Postata de: Gealatu Dorel
La data: 28 August 2007
Tip: Reclamatie
Cod: 18802
< Inapoi la sesizari
Printeaza aceasta sesizare!
Trimite unui prieten
Un impostor "amendeaza" turistii in statiunea Eforie Nord
Buna ziua domnule primar Ovidiu Brailoiu,
Doresc sa va aduc la cunostinta faptul ca in Statiunea Eforie Nord sau
Eforie Sud exista un individ care se recomanda ca facand parte din
"Corpul de Control" al Primariei orasului Eforie, care actioneaza in 2
zone apropiate situate langa hotelul Hefaistos si care pune biletele
(ca cel din imaginea atasata), in parbrizul masinilor parcate pe
"spatiul verde" de printre gunoaiele din acea zona, prin care anunta
turistii ca, citez: "Va anuntam in mod oficial ca vi s-a intocmit
Proces Verbal de Contraventie conform H.C.L nr. 126/2005, anexa
nr.1,art 5,litf si k. Amenda este de la 200,00 RON pana la 500,00 RON
sau 100.00 RON plata in 48 de ore. Relatii la tel: 0722653466" (vedeti
biletul din atasament).
In antetul biletelor mai apare textul "Romania, Judetul Constanta,
Primaria Oras Eforie si SC.ROM-DACIA SRL"
Cerand relatii la receptia Hotelului Hefaistos despre veridicitatea
acestui bilet mi s-a spus ca acest individ, in momentul in care este
sunat pe telefonul de mobil de pe bilet de catre turistii care gasesc
biletul in geamul masinii lor, le solicita sa se intalneasca si le
cere 30-50 RON pentru a-i "ierta" de amenda inexistenta de altfel.
Dle. primar va rugam sa luati masurile care se impun si sa incercati
sa identificati acest impostor (cu ajutorul numarului de telefon de pe
bilet si folosind un numar de inmatriculare a unei masini care are un
asemenea bilet in parbriz pentru ca o sa va intrebe numarul masinii pe
care le-a notat in prealabil) prin realizarea unei anchete interne sau
a unui flagrant cu ajutorul politiei pentru a evita inselarea altor
turisti din statiunea Eforie Nord si, cine stie cate alte statiuni
unde acesta opereaza.
Acest infractor probabil este angajat al primariei sau a firmei care
coopereaza cu primaria a carei denumire este mentionata pe biletul
atasat.
Astept un raspuns favorabil de la dvs. legat de aceasta sesizare.
Multumesc,
Un turist care nu s-a lasat inselat