BCR, cea mai mare banca din Romania, va finaliza in urmatoarea perioada mai multe proiecte in zona de retail. Astfel, in citeva luni, compania va lansa pe piata o banca pentru locuinte, un fond de pensii private, precum si unitati teritoriale specializate in credite ipotecare. „Sintem avansati in ceea ce priveste banca pentru locuinte.

Credem ca piata romaneasca este pregatita pentru asemenea produse asociate. Vom fi activi si in ceea ce priveste fondurile de pensii“, a declarat vicepresedintele BCR responsabil cu activitatile de retail, Martin Skopek.

Compania a anuntat planuri ambitioase si in ceea ce priveste numarul de unitati. Pentru anul acesta, BCR si-a programat deschiderea unui numar de 87 de noi unitati, urmind ca in 2009 sa ajunga la 668 de unitati, iar dupa 2010 sa depaseasca 700 de unitati.

„Cu cit ne apropiem mai mult de clientela, cu atit vom avea mai mult succes pe piata, credem noi“, a declarat Carmen Schuster, manager al Programului de Integrare si Dezvoltare.

Tot pentru a se apropia de clienti, BCR a pus la punct si un sistem care permite clientilor bancii sa faca tranzactii prin telefon. Compania va avea mai multa grija si de cei care depun reclamatii. In acest sens, BCR va infiinta un birou de management al reclamatiilor. „Este foarte important ca in cadrul organizatiei sa creasca vocea clientului.

Foarte curind vom avea o echipa care se va ocupa de reclamatii“, a mai spus Skopek. Potrivit lui Skopek, din aceasta saptamina, banca are structuri separate pentru corporate si pentru retail de care se ocupa peste 150 de manageri din banca si din afara recent angajati sau promovati.

Aceasta mai ales ca, potrivit unui studiu realizat cu ajutorul „cumparatorilor misteriosi“, comandat de institutie, banca se afla sub standardele grupului austriac Erste in ceea ce priveste modul de deservire a clientilor, cunoasterea si prezentarea produselor de catre angajati.

Cotidianul