„Desemnarea drept cea mai buna campanie de lansare de produs primita din partea IPRA confirma, practic, ceea ce juriul Romanian PR Award a semnalat inca din noiembrie 2006, cind «Cu drag, pentru tine!» si-a adjudecat un loc pe podium“, spune Simona Dan, PR Group Account Manager Tempo.

Criteriile de jurizare si de inscriere in concurs a campaniilor, precum si standardele „exigente“ sint doar citeva dintre similitudinile celor doua competitii, cea autohtona si cea internationala, completeaza Simona Dan.

La rindul lor, organizatorii evenimentului din Romania considera ca reusita Tempo transmite un „mesaj puternic catre industria romaneasca a comunicarii de afaceri“. „Avem la indemina creativitatea si inteligenta necesare pentru a face performanta pe piata romaneasca de PR“, considera Dana Oancea si Thomas Achelis, organizatorii Romanian PR Award.

De altfel, „Mai multa performanta in PR“ este si sloganul-mesaj al Saptaminii PR-ului romanesc de anul acesta, eveniment care va avea loc la Opera Nationala din Bucuresti, in perioada 5-8 noiembrie 2007.

Companii, organizatii nonprofit, studenti, persoane fizice si private isi pot inscrie lucrarile de relatii publice realizate in ultimii doi ani la categoriile campanii comerciale si non-comerciale din cadrul celei de-a cincea editii a „celui mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania“,

asa cum este cunoscuta competitia autohtona de relatii publice. Inscrierile pentru toate categoriile de concurs au inceput, iar proiectele pot fi trimise pina pe 12 septembrie. Pentru a-si asigura succesul, concurentii trebuie sa aiba o strategie clara si un concept bine conturat, considera Dana Oancea, organizator PR Award.

„Conceptul presupune definirea obiectivelor de atins si a mesajelor de transmis si integrarea lor in strategia generala de afaceri. Presupune, de asemenea, identificarea necesitatilor publicului/comunitatii careia i se adreseaza si, nu in ultimul rind, cuantificarea rezultatelor si analiza critica a dificultatilor intimpinate“, continua Oancea.

Mai mult, ea vinde si citeva ponturi concurentilor: creativitatea, eficienta si folosirea inteligenta a resurselor umane ca instrumente de relatii publice pot sa completeze un buget insuficient.

„Un premiu obtinut la Romanian PR Award inseamna recunoastere in fata clientilor, a conducerii companiei si este o dovada a succesului in comunitatea profesionala din care faci parte.

Pot sa spun ca aceste distinctii contribuie semnificativ la motivarea angajatilor, la cresterea respectului acordat de conducerea manageriala activitatilor de comunicare“, crede Thomas Achelis, membru in boardul IPRA si unul dintre reprezentantii juriului Romanian PR Award.

Un articol de Diana Lazar

Integral in Cotidianul