Alexandru Radulescu, condamnat la 23 de ani de inchisoare

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 27 iulie 2007, 0:00


Alexandru Radulescu
Foto: Rompres

Fostul presedinte al Asociatiei Fotbalistilor Amatori si Nonamatori (AFAN), Alexandru Radulescu, a fost condamnat, vineri, la 23 de ani de inchisoare pentru ca anul trecut a impuscat mortal un tanar, in timp ce acesta se afla la scaldat, transmite Realitatea TV.

In luna iulie a anului trecut, Alexandru Radulescu l-a impuscat in fata pe Constantin Radulescu dupa ce initial il somase sa paraseasca malul lacului Bunget din comuna damboviteana Vacaresti.

Posesorul armei, Alexandru Radulescu, a tras mai intai doua focuri pentru a-l ameninta pe Constantin Radulescu, cu scopul de a-l determina sa paraseasca lacul.

Inculpatul a izbit cu teava armei in plafonul autoturismului de mai multe ori, a incercat sa deschida usa din stanga fata, dupa care a actionat in vederea spargerii geamului portierei stanga fata a autoturismului.

Manifestarile violente ale inculpatului au culminat cu executarea unei trageri cu arma sa, de la aproximativ 50 de cm asupra partii vatamate, care se afla la volan.

Incadrarea faptei lui Alexandru Radulescu s-a schimbat in omor calificat, dupa ce victima sa a murit pe patul de spital, la doar cateva zile dupa ce fusese internat.

Potrivit medicilor, tanarul a suferit mai multe interventii chirurgicale pentru a-i fi scoase cele peste 100 de alice pe care le avea in cap.

In cursul zilei de vineri, tribunalul Dambovita l-a condamnat pe Alexandru Radulescu la 23 de ani inchisoare acesta fiind totodata obligat sa plateasca parintilor victimei daune de 60 de mii de lei.

Avocatul lui Radulescu a precizat ca va contesta decizia instantei la Curtea de Apel Ploiesti.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


767 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    F bine (Vineri, 27 iulie 2007, 16:28)

    Costi [anonim]

    Chiar eram curios daca nenorocitul asta o sa pateasca ceva. ma temeam ca o sa scape cu basmaua curata, dar uite ca incepe si justitia la noi sa mearga,ca nu poti sa nu recunosti dar nenorocitul asta avea ceva relatti, si totusi ajunge la parnaie. Acolo sa moara.
  • 0 (0 voturi)    
    dreptate... (Vineri, 27 iulie 2007, 16:30)

    eugeniu [anonim]

    pentru buna purtare scapa in 10... tot e ceva!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Pedeapsa capitala!!! (Vineri, 27 iulie 2007, 16:34)

    EU [anonim]

    Pentru astfel de cazuri ar trebui reinstituita pedeapsa capitala!!!!!! Talharul si criminalul, 23 de ani e putin dar sa speram ca va putrezi in inchisoare!!!
  • 0 (0 voturi)    
    justittie ! (Vineri, 27 iulie 2007, 16:35)

    Sib [anonim]

    ASA DA ! BRAVO!
  • 0 (0 voturi)    
    oare? (Vineri, 27 iulie 2007, 16:36)

    valentin [anonim]

    Ma intreb daca nu cumva se vor transforma 23 de ani in 2,3 ani ....sau 0,23 ani .... sau 0,0 ani. La fel ca si in cazul unui colonel securist, care acum ceva ani a ucis 5 oameni intr-un accident rutier in Prahova parca. A scapat de pirnaie pe uluitorul motiv ca a adus mari servicii patriei in calitatea sa de ofiter la un seviciu de informatii. LEGEA E EGALA PT TOTI CETATENII ROMANIEI....
  • 0 (0 voturi)    
    nesansa (Vineri, 27 iulie 2007, 16:44)

    niman [anonim]

    nesansa lui este ca s-a numit radulescu
    daca se numea paunescuscapa cu suspendare(vezi accident rutier=3morti=4 vieti distruse=3 ani cu suspendare)
  • 0 (0 voturi)    
    pauneasca (Vineri, 27 iulie 2007, 16:46)

    johny [anonim]

    dar voi ati mai auzit ceva de nevasta senatorului paunescu de la PSD?... care a macelarit o familie intraaga parasind coloana si mergand pe contra-sens?
  • 0 (0 voturi)    
    Sper ca pedeapsa sa fie reala (Vineri, 27 iulie 2007, 16:47)

    geo [anonim]

    e un nenorocit omul ala !
    sa moara intre gratiile de fier !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Pe viatza (Vineri, 27 iulie 2007, 16:50)

    Seby [anonim]

    In cazuri dinacestea grave ar trebui pedeapsa pe viatza
  • 0 (0 voturi)    
    pauza (Vineri, 27 iulie 2007, 16:50)

    LOJ [anonim]

    stati linistiti ca nu suporta regimul din penitenciar.
  • 0 (0 voturi)    
    Mitocanul cu lantze de gat... (Vineri, 27 iulie 2007, 17:02)

    Freelancer [anonim]

    ...o sa le poarte acum la picioare, dar mai groase si mai grele... Sa-i fie de bine si sa iasa mai repede numai cu picioarele inainte!
  • 0 (0 voturi)    
    he he (Vineri, 27 iulie 2007, 17:05)

    raresh [anonim]

    Da, bine ca se mai dau condamnari. Intrebare: chiar a devenit justitia activa sau tipul nu avea suficient spate? S-au ne trezim ca are lombo-sciatica si nu poate sa execute pedeapsa la mititica.

    P.S. Apropo, pe la noi cat mai dureaza pana apare o trupa "Vigilante"? stiu ca acum catva ani era ceva de genul in Craiova.
  • 0 (0 voturi)    
    justitie (Vineri, 27 iulie 2007, 17:13)

    mozzy [anonim]

    cred ca e primul caz din cele mediatizate care se sfrseste asa de rau pentru unul din "baietii destepti". poate cine stie, incepe sa functioneze si la noi justitia.
  • 0 (0 voturi)    
    la poscarie (Vineri, 27 iulie 2007, 17:18)

    Goe [anonim]

    Ai pus-o, Sandele... Ai iesit tu pe marginea lacului sa te scapi de de canicula si de codul rosu, ai? Te asteapta acu' baieteii la racoare, sa se bucure un pic de virilitatea si forta armei tale. Partea nasoala e ca acu' doar cu gloante oarbe sa tragi!

    CINSTE LOR, CINSTE LOR, CINSTE MAGISTRATILOR!

    Nefericitul impuscat va fi razbunat de 70 de ori cate 7!
  • 0 (0 voturi)    
    nu o sa scape (Vineri, 27 iulie 2007, 17:22)

    gigi [anonim]

    Nu o sa scape pentru ca inchisoarea i-a fost promisa de cineva...un fost securist cu mari relatii prin judet si tara...Puneti mina si interesati-va prin Tirgoviste despre caz. Oamenii de acolo stiau ca nu scapa din prima saptamina...Era previzibil finalul.
  • 0 (0 voturi)    
    pt raresh de 12. (Vineri, 27 iulie 2007, 17:57)

    pazvante [anonim]

    care-i treaba cu vigilante?
  • 0 (0 voturi)    
    pedeapsa (Vineri, 27 iulie 2007, 18:25)

    ady [anonim]

    Stati linistiti. Mai bine hai sa pariem de ce boala va suferi in curind pentru a nu suporta detentia.
    Pedeapsa capitala era mai buna sau deportarea pe o insula pustie. Va dact seama cu cit contribuim noi in cei 23 de ani ca sa-i dam de mincare si haine? Ce bine ne-a facut?
  • 0 (0 voturi)    
    apelul (Vineri, 27 iulie 2007, 19:02)

    Thheo [anonim]

    Sa vedem dupa apel daca ne mai bucuram....
  • 0 (0 voturi)    
    pentru #6, #7 (Vineri, 27 iulie 2007, 19:02)

    Anonim [anonim]

    Da, nici eu nu zic ca nu merita jigodia puscarie, dar acolo era din culpa, iar la retardatul asta, a fost premeditat.
  • 0 (0 voturi)    
    A .RADULESCU (Vineri, 27 iulie 2007, 19:11)

    ELI [anonim]

    EU CRED CA ACEST CRIMINAL V-A SCAPA CA MULTI ALTII!!!!!
    ORI SE IMBOLNAVESTE SUBIT ,ORI V-A VINI O NOUA LEGE......ASA ESTE LA NOI.................FAC PUSCARIE DOAR AMARATII CARE FURA UN SAC DE CARTOFI PENTRU COPII
  • 0 (0 voturi)    
    chestie romaneasca (Vineri, 27 iulie 2007, 19:13)

    Grig Lascar [anonim]

    Nu cunosc toate amanuntele cazului, si toate circumstantele intamplarii. Stiu insa un lucru: proprietatea e sfanta si se apara cu arma in mana. (Nu) Ma surprinde insa atitudinea comentatorilor, perfect romaneasca: "Cum sa-l omoare dom'ne pe bietu' copil care intrase pe proprietate privata cu masina?" Mai avem mult pana o sa invatam ce inseamna proprietatea. Cel mai important aspect al acestui gen de cazuri este insa ca ele vor constitui precedente de acum inainte, deci sunt f importante.
  • 0 (0 voturi)    
    incepatori (Vineri, 27 iulie 2007, 19:33)

    hellhost [anonim]

    Desi va suspectam de mult ca jurnalistica este o treaba paralela cu multi dintre voi,acum este totul clar! Dezinformarea pe care o creati pe acest site este o marca a nesimtirii si a incapacitatii voastre de a va face meseria! Mai jos, intre articole exista un titlu senzational : ""Scandal la NASA: astronautii au plecat beti in misiune"""

    Unde domnule?Cine a plecat?Cand a plecat? Sunteti total dezinformati si ii dezinformati la randul vostru pe cei care doresc sa fie la curent cu evenimentele.
    Mai faceti o cercetare asupra acelei stiri si apoi cereti scuze pentru profesionalismul vostru!
  • 0 (0 voturi)    
    nostim (Vineri, 27 iulie 2007, 19:51)

    mihai [anonim]

    voi chiar credeti ca o sa intre asta la puscarie pt 23 de ani? Eu unu nu cred... O sa faca apel si o sa se mai invarta ei putin. Traim totusi in romania, ati uitat? O sa scape criminalul asta nenorocit.
  • 0 (0 voturi)    
    fac pariu ca scapa... (Vineri, 27 iulie 2007, 19:52)

    Egos [anonim]

    Nu e nici prima si nici ultima oara cand se intampla asta. In cel mai bun caz (spre satisfactia gloatei) nu o sa se mai pomeneasca nimic despre el si va sta bine-mersi la "arest" la domiciliu.

    Oare cati dintre voi v-ati intrebat sau ati aflat ca majoritatea celor aflati la conducere sunt masoni??? Credeti ca totul merge asa, oricum? Sunt unele lucruri care TREBUIE sa se intample, iar daca un "frate" greseste" ceilalti il acopera. Vezi Nastase!!!
  • 0 (0 voturi)    
    poponel! (Vineri, 27 iulie 2007, 20:30)

    no name [anonim]

    succes la agatat, sa ai parte de fetite multe si brute cum a avut si familia baiatului de suferit de pe urma ta. chiar daca ei iau bani nu poti cumpara viata.
    talhar nenorocit, vezi ce tare esti acum
  • 0 (0 voturi)    
    crede-ti ca va face puscarie? (Vineri, 27 iulie 2007, 21:04)

    lily [anonim]

    voi chiar crede-ti ca o sa faca puscarie?cred ca o sa stea 1an 2 dupa care cineva din anturajul lui bine minjit si sus pus o sa-l scoata de acolo.ai sa fim seriosi s-au intimplat atitea la noi incit nu mai cred in justitia romina nici un pic sunt prea multi corupti in sistem.ia sa vede-ti voi ca nu peste mult timp se imbolnaveste poate are nevoie si de vreo operatie si cum nu poate suporta regimul de detentie DOMNUL CEL MARE va fi lasat acasa iar sufletul acela nevinovat s-a dus in pamint.voi ce credeti am dreptate sau nu?
  • 0 (0 voturi)    
    Nu exista pedeapsa care sa aduca viata inapoi! (Vineri, 27 iulie 2007, 21:39)

    40Romania [anonim]

    Sunt un om inteligent, care incearca sa ramana echilibrat.Dar nu pot decat sa-i urez acestei bestii, ca fiecare an de inchisoare sa-l simta ca pe o moarte.
    Absolut penibile pledoariile pentru diminuarea pedepsei , semnate de diversi.Nu mai e loc de intors...
    Poti darama o casa si o faci la loc, poti sa pierzi tot ce ai pe lume si tot te ridici,..insa nu poti lua o viata, pentru ca nu poti sa o dai inapoi.
    Ce il face deosebit pe acest Radulescu..nimic..e un criminal.PUNCT.

    Iar comentatorului imbecil Grig Lascar cu "chestia romaneasca" ii sugerez sa citeasca exact cazul.Daca era copilul tau?..te-ar fi blocat durerea sa incepi fraza pe care ai scris-o...cretinule...citeste cazul.
  • 0 (0 voturi)    
    pt valentin (Vineri, 27 iulie 2007, 22:08)

    Daphnis [anonim]

    COLONELUL UCIGAS A 5 PERSOANE SE NUMESTE BERNEVIG,OFITER DE SRI,A OMORAT ACESTE PERSOANE PE FONDUL A 5 ILEGALITATI ,BAUT,PE PIETONI,NU AVEA CE CAUTA LA VOLAN,VITEZA EXCESIVA ..ETC.
    A PRIMIT 3 ANI CU SUSPENDARE FACAND RECURS ..SI NU MAI STIU CE S-A MAI INTAMPLAT
    TARA DE NENOROCITI..SI CEI CE FAC..SI NOI CARE LE ,,INGHITIM''
    CE S-A INTAMPLAT CU TANARUL IMPUSCAT IN CAP...NU S-A INTAMPLAT IN CLIPA ACEEA..CI IN TIMP...RADULESCU ERA OBISNUIT CU UN ASEMENEA COMPORTAMENT DE CIOCOI,ACUM AVAND CEVA GHINION..SUNT MULTI CA EL...VEZI FRATII BECALI SI ALTII.
    VAI DE NOI
  • 0 (0 voturi)    
    RE: Nu exista pedeapsa care sa aduca viata inapoi! (Vineri, 27 iulie 2007, 22:19)

    Grig Lascar [anonim]

    Ceea ce era de demonstrat...

    Romanii au mult de invatat despre ce inseamna libertate.
    Nu am facut referire directa la caz pt ca nu il cunosc, eu discut doar un principiu: propietate.
    Daca ai sau nu dreptul sa iei o viata aceasta este o alta discutie.
    Imi sustin parerea ca proprietatea se apara cu orice mijloace pentru ca doar asa va junge sa fie respectata.

    PS - Persoanei "40Romania" - daca doriti sa ma injurati direct o puteti face la gregmo@email.ro dar va rog sa va dati si numele complet si real, nu de alta dar prefer sa stiu cine ma injura,... e si mai barbateste asa. Multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    pt #21 si 29 (Vineri, 27 iulie 2007, 22:44)

    laur [anonim]

    #21 si #29
    proprietatea se apara intr-adevar, atunci cind cineva vrea sa ti-o fure.
    in cazul de fata nu ai fura iazul, ba mai mult, a fost omorit cind era la volanul masinii, vrind sa plece.
    individul practic l-a executat.
    cei 23 de ani ii merita cu virf si indesat.
  • 0 (0 voturi)    
    domnule Grig.... (Vineri, 27 iulie 2007, 23:09)

    Alhambra [anonim]

    Aveti dreptate in privinta proprietatii, trebuie respectata ....dar in situatia de fata:
    1. nu era proprietate, era concesiune asupra luciului de lac, mai precis utilizarea luciului de lac pentru piscicultura, daca nu ma-nsel.
    2. l-a amenintat pe tanar, acesta impreuna cu familia a iesit din lac (unde era la scaldat), tanarul era in masina (proprietate personala) pregatindu-se sa paraseasca zona (pe terenul care nu este proprietate privata !!!) si l-a-mpuscat
    3. din cate am inteles nu era precizata pe nici un panou situatia acelui lac (de concesiune, de interzicere a scaldatului sau ceva similar)
    4. nu confundati acest caz cu cel al lui Adrian Iovan care s-a trezit in casa peste el cu ....cineva...., justificabil gestul sau de a se apara de hoti/poate chiar criminali ...pe PROPRIETATEA SA. (cu toate ca m-ar apasa toata viata un asemenea gest, mi-as apara familia....)
    Verificati datele cazului si apoi veti putea face eventuale aprecieri personale (mai documentate decat ale mele, poate)
  • 0 (0 voturi)    
    pt gigi lascar (Vineri, 27 iulie 2007, 23:17)

    Informatoru SRI [anonim]

    daca nu te referi direct la caz , de ce te bagi in seama ?
    citeste mai intai despre el, apoi incepe sa mananci cacat, imbecilule
    si daca nu stii sa folosesti google, te ajut eu
    "Zona in care se afla agresorul si victima sa este spatiu public al statului, nicidecum proprietate privata, tinand cont de faptul ca o concesiune a luciului de apa nu se extinde si asupra malurilor. Constient, avocatul Catalin Dancu, aparatorul sefului AFAN, a ales sa nu invoce "legitima aparare". "Luciul de apa era concesionat. Terenul apartinea CN Apele Romane"
    handicapatule
  • 0 (0 voturi)    
    pt gigi lascar (Vineri, 27 iulie 2007, 23:23)

    Informatoru SRI [anonim]

    de ce te bagi in seama ?
    citeste mai intai despre el, apoi incepe sa mananci cacat, i.m.b.e.c.i.l.u.l.e.
    daca nu stii sa folosesti google, te ajut eu
    "Zona in care se afla agresorul si victima sa este spatiu public al statului, nicidecum proprietate privata, tinand cont de faptul ca o concesiune a luciului de apa nu se extinde si asupra malurilor. Constient, avocatul Catalin Dancu, aparatorul sefului AFAN, a ales sa nu invoce "legitima aparare". "Luciul de apa era concesionat. Terenul apartinea CN Apele Romane"
    c.r.e.t.i.n.u.l.e......
    meriti sa mori impuscat de unu ca radulescu
  • 0 (0 voturi)    
    decizie justa social, imprudenta d.p.d.v. al proprietatii (Vineri, 27 iulie 2007, 23:32)

    valer [anonim]

    strict in cazul de fata nu zic ca nu merita puscaria, un mare bastan local convins din ce in ce mai mult ca poate sa faca absolut orice vrea muschii lui si din convingerea asta a ajuns sa trimita un amarastean in lumea celor drepti

    totusi ma intreb care a fost diferenta intre cazul de fata si cel al Romanitei? "calitatea" victimei - de o parte un hot profesionist, de cealalta un tip simpatizat ce urma sa se insoare?

    sau distinctia - mult mai periculoasa, daca se creeaza un precedent - intre spatiul casei in care impuscatul e permis si curtea, gradina, campul in care intrusii trebuiesc tratati mai cu blandete?

    bine, or sa sara unii cum ca furtul unei lubenite sau al unei biciclete nu justifica o viata de om; iar eu as raspunde nu, daca-i vorba de lubenita ori de bicicleta voastra; nu ca as insista neaparat sa-l vad mort pe cel venit la ciordit, dar nici nu-mi place sa-l stiu sub protectia legii; nu ma impresioneaza ca are parinti / nevasta / puradei iubitori, ca i s-a gatat alocatia de somaj sau ca sterpeleste niste caise numai ca sa-si impresioneze logodnica; daca-mi intra vreunul nepoftit in curte vreau sa stiu ca-i pot asigura o lunga perioada de cugetare in ghips asupra gardurilor pe care mai vrea sa le sara
  • 0 (0 voturi)    
    condamnare (Vineri, 27 iulie 2007, 23:40)

    VASILE DUMITRU [anonim]

    dau pariu ca dupa cel mult 1 an se inbolnaveste subit si grav nu suporta detentia si fenteaza justitia cu oameni si cu bani. (in special doctori)
  • 0 (0 voturi)    
    Ala avea in concesiune luciul de apa (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 0:05)

    catalin [anonim]

    Boul ala avea in concesiune luciul de apa.
    tanarul a fost impuscat pe mal
    Boulc u arma era beat
    Arma era de vantoare(nu avea voie sa o foloseasca)
    Asa ca cretinule dute la culcare si lasa-ne cu americanismele tale ieftine
    prost intzelese
  • 0 (0 voturi)    
    pedeapsa corecta (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 0:22)

    smotocel [anonim]

    Pentru cei care isi ucid semenii, cea mai corecta pedeapsa ar fi predarea vinovatului catre membrii familiei victimei. Insa..sistemul in care traim s-a umplut de reguli (legi) ce se vor civilizate. Parerea mea, pline de conflicte. Ma rog, nu cred ca in felul acesta se va imbunatati relatia dintre oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    vreau lamuri (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 0:36)

    un roman [anonim]

    care-i treaba cu vigilante? a zis unu ceva despre asta , dar nu a mai reluat , LAMURITI-MA , PLEASE !! cat despre sfanta propietate privata , sunt de acord ca trebuie respectata , dar in situatia de fata (victima nu era nicidecum un infractor inarmat si periculos) , cred ca nu se impunea folosirea armei . haide sa recunoastem , criminalu e un hot ingamfat , ca toti politicienii din ziua de azi , care are impresia ca poate cumpa orice si pe oricine , chiar si pe Dumnezeu . apropo , cum a obtinut el lacu ala ? prin munca cinstita ? ar trebui sa fii prea prost sa crezi asa ceva . normal ca a furat , a mituit , a facut el ceva de genu asta , si s-a facut cu un lac . nu e mare branza , nastase a furat lacu Babadag , a batut multa lume , a omorat un copil din Enisala , si presa nici macar nu a auzit de asa ceva . din lacu ala , nastase face miliardu pe zi , iar bietii sateni care nu au unde sa munceasca si mai pescuiau si ei ilegal (braconau), erau batuti crunt . acuma nu prea mai indrazneste nimeni sa se apropie , le e frica sa moara .sunt 7-8 sate care din lipsa vreunei oportunitati , din asta traiau : din pescuit ilegal . nastase a avut grija ca pescuitul sa fie legal ........dar legal numai pt el . DE CE NU SE FACE DOMNULE VALVA SI AICI ? PT CA E NASTASE MARE SMECHER ? asa ca nenorocitu nostru care a omorat un om si a luat 23 de ani pt asta , e mic copil pe langa altii gen nastase . dar nu va faceti iluzii , vis - a - vis de cazul pauneasca , nu vor fi 23 de ani . daca executa macar 5 ani ............ ar fi mare minune . si poate imi mai raspunde - ti si la alta intrebare : ce i-a mai ramas de facut poporului roman ?! .........
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru noi tonti! (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 7:51)

    C.Vasu [anonim]

    Nu ne-a intrat in cap "Toti cetatenii Romaniei sunt MAI egali in fata legii!?Cu o floare nu se face primavara Ne-a afectat e toti la gramada caNICUla?
  • 0 (0 voturi)    
    o mentalitate comunista exista totusi (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 8:59)

    Mumu [anonim]

    ... atat in mintea romanului cat si in litera legii si anume sacralizarea armelor de foc. Armele de foc era un baubau in vremurile trecute tocmai pentru ca regimul nu le placea defel in mana cetateanului, drept pentru care, atunci cand ajungeai sa o atingi, ca sa nu mai zicem de purtat zilnic la sold, era o mare smecherie. Astfel ca, in ziua de azi omorul din culpa coroborat cu incalcarea legilor armelor si munitiilor te aduce pare-se la nivelul unui omor deosebit de grav, ceea ce nu-i normal avand in vedere faptul ca un automobil e si el un obiect cu un potential chiar mai distructiv decat arma de foc, iar omorurile savarsite cu incalcarea legii circulatiei se lasa invariabil cu condamnari cu suspendare.
    Doar luati in calcul cei 40.000 (!) de ucisi pe sosele in ultimiii 10 ani si bunul simt ar spune ca energia combativa prezenta aici ar trebui indreptata in cu totul alta directie.
    Calitatea justitiei nu se masoara in asprimea sau blandetea pedepsei, ci in uniformitatea aplicarii ei, odata ce societatea s-a hotarat la un anumit nivel. Asa ca justitia noastra mai are mult pana sa fie corecta. Din doua, una ...ori Radulescu a luat prea mult, ori Pauneasca/Bernevig prea putin. Corect ar fi fost sa ia la fel, ba chiar Pauneasca/Bernevig mai mult avand in vedere numarul victimelor. Facand o medie, justitia echilibrata ar fi trebuit sa dea 10 ani lui Radulescu si 12-15 celorlalti.

    Si ca sa fie clar, omul a ucis, dar nu premeditat, dar si-a agravat fapta prin incalcarea legilor (proaste, ale) armelor. Chiar si in state, uzul de arma iti este permis doar sa-ti aperi spatiul privat sau viata, nicidecum vreo proprietatea de alt fel. Drepturile concesionarului sunt aceleasi ca si ale proprietarului in materie de incalcare a proprietatii. Lacul se concesioneaza cu tot cu maluri, ca nu poate exista fara ele.
  • 0 (0 voturi)    
    comentarii jalnice (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 9:16)

    dionis [anonim]

    Jenante si ridicole multe din aceste poastari. Limbaj agresiv, suspiciuni asupra corectitudinii justitiei, convingerea ferma ca inculpatul va scapa odata si odata (de parca la americani este altfel), jigniri la adresa unor persoane care au alte pareri decat celalalt etc. Nu vad nicaieri un comentariu pertinent, un cunoscator in drept care sa comenteze aceasta sentinta scotand in evidenta plusurile si minusurile actului juridic. Rolul acestor comentarii este cu totul altul, dupa parerea mea, dar unii l-au inteles cu totul altfel. Au mutat limbajul si comportamentul de maidan pe internet. Succes in continuare.
  • 0 (0 voturi)    
    Este doar o sentinta in fond (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 11:48)

    xtremist [anonim]

    Nu va bucurati, nu va intristati, si cel mai important, nu va mai injurati ca prostii.

    Sentinta nu numai ca nu este definitiva, dar mai are doua cai de atac. Curtea de Apel si Inalta Curte de Casatie si Justitie.
    Din fericire, ultima poate fi hotaratoare nu numai in sensul in care poate intoarce cazul spre rejudecare, dar poate si admite un recurs in cazul in care Radulescu castiga la Curtea de Apel.

    In ceea ce priveste sentina in concret, e o sentina corecta deoarece fapta a fost incadrata la 'omor calificat - cu premeditare' art. 175. a. CP, fapta care se pedepseste cu inchisoare de la 15 la 25 de ani si interzicerea unor drepturi.
  • 0 (0 voturi)    
    :( (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 12:27)

    eli [anonim]

    eu as introduce in codul penal pedeapsa: "munca sinlnica pe viata" ptr asemenea jeguri umane
  • 0 (0 voturi)    
    Chestiunea ... Radulescu ... (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 13:39)

    Lorenz The Magnificent [anonim]

    Cunost prea putine amanunte! Crima trebuie pedepsita, indiferent daca s-a incalcat proprietatea particulara a criminalului sau nu. Si intrebarea este: Cu ce scop a intrat bietul baita pe proprietatea acestui "devenit criminal"? Chiar merita impuscat? Nu cred! E prea de tot. Criminalui trebuie sa-si raspunda pentru fapta lui.
  • 0 (0 voturi)    
    sigur nu va sta atat (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 14:38)

    irina [anonim]

    sigur nu va sta atat, avand in vedere felul in care merg lucrurile la noi. sigr cu suspendare va sta mult m putin asa cum s a intamplat cu marile cazuri de coruptie si d santaj securism sau alte fapte grave...sunt oameni care trag si vor m trage sfori si totul se va rezolva in favoarea lor! e doar o chestiune legata de imagine, astia 25 de ani au scopul de a crea o imagine pozitiva, dar in realitate lucrurile stau altfel...
  • 0 (0 voturi)    
    opinia publica-singura sansa (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 14:44)

    viox [anonim]

    In concluzie, asta trebuie sa fie un semnal de alarma pentru toate jigodiile cu bani (furati, ca doar nu au vandut software Microsoft-ului) ca, daca incalca legea, nu vor scapa !
    Accidente se mai intampla, chair si oamenii cumsecade fac lucruri nesabuite la nervi. Dar in cazul Radulescu a fost altceva. "Omul" si-a zis: " sunt atat de tare incat pot sa ucid si sa nu patesc nimic !". Din pacate, chiar "justitia" romana l-a incurajat sa gandeasca asa. Deci, domnilor "magistrati"(stiti vo care) , sa va fie rusine si sa stiti ca intr-o zi veti da socoteala oamenilor !
    Sa nu dam nici o sansa gunoaielor astora, sa starpim raul din radacina ! Cu o asa "justitie", singura noastra sansa este, deocamdata, intarirea opiniei publice !
  • 0 (0 voturi)    
    criminalul (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 16:40)

    stan [anonim]

    a omorat din placere.
    trebuia condamnat pe viata.
    sa speram ca pana la emiterea mandatului de executare a pedepsei inchisorii, pedeapsa v-a ramane la fel ca la judecata in fond.
    stan
  • 0 (0 voturi)    
    o alta parere (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 17:51)

    Dan [anonim]

    Nu sunt absolut sigur, dar daca nu ma inseala memoria concesionarul are aceleasi drepturi ca propietarul....iar apoi cum poti concesiona un lac fara maluri ?!? si chiar asa, baiatul era la scaldat in lac. Nu justific omorul, dar consider ca a avut acest drept in conditiile in care era pe propietatea lui. Nici eu si nici voi nu a-ti fost acolo sa vedeti exact ce s-antamplat...asa ca poate a fost chiar legitima aparare, dar fara martori de ambele parti nu poate fi dovedit nimic. Oricum ideea principala e ca propietatea e sfanta si nimeni nu trebuie sa o incalce!!! (de retinut si faptul ca a tras focuri de avertisment)
  • 0 (0 voturi)    
    DRAGILOR, (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 19:28)

    safta70 [anonim]

    ma surprinde agresivitatea voastra. toata lumea este de acord ca individul trebuie sa plateasca pentru ce a facut , dar sa-i doriti moartea ? de unde atata ura ? refulare a tranzitiei interminabile ?
    eu am fost anchetat 2 saptamani de militieni pentru ca am scuipat si injurat un sef de la ANPC, care erea sa ma omoare intr-o intersectie . am vrut sa-l scot din masina si sa-i dau una in cap ; daca-l omoram , la fel ati fi simtit ?
    TREBUIE SA INTELEGETI ca oricine poate avea momente de nebunie , pentru care plateste , dar nu este normal si logic sa sintim atata ura .
  • 0 (0 voturi)    
    Radulescu (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 20:43)

    Ioan Moldovan [anonim]

    va scapa cu o pedeapsa simbolica. Cel putin sa plateasca familiei mortului suma care a fost hotarata prin lege.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru Dan (Sâmbătă, 28 iulie 2007, 21:07)

    Inca o alta parere, pentru Dan [anonim]

    Stimate domn, intr-adevar, s-au tras 2 focuri de avertisment. DAR, baiatul se urcase in masina cu familia si vroia sa plece. A fost impuscat in masina. Ai uitat acest mic amanunt.
    Oricum, eu cred ca pedeapsa este prea mica.
    Total de partea lui Iovan si total impotriva lui Radulescu.
  • 0 (0 voturi)    
    legea junglei trebuie aplicata (Duminică, 29 iulie 2007, 8:37)

    sandulescu grigoras [anonim]

    25 de ani nu sunt de ajuns ca sa aline durerea familiei a celui impuscat.Ar trebui ca Dl.Radulescu sa fie impuscat in fata ca sa experimenteze si el ce i-a facut acelui tip.Sau a mers pe principiul ca e patron pe parceaua statului.de fapt este,ca la noi este ca la nimeni.Pacat.impuscati-l sau macar familia celui care sufera sa faca asta,asa va suferi si familia acestui bulangiu.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by