Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, a inregistrat o crestere de peste 50% a volumului de vanzari in primul trimestru al exercitiului financiar curent (aprilie - iunie 2007), comparativ cu perioada similara a anului precedent.

Aceste rezultate au fost determinate de performantele deosebite ale marcilor din portofoliul Ursus Breweries, de investitiile realizate in ultimul an in vederea extinderii capacitatilor de productie si imbuteliere a berii pana la 4,5 milioane hl si, nu in ultimul rand, datorita reducerii sezonalitatii, in contextul unui sezon cald prelungit.

"Am avut un trimestru foarte bun, in care evolutia marcilor noastre a dus la vanzari peste asteptari. Timisoreana si-a continuat performanta spectaculoasa, dublandu-si vanzarile in aceasta perioada si consolidandu-si astfel pozitia de lider pe piata berii din Romania din punct de vedere al volumelor.

Ursus si-a intarit pozitia de lider pe segmentul premium, cu o crestere a volumelor de peste 20%, in timp ce vanzarile Ciucas au crescut cu peste 30%", a declarat Dieter Schulze, presedinte si CEO Ursus Breweries. In 2006, Timisoreana a fost marca cu cea mai rapida crestere de pe piata berii din Romania, cu o crestere de volum de 59%, datorita lansarii cu succes a ambalajului PET in iulie 2006.

de Gabriel Botezatu

integral in Curierul National