Compania a inregistrat in primul semestru o crestere a vanzarilor produselor solare cu cca. 55% fata de anul trecut. Per total, pentru 2007 se estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%. In anul 2006, cifra de afaceri a firmei s-a ridicat la 9,2 milioane RON.

"Anticipand dorintele consumatorilor, care devin din ce in ce mai informati in privinta necesitatii protejarii pielii impotriva radiatiilor solare in perioada estivala, am completat gama produselor solare cu o noua linie sub marca «Gerocossen el sol»", ne-a declarat directorul general al companiei, Stanca Cismaru.

Aceasta linie cuprinde 5 produse, iar noutatea consta in asocierea filtrelor solare UVA/UVB cu cele mai active substante naturale (ulei de catina, galbenele, morcov si extract de nuc), care asigura o protectie sporita impotriva arsurilor solare.

In perioada urmatoare, Gerocossen intentioneaza sa lanseze o noua gama de cosmetice pentru ingrijirea tenului. "Noutatea acestor produse este ca sunt formulate in proportie de 80% cu ingrediente naturale", a precizat Stanca Cismaru.

Integral in Curierul National

de Georgeta Filip