceilalti provinciali faceau la fel, cu mici exceptii. M-am intrebat: "ce cauta asemenea persoane la Universitatea Bucuresti ?"Bineinteles, mai toti au ramas in Bucuresti (fata respectiva e vanzatoare la Carrefour).
  • 0 (0 voturi)    
    @68 (Miercuri, 25 iulie 2007, 14:37)

    Je [anonim]

    pai cine te tzine prietene ? ... baga mare si pana diseara esti la Cluj ... daca il preferi atat de mult ...

    3 strazi mari si late si s-a terminat orasul ... foarte frumos si foarte linistit ... cand am fost acolo mi-au placut si oamenii ... ma gandesc ca atunci cand nu o sa mai vreau sa muncesc si sa stau sa ma relaxez o sa ma mut si eu la Cluj ...

    in rest ... tot la capitala se fac banii ... asta e cauza pt care s-a umplut locu' de modoveni si ardeleni ...
  • 0 (0 voturi)    
    off-topic (Miercuri, 25 iulie 2007, 15:00)

    Bucurestean din parinti tarani [anonim]

    Apropo de Capitala: 1. Bucurestiul produce masiv dpdv economic, dupa cum si anumite alte zone ale tarii produc masiv. 2. Sincer, la mine n-a ajuns nici un ban din taxele platite de altii. Asa ca mai subtire cu "bucurestenii care traiesc din banii nostri". E o tampenie. 3.Nu exista decat o minoritate infima de bucuresteni la a treia sau a patra generatie. Opozitia asta de rahat bucuresteni-provinciali e creata de unii provinciali frustrati si de unii bucuresteni cu fumuri in capul cel prost (de parca ar avea vreun merit ca s-au nascut aici si de parca ar fi vreo smecherie sa fii bucurestean). 4. Numai niste idioti (care pot fi foarte bine bucuresteni sau nu) pot sa socoteasca cuvantul "taran" o ocara.
  • 0 (0 voturi)    
    bucuresteni & provinciali (Miercuri, 25 iulie 2007, 15:06)

    de nicaieri [anonim]

    ce dreq sunteti asa handicapati, tre'sa fii prost sa te lauzi ca te-ai nascut intr-un loc sau altul, "meritul" nu va apartine. si tu, ma asta de la 14:06, platesti pensie alimentara cuiva din provincie sau cum? mai bine pune mana si munceste si vezi-ti de treaba ta, ca nu sta nimeni sa cerseasca de la tine.
  • 0 (0 voturi)    
    out of bucharest ,invaders (Miercuri, 25 iulie 2007, 15:24)

    bucurestean autentic [anonim]

    mda , imi cer scuze dar graba m-a determinat sa scriu gresit ati...bravo voua. dar nu asta e subiectul. special am lansat randurile de mai sus sa vad reactii.. unii aveti dreptate sunt in provincie orase dragute si curate dar mici gen campina , mi-ar place sa locuiesc acolo dar si in buc se sta la semafor , dle din cluj , cine are educatie stringe dupa el am fost , prin tara si am vazut sute de sticle de plastic si hartii lasate la locurile de campare , valea bistritei intre piatra neamt si vatra dornei este plina de gunoaie lasate de tot felul de oameni nu numai de (bucuresteni) am umblat cu gunoiul in portbagaj 100 de km ca nu am avut unde sa-l arunc asta asa ca fapt divers. iar in constanta crede-ma ca am ceva cunostinte ,,vin la bucuresti din cand in cand sa mai cumpere ceva .....ca nu se gaseste chiarr tot..asa cum se pretinde. in rest raman la parerea ca daca ar pleca toti "luzarii" si analfabetii care cresc chiriile si preturile la apartamente si ar fi mai bine pt toti.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru angicris #68 (Miercuri, 25 iulie 2007, 15:29)

    claudel [anonim]

    bravo!!! esti baiat sau fata desteapta angicris!!! ai o foarte mare dreptate! si imi place cum gandesti! nu e lumea normala si de asta se intimpla accidente!! eu locuiesc in irlanda de 8 ani si aici se respecta legea cu semafoarele!! ptr ca suntem civilizati nu suntem animale ( ca la bucuresti ) !! tocmai de asta se intimpla si mai putine accidente si nu numai pentru ca e tzara mika dar pentru ca sunt oameni civilizati pe timp de zi... ca in weekend seara sunt si astia ca niste sobolani se imbata ca porcii si femeiile si barbatii si tie scarba cand vezi femeie care arata asa bine si se pisha in mijlocul strazii ca nu se mai poate tine pe ea.... RUSINE!!!! daca nu ar mai fi asa baietoase fetele aici atuncia ar fi mai fain ca in romania....
  • 0 (0 voturi)    
    hmm.. (Miercuri, 25 iulie 2007, 15:29)

    mitica [anonim]

    "Se stie cat de lenesi, hoti si smecheri sunt bucurestenii".. serios? eu nu stiam. poate ca persoana inteligenta, rafinata si plina de bun simt ce sunteti puteti sa-mi, sau sa ne, oferiti un argument logic sau probabil (adica unul care sa poata fi probat).
    "Toti provincialii fug de Bucuresti, crede-ma, doar cei care nu au incotro iar serviciul lor le cere mutarea in capitala fac acest sacrificiu si accepta tigania si mizeria de aici".. hmm, exista liber arbitru e bine sa nu dai vina pe ceilalti. totusi, iti vand un pont. incep investitiile in cluj si o sa fie cerere de forta de munca specializata. deci mai asteapta acolo, nu veni inca!
    "nene in provincie nu se moare de foame, mai tare se moare de foame in bucuresti" siiiguuur ca da! si marmota.. d-aia si afluxul asta de oameni catre bucuresti. cauta un mod lent si dureros de a se sinucide.
    "ca aproape jumate din banii facuti in tara asta vin din Bucuresti " realtiv corect. cifra reala ar fi undeva la 62% deci aproape jumatate, venind de sus in jos. iar aproape 80% din taxele colectate la administratia locala se redistribuie catre alte judete catre "nu-si fac norma". deci noi construim altora orase.. da' lasa.. ne permitem! aaa.. pe locul 2 la "fraieri" care dau bani altor judete este prahova si pe 3 constanta.. ca sa se umple de mandrie clujenii si timisorenii ca "ne-au facut" pe noi miticii.
    bai nene, n-am nimic cu nimeni, de unde e de loc.. da' sa-mi vorbeasca niste parveniti de rau orasul meu, orasul meu pe care-l iubesc, asta nu pot sa accept! in concluzie: nu va convine, plecati! mergeti si imbuibati-va la voi in provincie, stati acolo civilizati, in curatenie, aer curat, la loc luminat, la loc cu verdeata. hai! stati acolo si faceti-ne-n ciuda! (domnu' cu invatatu' bucurestenilor, am scris corect?)
  • 0 (0 voturi)    
    pentru provinciali si bucuresteni (Miercuri, 25 iulie 2007, 15:46)

    romanca [anonim]

    Ma dezgusta comentariile citite!!
    Nu avem deloc simt patriotic. Ce importanta are din ce oras esti, capitala sau privincie?? Suntem cu totii romani si traim in Romania!
    E normal sa traim in ce oras credem ca o putem duce mai bine!
    Sau bucurestenii prefera sa plece toti provincialii si sa se umple strazile capitalei cu mana de lucru din China, Asia sau Republica Moldova??
    Atata dezbinare, invidie si ura la un popor ca la noi nu am mai intalnit!!!!
    Ne si meritam soarta, in loc sa ne vedem de propira curte, ne freaca grija de capra vecinului!!
    Suntem jalnici!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    @77 (Miercuri, 25 iulie 2007, 16:14)

    Je [anonim]

    sa inteleg ca nu esti din bucuresti? daca esti dezgustata doar de niste amarate de comentarii ...
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai e ! (Miercuri, 25 iulie 2007, 16:21)

    Ileana [anonim]

    Frati romani din provincie, nu avem nimic cu voi ! Numai ca nu mai e loc in Bucuresti !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Global warming = cover up story (Miercuri, 25 iulie 2007, 16:35)

    John [anonim]

    http://www.cuttingedge.org/news/n1694.cfm
  • 0 (0 voturi)    
    logic (Miercuri, 25 iulie 2007, 16:41)

    Moa [anonim]

    Bucurestiul este un mare RAHAT...si e plin de MUSHTE venite de peste tot...au venit si nu pleaca...ceea ce inseamna ca in alta parte nu au gasit un alt rahat mai gustos ...deocamdata!!!
  • 0 (0 voturi)    
    "caldura mare" - pentru cunoscatori. I.L. Caragiale (Miercuri, 25 iulie 2007, 16:56)

    Un roman. [anonim]

    Si cui ii e mai cald? Unui bucurestean autentic? sau poate unui "provincial"?

    Atata dragoste pentru capra vecinului, atata drag de a pierde vremea cu vorbarie goala...eh..nicaieri nu-i ca acasa :)
    Si timpul trece, soarele arde, vulcanii sfaraie (ca am auzit de la inalte competente stiintifice cum ca ei sunt adevaratii vinovati pentru poluare!), si noi o dam inainte cu lucruri importante.

    Apropo, mai usor. Stresul intelectual ucide. Nu suprasolicitati creierul cautand argumente solide pentru care "voi" sunteti mai buni, dastepti, civilizati decat "ei".

    Mai bine plantati un copac. Dar stai! Poate il taie cineva.

    -------
    pentru #60. Oamenii sunt prea ocupati, din cate vezi, cu lucruri "importante". Dar mai suntem si altii care citesc ce scrii tu, si care ne implicam si noi, la randul nostru. Bafta.
  • 0 (0 voturi)    
    @80 (Miercuri, 25 iulie 2007, 17:17)

    Je [anonim]

    fratzioare ... ma dezamagesti ... credeam ca ne recomanzi ceva mai serios ...
  • 0 (0 voturi)    
    84 (Vineri, 27 iulie 2007, 11:21)

    johnnysys [anonim]

    1 provinciali din bucuresti sunt cauza caniculei? sau generatiile trecute care au revolutionat industria eliberand in masa co2 in atmosfera? in tre timp, nu neaparat ca plantezi un pom ajuti la salvarea pamantului de la incalzirea globala e solutia, stiati ca in anglia cei care folosesc energi alternative (poate nu ma exprim corect, sunt un "taran" de provincial, energi alternative la mine = energie solara, eoliana, etc) primesc bani de la stat? 2 o fi bucurestiul cel care aduce cei mai multi bani, dar sa ne gandim cate sedi de mari firme se gasesc in bucuresti si au uzinele in provincie?

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by