Primii cumparatori americani de iPhone au deja motive de nemultumire. Dar nu din cauza fiabilitatii telefonului fabricat de Apple, ci pentru ca facturile primite la domiciliu au sute de pagini. Compania AT&T, care opereaza telefoanele iPhone, e acuzata de clienti ca iroseste hartia.

Justine Ezarik, grafician din Pittsburgh, a declarat pentru USA Today ca prima factura primita de la AT&T avea nici mai mult, nici mai putin de 300 de pagini. A trebuit sa fie pusa intr-o cutie speciala pentru livrare.

„Era trecut fiecare mesaj dat si fiecare minut petrecut pe internet. E stupid”, a declarat femeia. Si nu e singura in aceasta situatie. Un profesor din Ohio a primit o factura de 52 de pagini, scrise pe ambele parti.

Purtatorul de cuvant al AT&T, Mark Siegel, sustine ca e vorba despre exceptii. „Nu le trimitem multe facturi de acest tip clientilor nostri”, a declarat el pentru USA Today.

Telefoanele iPhone, lansate in SUA in iunie, costa intre 499 si 599 de dolari.