Si Basescu vrea solutii pentru groapa de gunoi Glina

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 2 august 2007, 0:00


Pantofi prezidentiali la groapa Glina

Presedintele Traian Basescu a declarat, joi, ca daca nu se iau masuri groapa de gunoi din comuna Glina risca sa devina o emblema a Bucurestiului.

Seful statului a explicat ca terenul pe care se afla groapa nu apartine nici de primaria Bucuresti si nici de Popesti-Leordeni, ci de Agentia Domeniilor Statului: „este o problema institutionala, cu care ne cu care ne intalnim in birocratia tipic romaneasca, groapa nu e nu e nici a Popestiului, nici a Bucurestiului, ci a ADS-ului, care n-are mijloace, n-are buget”.

"Ce vedem aici risca sa devina o emblema pentru Capitala. Vin straini, oamenii pleaca spre mare si vad toate acestea. Pentru mine devine deja un lucru extrem de urat. Nu se poate ca in orasul in care pesedintia isi are sediul sa existe asemenea locuri, mai ales in conditiile in care Bucurestiul incepe, incet - incet, sa arate mai bine".

Traian Basescu a mai declarat ca a apelat la constructorii cu care a lucrat ca reprezentant al institutiilor inainte de a ajunge presedinte, iar acestia si-au manifestat disponibilitatea de a contribui la strangerea si depozitarea gunoiului aruncat la marginea drumului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


602 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Cum stie sa cumpere voturile.. (Joi, 2 august 2007, 17:34)

    UNU [anonim]

    Iar spune numai ce vrea sa auda lumea.. Dar de facut, nu face nimic... Oricum, tara arde si babele se piaptana (numai ca el nu are ce pieptana)
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 2 august 2007, 17:51)

    Terente [anonim]

    Daca s-a dus, e de rau ...

    Daca nu se ducea, era de rau ...


    Stati numai sa vedeti comentariile blazatior "Sempere", "Alex", "johnny" ...
  • 0 (0 voturi)    
    Once a mayor, always a mayor... (Joi, 2 august 2007, 17:52)

    Pierre de Vara [anonim]

    Chiar asa sa fie vara de lipsita de evenimente de anvergura nationala & internationala, de a ajuns groapa de gunoi in virful tenacului de hirtii de pe masa presedintelui?...

    Nu zic ca nu e de bine interventia si ca nu trebuie facut ceva in sensul asta, numa' zic si eu, ca (la rindul meu) n-am altceva mai bun de facut...

    Pierre de Vara
  • 0 (0 voturi)    
    Si eu... (Joi, 2 august 2007, 17:57)

    nana1929 [anonim]

    Care credeam ca mirosul acela intepator vine de la crematoriul unde se ard resturile de animale!
    Un aer, demn de nasurile celor de la protectia mediului inconjurator.

    Ce ma uimeste de fiecare data, cum se face ca domnul Presedinte se ocupa de treburi, de care, ar trebui sa ii preocupe pe cei platiti pentru asta? Romanul, chiar trebuie impins de la spate pentru fiecare problema administrativa?

    Domnule Presedinte Basescu, doresc, asemeni majoritatii romanilor sa iesim din colapsul asta, iar dvs. aveti toate calitatile necesare . Pana acum, unii se plang ca ati uitat ce ati promis. Aduceti-le cumva aminte, ca se inseala. :)
  • 0 (0 voturi)    
    OARE? (Joi, 2 august 2007, 18:14)

    cezar [anonim]

    Eu am impresia ca mirosul pestilential vine de la PROTAN, fabrica ce lucreaza cu materie prima: CADAVRE de animale si care produce faina din oase (am auzit)

    TOTUSI, zona este I N F E C T A ...

    Si totusi, am mai auzit PMB discutand despre ea, deci nu e chiar asa de neutra in problema...

    Oricum terenul nu poate apartine de PMB pt ca e dincolo de Popesti-Leordeni, de fapt este intre Popesti-Leordeni si Glina. dincoace de centura Bucurestiului (se intra la ea direct de pe Centura (!) uitandu-te spre Bucuresti.
  • 0 (0 voturi)    
    Dragut nea Base (Joi, 2 august 2007, 18:35)

    Horea [anonim]

    A uitat ca a fost nu stiu cati ani primar al Bucurestiului. Maine o sa comenteze de ce nu avem autostrazi in Romania :)
    Un ipocrit.
  • 0 (0 voturi)    
    da basescu e de vina (Joi, 2 august 2007, 18:46)

    mental [anonim]

    Basescu nu face nimic. Ma doare un dinte, Basescu e de vina. El are "puterea" de a curata groapa asa ca il veti vedea cu lopata in mana curatand. Minte de gospodari...
  • 0 (0 voturi)    
    base vine pe teren dupa tari (Joi, 2 august 2007, 19:31)

    oscar [anonim]

    Gunoaiele selenare s-au adunat din 2001 si base de la capitala nu a spus nimic. Era ocupat cu vila din Mihaileanu,Parcul Bordei s-au cauta in arhiva ceva terenuri care nu aveau mostenitori.
    Fata de 2005 este bine ca nu mai ajunge primul la dezastre calamitati s-au locuri cu probleme In rest sa traiasca bine
  • 0 (0 voturi)    
    @8 (Joi, 2 august 2007, 19:58)

    mircea [anonim]

    ai dreptate frate: nesimtzitu de presedinte ajungea primul la calamitati,in loc sa stea pe cur ca nen-tu tariceanu.
  • 0 (0 voturi)    
    Stupefiant (Joi, 2 august 2007, 21:05)

    stupefiant [anonim]

    Ce mare Om!
    Cata Clarviziune!
    Cat interes pt. Neam & Patrie!
    Ce Simtz Civic!
    Ce Barbat!
    Cat Curaj!
    VOTATZI-L!!
    IUBITZI-L!!
    ADORATZI-L!!
    MERITA!!
    & BUNUL D-ZEU E CU OCHIU PE EL!
  • 0 (0 voturi)    
    Poluarea in Bucuresti - RECORD INSPAIMANTATOR 1 (Joi, 2 august 2007, 21:34)

    Asociatia ECO-EUROPA [anonim]

    Stare de fapt Bucuresti Prezentam sumar o analiza laborioasa realizata de Asociatia ECO-EUROPA (consultare rapoarte publice, documentare, cercetari, studii proprii, samd) care evidentiaza gravitatea deosebita a situatiei:
    Traficul auto In Bucuresti la cei 2 milioane de locuitori avem aproximativ 1,5 milioane de automobile ( cu tot cu cele in aflatein tranzit sau venite pentru aprovizionare); Infrastructura rutiera a orasului a fost proiectata in anii 1980 -1990 pt un maximum de 200.000 automobile (motivatia supraaglomerarii traficului si lipsa parcarilor auto....);
    Praful din Bucuresti
    Coordonul forestier al orasului, aceea Zona verde - Filtru existenta in orice zona urbana care isi protejeaza cetatenii, cu rol de echilibru pt temperatura, zgomot, oxygen a fost defrisat aproape complet si astfel tot praful de pe campiile Baraganului intra nestingherit in oras unde se produce acel efect de “canion” (strazile inguste si blocuri inalte retine praful la nivelul la care respiram (conform ultimelor statistici in Bucuresti se depoziteaza lunar 273 tone praf ) .
  • 0 (0 voturi)    
    Poluarea in Bucuresti - RECORD INSPAIMANTATOR 2 (Joi, 2 august 2007, 21:39)

    Asociatia ECO-EUROPA [anonim]

    Zona verde
    In Bucuresti s-au taiat in ultimii 17 ani peste un milion de copaci si inca alte doua milioane in padurile din afara Capitalei. A mai ramas aproximativ 25% din suprafata acoperita de arbori in 1989 aceasta situatie dramatica perpetundu-se pe fondul cresterii de peste 10 ori a nivelului poluarii cu emisii carbogazoase cancerigene. S-a taiat fara mila, s-au facut case, banci, magazine, s-a betonat, s-au facut parcari, garaje, pe locul unde ar trebui sa fie arbori (copacii ar putea retine fiecare cate 20 de kilograme de praf.)
    IAcum 17 ani aveam 37 milioane mp de zona verde in Bucuresti acum mai avem sub 13 milioane mp de spatii verzi. In medie unui bucurestean ii revine cam 2,5 mp de spatiiu verde pe cap de locuitor la o norma internationala minima admisa in tarile civilizate de 12 mp. In ultimii ani statisticiile oficiale nu mai sunt facute publice sau lipsesc cu desavarsire tocmai pt ca autoritatile sa nu fie trase la raspundere.
    In Bucuresti cetatenii arunca la gunoi saptamanal cel putin 1 milion de sticle de plastic PET -uri din care doar 2 % sunt reciclate, iar restul de 98% ard pe gropile de gunoi ale orasului. ATENTIE - Fumul emis din arderea acestor PeT -uri in aer liber contine Dioxina - una dintre cele mai toxice substante si este adus de vant in oras si inhalat involuntar de bucuresteni care oricum sunt indopati cu noxe auto si praf..
    Efecte Poluarea din Bucuresti este una dintre cauzele principale ale celor aproape 20.000 cazuri anuale de deces datorate unor diferite stari maladive (afectiuni ale aparatului respirator, cardio-vascular, psihic), copii nascuti cu malformatii sau intoxicati cu plumb dar si pentru temperatura ridicata cu mai mult de 10 grade Celsius decat media pe tara; Mai nou fiecare al saptelea copil din Bucuresti sub 18 ani suferea de astm.
  • 0 (0 voturi)    
    De asta ne arde domne noua acuma, cand aia prin Africa mor de foame! (Joi, 2 august 2007, 23:10)

    RazvanM [anonim]

    Bucurestiul este centrul economic, universitar si politic al tarii, are 10% din populatia tarii si contribuie cu aproximativ 50% la PIB. Aici vedem tot ce inseamna civilizatie si nou, dar tot aici vedem aurolaci, mormane de gunoi la tot pasul (inclusiv in centrul istoric) si o multime de alte probleme, care sunt intotdeauna mari. Primul lucru pe care-l observa un roman care iese pentru 5 zile din tara si se intoarce este gunoiul de peste tot. De fapt, cel mai simplu mod de a ne da seama ca am trecut din Ungaria in Romania este sa observam aparitia mormanelor de gunoaie de pe marginea strazii.
  • 0 (0 voturi)    
    Pai n-a fost primar? (Joi, 2 august 2007, 23:40)

    Marius [anonim]

    Acu s-a trezit? 5 ani a dormit in post la Primarie. El e specialist in scandal, nu in fapte...
  • 0 (0 voturi)    
    succes in campania electorala (Vineri, 3 august 2007, 9:02)

    dionis [anonim]

    Oare cine mai "pune botu" la asa ceva? Probabil ca sunt destui. Ii doresc d-lui Basescu succes in campania electorala in care se afla de ... nu stiu cati ani incoace.
  • 0 (0 voturi)    
    Groapa de gunoi Glina (Vineri, 3 august 2007, 9:07)

    Vochin George [anonim]

    Vom fi incantati cand nu va mai veni mirosul de la groapa. Dar cu ecarisajul cum ramane?
  • 0 (0 voturi)    
    sunteti bolnavi (Vineri, 3 august 2007, 10:54)

    judex [anonim]

    Pana inainte de a muri, pentru tote relele din Romania era de vina Coposu. aAum, vad ca este de vina Basescu. Sunteti bolnavi, mergeti la doctor, stimati tovarasi si pretini.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Marius si altii ca el (Vineri, 3 august 2007, 11:06)

    Razvan [anonim]

    Logica voastra a trecut in galop pe langa a mea.
    Cum poti sa acuzi pe cineva ca a fost primar al Bucurestiului si nu a facut nimic, atata vreme cat "terenul pe care se afla groapa nu apartine de primaria Bucuresti".
    Ganditi un pic inainte sa scrieti aberatii.
    Ii rog sa posteze pe cei care chiar au ceva de zis, nu pe cei care ne intoxica cu gunoiul lor "intelectual".
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Razvan@17 (Vineri, 3 august 2007, 11:48)

    apo [anonim]

    Tu ai dreptate, dar doar putin.
    Daca cineva iti arunca in fata locuintei tale un rahat, il lasi acolo ca nu e pe proprietatea ta, sau iei masuri, chemi pe cineva sau chiar faci tu curat....!!!!?????
    Chiar dl.presh. zice ca vin straini, pleaca lumea la mare, deci e o intrare in bucuresti, nu?
    Sa vedem ce raspunzi...
  • 0 (0 voturi)    
    @13 RazvanM (Vineri, 3 august 2007, 15:48)

    George [anonim]

    Nu ai dreptate. Du-te in Italia in sud sau chiar in Ungaria (exemplul tau) tot in sus si te sperii de cate gunoaie ai sa vezi. Romania este mult mai curata in provoncie fata de ce gasesti pe-acolo. Am vazut cu ochii mei. Alta e problema aici. Romania nu este o groapa de gunoi.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. apo (Vineri, 3 august 2007, 17:44)

    Razvan [anonim]

    OK, deci daca iau eu exemplul tau atunci aleea din fata casei tale reprezinta tot un fel de obligatie pentru tine. Din pacate, la stat nu e chiar asa. Fiecare are atributiile lui, fiecare face ceva pentru ce a fost platit. Bun, daca terenul apartine de Buc, atunci intra in obligatiile primarilor sa-l curete, daca apartine de Popesti, Brasov sau Adunatii Copaceni atunci ei trebuie sa se ocupe de el.
    Motivele sunt simple.
    1. Nu te apleci si iei mizeria si totul e OK, acolo sunt mii de tone de gunoi si pentru igienizare trebuie sa ai bani. Deci, daca terenul apartine de Buc. atunci capitala primeste fonduri pentru acest "proiect" (ca toate sunt proiecte, nu?). Daca apartine de altii atunci aia primesc banii si trebuie sa execute lucrarea.
    2. Unde se termina "fata locuintei tale" la 10 km de Buc, la 20, la 30 sau la 1.000? Poate ne referim la acces si atunci hai sa facem din banii bucurestenilor curat pe tot drumul pana la mare si pana la munte.
    Problema ridicata de Base e ca terenul e al nimanui si ca trebuie sa se ocupe de el cineva. Ceea ce e OK din punctul meu de vedere. Retine ca nu Base dicteaza, ca nu are puterea constitutionala sa faca ceva. El doar atrage atentia, guvernul trebuie sa puna osul la treaba.
    In rest, numai de bine si sa ai un weekend frumos.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Razvan 21 (Sâmbătă, 4 august 2007, 13:04)

    Codruta [anonim]

    Ai facut o demonstratie buna - reiese clar ca NU Basescu ar trebui sa se ocupe de gunoaiele alea (asa cum nici guvernul), deci ca a facut-o doar in scop electoral.
    Cat despre afirmatia lui ca ADS "nu are buget nu are nimic" - ma umfla rasul! NORMAL ca "nu are nimic" o data ce tot ce are este dat pe doi bani pe la "prieteni". IA cautati numai sa vedeti ce firme si pe cati bani au terenuri concesionate de la ADS!
  • 0 (0 voturi)    
    importam Presedinte (Sâmbătă, 4 august 2007, 21:48)

    liv17 [anonim]

    importam Presedinte pentru dezafectarile de gunoaie din constructii din toata tara!
    poate a facut-o si cu scop electoral, dar important e rezultatul- deci se poate si uite cu "lumea" il asculta si-i vine in ajutor, asta insemna ceva.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by