Un mort si 7 raniti, intr-un accident de microbuz

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 26 iulie 2007, 0:00



Acestia spun ca soferul s-ar fi enervat dupa ce a fost depasit de un Matiz. Cei doi conducatori auto s-au intrecut o perioada de timp, depasindu-se reciproc. Ulterior, soferul microbuzului a incercat sa depaseasca Matizul cand si acesta se afla in depasire. In urma acestei manevre, microbuzul a acrosat Matizul, moment in care soferul a pierdut controlul volanului.

In urma cu patru zile s-a produs un accident grav in judetul Dambovita. 8 persoane au murit si 25 au fost ranite dupa ce un autocar a fost lovit de un tren personal pe ruta Targoviste-Ploiesti, in dreptul trecerii de cale ferata din comuna Gura Ocnitei. Accidentul s-a produs din cauza soferului care nu a respectat semnul de circulatie ce anunta trecerea trenului.

Masina implicata in accident era prima dintr-o coloana, care se intorcea de la o nunta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


162 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    oARE CATE SURPRIZE NE MAI REZERVA CIRCULATIA IN ROMANIA (Joi, 26 iulie 2007, 14:58)

    YO [anonim]

    cAUZA ESTE NEAPLICAREA LEGILOR DE CIRCULATIE SI COANTUMUL AMENZILOR INCA F MICI......IN REST TRAITI BINE.....
  • 0 (0 voturi)    
    sa vina pruteanu! (Joi, 26 iulie 2007, 15:17)

    claudiu [anonim]

    Din pacate, abaterile de la limba romana nu se sanctioneaza, indiferent de numarul si "coantumul" erorilor...

    Aceeasi poveste ne-au servit-o si la ultima modificare a codului rutier: am marit amenzile, pentru a reduce numarul accidentelor. Dar, surpriza, asta nu s-a intamplat...

    Propun majorarea punctului de amenda de la 37 RON la 3700 RON... poate asa ies sa socoteala si banii pentru pensii...
  • 0 (0 voturi)    
    PREVENIRE, NU NORMA LA AMENZI... (Joi, 26 iulie 2007, 15:30)

    ionut [anonim]

    Asta-i cauza, nu se face prevenire. Radarele stau la panda la iesirea din localitati cand accelerezi putin vazand ca parasesti localitatea. Acolo te arde cu amenda, in centrul comunelor poti merge cu 200 km/h. Metode si raportari de bilant comuniste, cuantumul amnezilor, permise retinute, dar cate accidente puteau fi evitate nu se intreaba nimeni...Schimbabm capetele politiei autostrazilor degeaba, fara nicio vina, doar asa sa aratam ca suntem ministrii radicali si puternici. Fapte-n vant, pe banii populatiei. Jalnic.
  • 0 (0 voturi)    
    amenzi (Joi, 26 iulie 2007, 15:32)

    nd [anonim]

    Cresterea amenzilor nu e o solutie. Nici legile, oricat de bune ar fi nu vor rezolva situatia. Cauza e lipsa drumurilor civilizate, care genereaza necesitatea depasirilor. Nu poti merge dupa toate carutele si tractoarele zeci de km, sau cu 50km/h prin localitati (adica aproape tot drumul). Cat timp numarul de masini creste, iar drumurile se deterioreaza, vom avea din ce in ce mai multe accidente.
  • 0 (0 voturi)    
    Soferu este sigur vinovat aici !!! (Joi, 26 iulie 2007, 15:40)

    Lucian [anonim]

    Cunosc cum merg acesti soferi de pe respectiva ruta, sunt absolut incredibili, poate chiar dementi. NU stiu ce ias face daca cineva apropiat ar muri din cauza lui, oricum bine nu i-ar fi. UN control strict asupra soferior de pe microbuze din partea patronilor si a politiei ar fi absolut necesar
  • 0 (0 voturi)    
    RE: amenzi (Joi, 26 iulie 2007, 15:47)

    titel [anonim]

    Ai dreptate! :) Sunt prea multi tampiti pe drumuri..incultura si lipsa de educatie duce la accidente! Amenzile sunt tot pt aia cuminti care depasesc viteza constant cu 15-20km/h, dar nu fac nici-un accident in viata lor...din pacate nu prea se poate face nimic, suntem romani tampiti, natie de latini..cu sange "aprins", fara creier! Multi se grabesc si fac depasiri pe sectoare scurte, unde si daca ar merge cu 30km/h tot ar ajunge acasa linistiti intr-un timp scurt (poate cu cateva minute dupa ala ce tot depaseste). In fine, de dobitoci de genu asta nu o sa ducem lipsa, sunt prea multi la volan...
  • 0 (0 voturi)    
    UN MARE BLUFF-noul cod rutier (Joi, 26 iulie 2007, 16:01)

    ADY [anonim]

    DA ASA ESTE UN MARE BLUFF MULT TRAMBITATUL COD RUTIER !!! -DE CE NORME LA AMENZI ?-DE CE MARESC AMENZILE AIUREA ?-DECAND MINISTRUL LE SPUS SPAGARILOR SA NU MAI OPREASCA AIUREA MASINILE .....ASTIA, "SPAGARII"S-AU TOPIT (S-AU ASCUNS)POTI SA MERGI SUTE DE KM.SI NU VEZI UNUL LA PREVENIRE PE STRAZI SAU DRUMURI !!! IA SA LE DE-A DRUMUL LA SPAGII SA-I VEZI ATUNCII !!! ACESTA ESTE REZULTATUL MUNCII DE-A SOARICELE SI PISICA !!! MAI MULTE ACCIDENTE SI MAI MULTI MORTI. EI AU NISTE STUDII FACUTE CU SEGMENTE DE DRUM ,ZILE SI ORE UNDE SE COMIT FRECVENT ACCIDENTE ....DE CE NU VEZI PE NIMENI LA PREVENIRE ??? DOAR CND SUNT ACTIUNI SI TREBUIE DATE AMENZII ! SA LE FIE RUSINE SI CAND ISI RIDICA SALARIILE (NU MICI) SI MAI ALES CAND PRETINT SPAGI...
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere (Joi, 26 iulie 2007, 16:13)

    N/A [anonim]

    Sa se suie in mod regulat cate un politist incognito ca si pasager in aceste microboze si sunt sigur ca in 50 km o sa ridice permisul la 50% dintre acesti soferi, pentru ca sigur va face o depasire periculoasa sau nelegala.
  • 0 (0 voturi)    
    Rectificare (Joi, 26 iulie 2007, 16:34)

    LauraC [anonim]

    Nu amenzile sunt de vina, nici politistii, nici drumurile, fratilor!!! SOFERII sunt de vina! Inconstienta si teribiliismul la volan au facut si fac in continuare cele mai multe victime!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    amenzi!!! (Joi, 26 iulie 2007, 16:38)

    eu [anonim]

    De pe realitatea.net :
    "Din primele cercetari se pare ca soferul microbuzului, Ion Conduras, de 51 de ani, din Popesti - Palanga, judetul Arges, s-a enervat pe faptul ca a fost depasit de un Matiz. Cei doi soferi s-au sicanat o perioada de timp, depasindu-se reciproc. Soferul microbuzului a incercat chiar sa depaseasca Matizul cand acesta se afla in depasire. In urma acestei manevre, microbuzul a acrosat Matizul, moment in care soferul a pierdut controlul volanului, a iesit inafara carosabilului si s-a rasturnat in santul de pe marginea drumului."

    Deci nu e vorba decat de teribilism si de idiotenie.Pentru ND: deci nu e vorba de drumuri proaste sau de gropi sau de carute pe drumuri. E vorba doar de prostia omeneasca....pacat ca nu doare!

    Asa ca sunt pentru cresterea amenzilor si a pedepselor si pentru orice altceva trebuie facut mai ales impotriva acestor soferi teribilisti care mai trag si pe alti nevinovati dupa ei!
  • 0 (0 voturi)    
    Parerea mea (Joi, 26 iulie 2007, 16:43)

    Lucian [anonim]

    De vina pentru numarul mare de accidente sunt intr-adevar soferii, dar Politia, cu rolul ei de prevenire, nu se implica suficient. Intr-adevar, ar trebui sa existe mai multe actiuni de prevenire, si nu de pedepsire. Daca soferii ar sti ca riscul e foarte mare sa ia o amenda daca nu respecta legea, atunci cu siguranta ca o vor respecta foarte multi.
  • 0 (0 voturi)    
    bravo LauraC (Joi, 26 iulie 2007, 17:06)

    claudel [anonim]

    ai dreptate laura!!! asa este!!! daca nu erau soferii nostrii asa de nervosi si erau un pic mai "MARTALOGI" sa zic asa atuncia nu sar mai fi intimplat atatea nenorociri!! si ca sa vezi!! le arati o chestie si fac alta!! atata lume din tzara stie povestea cu soferul care a trecut calea ferata cand venea trenul !!! de ce naiba nu lea bagat macar "UN PIC" frica in soferi??? chiar asa tupeu prost?? sa mori pentru 5 minute de asteptat?? eu conduc de 2 ani dar cand am un tractor sau un camion care merge cu 60 sau 70 pe un drum national unde se merge cu 100 stau dupa el si astept!! ca nu oi crapa daca merg oleak mai incet vreo 10-15 minute pentru ca in multe cazuri ei se simt si se dau la o parte sa ma lase sa trec!!! daca si alti soferi ar gandi asa !! ce bine ar mai fi.... orikum eu cred ca depinde de firea persoanei!! si din cauza salariilor in romania, un sofer castiga foarte putin pentru ceea ce face si devin obositi dupa un timp si iritati cand stiu ca muncesc degeaba la sfarsitul lunii ca au de platit cine stie ce datorii!!! deci eu zic ca prima oara sa faca amenzile mai mari!!! minim 1000 de RON si pe urma daca vad ca se cumintesc sa le faca salariile mai mari si sa vezi ce se va reduce procentajul de accidente pe an!!! CINE ARE CEVA DE COMENTAT LA CEEA CE AM ZIS VA ROG SA-MI SPUNETI!! MERSI! semnat claudel din irlanda.
  • 0 (0 voturi)    
    @12 CLAUDEL (Joi, 26 iulie 2007, 17:21)

    claudiu [anonim]

    Poate ne luminezi si pe noi, cat este amenda minima in Irlanda?
  • 0 (0 voturi)    
    nu asa... (Joi, 26 iulie 2007, 17:51)

    goe [anonim]

    Nu sunt de acord cu marirea amenzilor. Marirea amenzilor stimuleaza spaga si nimic altceva. Eu nu vreau legi aberante care nu se aplica, vreau legi normale care sa se si aplice. Nu mai ganditi ca niste comunisti. Stiti de ex ca pt o hartie aruncata pe strada amenda e de 6000 RON? Vi se pare ca e curat in orasele noastre? Sau credeti ca s-a dat vreo amenda pe legea asta? E o lege de facut bani din spaga. Daca faceau amenda de 10 RON era prea mica sa stimuleze spaga, se putea da lejer de mii de ori in fiecare oras, zilnic... se adunau niste bani, puteau si politistii comunitari sa primeasca un procent sub forma de prime, si se rezolva problema. Va garantez ca in 6 luni se rezolva!
    Cu circulatia e la fel: sa le dea 10% din amenzi la politisti, dar sa faca amenzile mici. Ia sa vedeti voi atunci mobilizare. Dar nu ma astept sa inteleaga multi ce vreau sa spun, desigur ca toti o sa urlati ca sa se faca legile mai aspre, sa le taie capul la aia care depasesc viteza legala, etc. Nu uitati ca radacina raului in Romania si izvorul nesecat de coruptie este sistemul nostru de legi! Legile aberante stimuleaza coruptia si dau frau liber abuzurilor.
    Si acum concret, despre cazul asta: dobitocul de sofer de microbuz nu era la prima abatere de acest gen, asta v-o spun sigur. Pasagerii altor curse in care s-a comportat similar au facut reclamatie la politie? Sigur ca nu. Cati dintre voi ati reclamat la politie un sofer idiot care era sa va omoare pe sosea? Stiti ce se intampla in Germania daca faci o smecherie de genul asta? Daca 5 oameni te vad, 3 sigur suna la politie. Toti stim sa spunem ca e plin de prosti inconstienti si nebuni pe sosele, dar nimeni nu vrea sa miste un deget pentru a-i opri. Simtul civic lipseste cu desavarsire la romani. De ce eu? Asta e intrebarea pe care si-o pun toti. Nimanui nu-i pasa decat de propria piele si atat, dar toti se mira de ce e Romania asa cum e. Pentru ca e locuita de romani, de aia.
  • 0 (0 voturi)    
    @14 goe (Joi, 26 iulie 2007, 17:56)

    claudiu [anonim]

    Eu unul subscriu la ceea ce ai scris tu.
  • 0 (0 voturi)    
    c&i (Joi, 26 iulie 2007, 18:22)

    Nicky [anonim]

    Nu e vorba decat de niste soferi nebuni. am mers si eu de cateva ori cu ei (sunt de la firma C&I) apoi am renuntat, ca pana la Bucuresti mergeam cu inima in chiloti
  • 0 (0 voturi)    
    ai dreptate, goe (Joi, 26 iulie 2007, 18:44)

    lara [anonim]

    nu mi-am dat seama pana acum, dar mersi ca mi-ai deschis ochii. ai 100% dreptate cu amenzile pt aruncat hartii pe strada. intr-adevar, daca se dau amenzi non-stop o perioada de timp, oamenii se vor invata sa fie mai atenti cu curatenia in spatiul public. si dupa aia, n-o sa mai fie nevoie de oamenii care dau amenzi si o sa fie si orasul curat.
    faza cu 10% la politai din amenzi, nu cred ca o sa mearga. din cate stiam (acum 3 ani), spaga la politai e jumatate din amenda. politaiul o sa prefere spaga, ca primeste mai multi bani, iar 'inconvenientul in trafic' prefera sa plateasca orice suma mai mica decat amenda, plus ca scapa si de puncte...
    iar la faza cu simtul civic, iar ai dreptate. este inexistent in Romania. mie mi-a trebuit o bucata de timp sa inteleg ce si cum, dar inca mai trebuie sa treaca timp sa ma implic. cred ca tine de cultura noastra, si e greu de schimbat.
    daca as putea, as trimite toti romanii in strainatate, pentru cateva saptamani, sa vada si ei cum e afara, si sa invete cum trebuie sa se comporte intr-un stat civilizat. pentru ca cei care se duc afara si apoi se intorc in romania, sunt ca o picatura in ocean. trebuie filtrata toata apa... stiu ca sunt 2 mari probleme cu planul asta - trebuie imprumut de la Bill Gates, plus ca exista riscul sa se depopuleze tara.... mai lucrez la plan...
  • 0 (0 voturi)    
    trebuie sa luam atitudine (Joi, 26 iulie 2007, 19:43)

    clujeanul [anonim]

    Tot ce s-a scris mai sus e adevarat, dar cel mai trist e faptul ca acesti soferi de microbuze/autobuze se cred Dumnezeu in masina lor. Si ca cei care le platesc salariul (calatorii) nu au inca obisnuita de a isi cere drepturile (adica sa fie dusi la destinatie in conditii de siguranta). Eu am venit odata de la Budapesta la Cluj cu un nebun de sofer de-asta, va jur ca nu am mai rezistat si l-am sunat pe patronul agentiei (era numarul pe care se confirma rezervarea) si i-am zis: sunati-va soferul si spuneti-i sa conduca cu viteza legala, ca riscam sa ne omoare. Ei bine, nu va vine sa credeti, soferul s-a potolit de-abia dupa al 2-lea telefon dat sefului lui (in miez de noapte ca idee) si o serie sanatoasa de injuraturi. Am mai avut o experienta de genul asta la un intors din Grecia, am procedat la fel, dar a fost cu mai mult efect: ne-a injurat soferul ca de ce l-am reclamat, dar surprinzator, din momentul ala a stiut sa conduca frumos si elegant. Mi-am promis ca daca mai nimeresc nebuni de-astia, sun direct la politie, macar sa ii ia de pe drum.
    Eu cred cel putin ca pentru transportatorii de persoane, politia ar trebui sa faca un numar special la care sa reclami nebunii in timp ce esti in autobuz. Ca daca acesti soferi s-ar gandi macar un pic la calatori, 80 % din probleme cred ca ar fi rezolvate. Doar ca nu le pasa.
  • 0 (0 voturi)    
    atestate profesionale pe spaga (Joi, 26 iulie 2007, 21:31)

    popescu ioan [anonim]

    Atata timp cat ARR (AUTORITATEA RUTIERA ROMANA )pentru ca soferul avea atestat ,va elibera ATESTATE PROFESIONALLE pe spaga soferii vor produce accidente in continuare.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru claudiu #13 (Joi, 26 iulie 2007, 23:47)

    claudel [anonim]

    amenda minima in irlanda este de €40 daca esti prins ca nu ai platit biletul de parcare, daca esti prins ca depasesti in loc interzis este €80 si iti iei si 4 puncte pe carnet! la 12 punte ti se ridica carnetul
  • 0 (0 voturi)    
    @20 (Vineri, 27 iulie 2007, 6:42)

    claudiu [anonim]

    Si de la 40 sau 80 de euro pana la 1000 RON, nu e cam mare diferenta?
  • 0 (0 voturi)    
    Petitie on line ptr politie (Vineri, 27 iulie 2007, 10:41)

    florin [anonim]

    Sunteti de acord ca autovehiculele care circula cu peste 100km/h in Bucuresti sa fie considerate pericol public?

    Sunteti de acord ca amenda ptr. acesti inconstienti sa fie 5000 eur si 6 luni suspendare permis?

    Poate daca trimitem aceasta petitie la politie o sa schimbam ceva

    http://www.petitieonline.ro/petitie/pericol_public-p02200035.h tml
  • 0 (0 voturi)    
    Re: #22 (Vineri, 27 iulie 2007, 12:09)

    goe [anonim]

    Amenzile mari nu rezolva nimic! Din contra, lasa loc abuzurilor si coruptiei. Pe aia care merg cu peste 100 km/h in oras nu ii sperii tu cu amenda, daca pe ei nu ii sperie moartea. Si la suma asta pe care o propui tu, nu se va da nici o amenda, numai spaga. Solutia sunt camerele de luat vederi, amenzi normale, dar sa nu scape nimeni. Sistemul informatic nu trebuie sa permita nimanui sa scape, odata ce a fost identificat automat de sistem.
    Coruptia in Romania nu este asa de greu de eradicat. Solutia este simpla si neoriginala, popular se numeste "datul in gat". Se practica si la case mai mari. Deci: un cetatean care va reclama si proba o fapta de coruptie va primi din partea statului 5000 EUR / cap de functionar corupt, probat. Sau mai mult (10000 EUR), sa fie si mai interesant. Va intrebati de unde atatia bani? Pai simplu, de la corupti. Odata probati in instanta ei pot fi amendati penal cu suma asta sau chiar mai mult, pe langa alte sanctiuni. Totodata reclamantul trebuie sa fie absolvit de orice vina in cauza respectiva, astfel incat chiar cei care au dat spaga sa ii dea in gat pe corupti. La ora asta sunt incriminati amandoi, ceea ce principial este corect, dar practic obstructioneaza orice incercare de a proba fapta. Credeti ca ar functiona un astfel de sistem? Eu sunt absolut convins ca da! Dar nu imi fac sperante ca voi si vedea asa ceva in Romania. Exista interese mari ca situatia sa ramana in ceata, in vremuri tulburi se fac cei mai multi bani. Dar daca va place, popularizati ideea, poate poate... Numai spiritul civic ne poate salva din starea in care suntem, iar spiritul nostru civic la randul lui trebuie salvat. Banii pot salva spiritul civic, intr-un mare fel, chiar din moartea clinica in care este el acum.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by