Din ce in ce mai multe companii americane investesc in publicitatea pe masini, care, potrivit unui studiu al companiei ARD Venture, asigura vizibilitatea produsului in randul a 70.000 de persoane, zilnic, informeaza cotidianul The New York Times.

Ofertele de publicitate pe masini au devenit atat de populare in SUA incat posesorii de autovehicule au anumite restrictii referitoare la locurile in care isi fac cumparaturile si se supun unor coduri de conduita cand se afla la volan. Ei trebuie, de exemplu, sa parcheze masinile pe strada, ci nu in garaje, sa nu injure si sa nu fumeze la volan.

Totodata, persoanele care fac publicitate la produsele Coca-Cola, de exemplu, sunt instruite sa nu aiba in masina sticle de Pepsi.

Contractele de publicitate pe masini sunt intermediate de agentii de publicitate, iar posesorii lor primesc in schimb masini gratuite sau sume lunar cuprinse intre 500 si 800 de dolari.

Directorul agentiei FreeCar Media, Drew Livingston, a declarat, pentru "The New York Times", ca detine o baza de date peste un milion de posesori de masini care sunt de acord sa isi plaseze publicitate pe masinile lor. "Avem un nou produs de la Tide si targetul nostru sunt mamele casnice cu doi sau mai multi copii care locuiesc in 20 de zone demografice.

Credem ca atunci cand poti inveli masina unei mame, care merge la intalnirile cu parintii de la scoala sau la sala de gimnastica, brandul promovat este acceptat in cercul ei social", a explicat acesta.

integral in BaniiNostri